Recensie Gabriela, Amsterdam (voorheen Rotterdam) 3,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17
01/06/22
8
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/561515-gabriela
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame stond al een hele lange tijd op mijn verlanglijst.
Normaal zit ze in Amsterdam maar dat is voor mij geen optie.
Nu was ze eindelijk in de buurt en kon ik een afspraak maken.
Contact via whatsapp ging prima in het Engels. Deze vrouw is super mooi en super lief.
Echt een droom vrouw. precies zoals op de foto's.

Bij binnenkomst kreeg ik al een super lekkere zoen. Ze stond daar in een doorzichtig zwart nachtponnetje. Appartementje was klein maar schoon en netjes.
Ik vroeg of ik even snel mocht douchen. Ze zei: Bij mij gaat niets snel he.. hahaha. Ze zette een lekker muziekje op begon te dansen en teasen.
We starten met een heerlijke tongzoen partij. Hierdoor raakte ik al aardig opgewarmd.
Toen pakte ze een flesje met poppers (had ik nog nooit gedaan) en ik werd me daar toch een partij geil van.
Ze houd ook van een beetje SM. keel dichtknijpen en spanking en zo.
Ik wilde eigenlijk ook anaal maar daar was ik te groot voor zei ze.. damn. Maar misschien de volgende keer zei ze dan kon ze zich erop voorbereiden.
Samen hebben we zeker 1,5 uur heerlijk rustig gevreeën maar ook geneukt als beesten. Constant heftig tongen en lichtjes bijten.
Ik had maar voor een uur betaald maar daar deed ze niet moeilijk over gedaan. Ze vond het zelf ook wel lekker. We klikte wel. Wat een vrouw! Echt ongelooflijk. Een super GFE!!
Toen we samen heerlijk klaargekomen waren gaf ze me nog een heerlijke massage.

Dit was tot nu toe de beste ervaring die ik ooit heb gehad met een DVP.
Wilde haar eigenlijk voor mezelf houden maar goed.. kennie he;-)

PS: Heb haar net weer geappt en zie haar vanmiddag nog een keertje!!
 
Ik kan het bevestigen meerdere keren van haar service gebruik van gemaakt en inderdaad lieve dame met goede service. Ze draait inderdaad al paar jaartjes mee en voornamelijk in Amsterdam. Nu ook in andere steden te vinden ivm gebrek aan goede locatoes in Amsterdam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel ooit een recensie over haar geschreven een jaar of 4 a 5 geleden op een ander forum. Ik vind haar foto's helemaal geweldig. Deze zijn wel over langere periode genomen. Dus meeste zijn ook al 4 tot 8 jaar oud. Maar dame ziet er nog goed uit. Hoe dat nu is weet ik niet maar waarschijnlijk nog steeds.
Is mijn duurste date ooit geweest. Gewoon omdat ik toen haar op nr1 van mijn lijstje had.

Ze is inderdaad niet haastig. Toen zat ze in een heel ruim appartement in Amstelveen. Ze zei toen maar 3 afspraken per dag te maken maximaal. Allemaal van 1,5 uur of langer. Omdat de buren anders argwaan kregen. Ze maakte 1 afspraak in de morgen, 1 in de middag en 1 in de avond. En ze rekende ook de dure huur van het super mooie appartement door in haar prijs.

Weet niet of ze dat nog steeds doet. Mooie dame. Houdt inderdaad ook van SM. Niet mijn ding. Ik vond haar wel heel erg mooi en service was ook prima. Maar ik had geen echte klik met haar. Dus bij een keer gebleven. Als je wel een klik met haar hebt kan ik me de spetterende sex wel voorstellen. Dus in die zin is de 1e recensie niet overdreven. Best het proberen waard. Wel iets duurder dan gemiddeld. Voor mij is en bleef het wel eenmalig met haar, maar toch een leuke ervaring geweest.

Zie nu dat de prijzen ongeveer op t gemiddelde zitten. Kan ook dat ze nu op een goedkopere locatie zit. Een aantal jaren geleden was ze in verhouding wat duurder.
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt. De prijzen zijn zeker redelijk.
Ik ben de volgende dag ook nog terug geweest en had nog maar 80 euro over. Was geen probleem ben weer meer dan een uur bij haar geweest. Met alles erop en eraan.

Ik heb nu veel contact met haar. Ze gaat helaas vandaag weer terug naat brasil en komt voorlopig ook niet meer terug tot volgend jaar waarschijnlijk.
Super jammer maar goed.
Zoals gezegd. Deze dame is echt een prachtvrouw niet alleen van buiten maar ook van binnen.
Zodra ze terug komt laat ze het me weten….
Tot dan maar effe op een droogie want niemand kan haar nu nog overtreffen denk ik.
Ik ben ook al een lange tijd een wandelaar maar heb me tot nu toe nooit uitgelaten over wat doe en wie ik bezoek maar dit was zoals gezegd zeer uotzonderlijk.
 
Ps: de fotos zijn echt nog representatief hoor. Ziet er gewoon super slank uit. Ze loopt veel hard en gaat nog regelmatig naar de sportschool.
Ja dat geloof ik wel. Sommige foto's waren toen ik haar bezocht al 3 a 4 jaar oud en dat is toch al 3 of 4 jaar geleden en ik zag toen ook totaal geen verschil nog. Ze ziet er echt goed uit. Maar ik had niet zo'n klik als jij met haar. Kan gebeuren. Het was verder allemaal wel goed en een prima service toen. Zeker een aanrader om haar 1 keer minimaal te bezoeken.
 
Adverteerde als Gaby Brown in Amstelveen, volgens mij staan er zelfs recensies van haar onder Gaby op deze site, maar met een ander adv.no.
Inderdaad goede recensies op hookers.
Wilde haar ooit ook bezoeken, maar het afspreken verliep niet zo vlot, dus de vogel wil gevlogen naar brasil.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/561515-gabriela
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mijn dorst was nog niet gelest na mijn bezoek aan Niki en had wel weer eens zin in een donkere dame. na wat heen en weer geapp een afspraak in een hotel gemaakt. achter de deur stond een mooie dame in een trainingspak, Ik dacht ojee dat wordt niks. Toch maar gebleven en na het financiële onder de douche gestapt en met de instructie om mijn mond met mondwater te spoelen, zeker meer dan 3minuten zei ze zeer streng. Toen ik de kamer weer in kwam en madame zich had ontdaan van haar boven kleding en wauw wat stond daar een heel lekkere dame, grote borsten, lekkere kont, prachtige donkere huid en zo te zien een schone dame (mooi gebit). Beetje plagerig begon ze met aanraken en kusjes geven, af entoe wat tong erbij. Het bed op en daar mijn tepels gevoelig zijn wist zij er wel raad mee. Het echt lekker tongzoenen bleef helaas uit maar dat lag waarschijnlijk aan mijn baardje want daar houd ze niet zo van. Toen klom ze achterste voren op mijn gezicht en was het gewoon beffen en rimmen, kwam er niet onderuit. Na een tijd draaide ze zich om en kreeg ook wat poppers, Geen idee wat dit teweeg moet brengen maar bij mij gebeurde er helemaal niets. UIteindelijk met condoom klaar gepijpt.
Opzich was het geen slechte date maar kreeg toch het gevoel dat ze vakkundig dingen aan het ontlopen was, ik zal haar dan ook niet weer bezoeken. Absoluut geen te meiden vrouw, maar voor mij dus gewoon niet. Wel een lekkerheid om te zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Normaal gesproken ben ik geen fan van forsere donkere dames, maar ik werd getriggerd door de recensies dus ben maar eens bij Gabriela op bezoek geweest. Ze zat in een hotel in amstelveen. Het duurde vrij lang tot ik antwoord kreeg, ze vertelde me later dat ze enorm veel appjes krijgt en ze doet maar een paar klanten per dag omdat ze er zelf van wil genieten. Geduld is gewenst dus. Toen de afspraak eenmaal stond ging alles vlekkeloos.
Toen de deur openging zag ik de dame van de foto. Haar lichaam erg mooi, hoe zal ik het zeggen, "bubbly strak" of zo. Dus niet enorm slank maar wel mooi strak. Haar gezicht en haar vond ik persoonlijk minder, erg grof.
Maar goed, ik had haar face sitting beloofd en dat vond ze een uitstekend idee, dus al snel zat ze met haar poes op mn gezicht. Daar werd ze echt bloedje geil van, ze begon haar eigen clit te masseren en kreeg een schokkend orgasme. Ook haar pijpwerk was uitstekend te noemen met haar dikke lippen. Daarna hebben we nog als beesten geneukt, ze kon er maar geen genoeg van krijgen. En toen ik zelf na een uur weg moest, hoefde dat voor haar nog niet, dus ze is absoluut geen klokkijkster, ze gaat echt voor haar eigen genot, erg bijzonder.

Voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar, omdat ik gewoon niet val op haar uiterlijk, maar dat is echt persoonlijk. Verder is deze dame echt een sexbeest dus in dat opzicht een aanrader.
 
Lang geleden haar bezocht in Amstelveen, val op donkere vrouwen maar verder voor mij geen herhaling.
Vond haar te gemaakt dominant en beetje te toneel gespeeld overkomen.
Foto s zijn ook wat te gedateerd, vrijwel geen nieuwe update foto te bekennen.
 
En toen ik zelf na een uur weg moest, hoefde dat voor haar nog niet, dus ze is absoluut geen klokkijkster, ze gaat echt voor haar eigen genot, erg bijzonder.

Voor mij persoonlijk geen herhalingsgevaar, omdat ik gewoon niet val op haar uiterlijk, maar dat is echt persoonlijk. Verder is deze dame echt een sexbeest dus in dat opzicht een aanrader.
Ik had een aantal jaren geleden ongeveer dezelfde ervaring als jij. Dame doet beslist haar best. Heeft een mooi lichaam, maar ik had ook geen klik. Maar wel een aanrader op in ieder geval 1 keer te proberen.

En evenals vorige schrijver vond ik haar iets te dominant. Niet echt mijn ding.
 
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
90 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben onlangs voor het eerst bij deze Braziliaanse geweest toen ze in Amsterdam ontving. De meeste foto's zijn van haar,maar zijn wel al enkele jaren geleden genomen. Ook de leeftijd is zeker 40+. Verder een spraakzame en dominante dame die de regie stevig in handen heeft, wat prima is.. soms.. Het was eigenlijk alleen teasen, en ze was nogal druk met haar telefoon en allerlei zaken regelen zodat er effectief weinig te seksen over bleef. Voor een keer leuk maar dat was het dan ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan