Recensie Gabriella (Roe), Den Haag, Doubletstraat 34 k1 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

modjomaster

Stamgast
782
09/01/22
962
74
vandaag bij Gabriella geweest ze 1e kamer witte puien 7K1
bij binnen komst snel me tool gewassen en plaats genomen op bed.
Gabriela heeft me lekker af getrokken en al snel plaatste ze het condoom en begon me heerlijk diep te pijpen ze kijkt me lekker geil bij aan
Hierna heb ik Gabriela met haar kutje omhoog gelegd en gleed zo me titanium tool zo in haar warme kutje en begon haar lekker te stoten.
Het zweet viel van me hoofd af zo goed was ik bezig. Ik wilde ook nog doggie van Gabriela heeft een lekker kontje hiervoor en heb dan ook lekker tegen die billen zitten stoten als je het geluid kent van dat ketsen tegen die billen geweldig gewoon het duurde dan ook niet lang dat ik heerlijk in haar kutje klaar kwam wel in het cd helaas hiihi
Gabriela is een leuke en vriendelijke meid met een leuk gezichtje ik ga zeker terug naar deze meid.
 
Volgens mij heeft ze vorige jaar ook in deze kamer gestaan en op 30k4. Service was toen matig en ze kijkt zeker op de klok. Hopelijk nu betere service en dat alle broeders van haar kan genieten.
 
vandaag op deze speciale valentijns dag een bezoekje aan mijn lieve Gabriella met rood pakje aan
ze was erg blij me te zien en gaf me een schattig kusje op de mond
bij binnenkomst direct me tool gewassen en plaats genomen op bed
Gabriela heeft me heerlijk afgetrokken terwijl ik heerlijk met haar billen speelde helaas niet met haar kutje want dat vind ze niet zo fijn
toen me tool titanium hard was heb ik Gabriela op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar heerlijk te stoten
wat heeft ze toch van die maagdelijke tietjes heerlijk om op te zuigen kan ik je zeggen.
Hierna was het tijd voor doggy Gabriela heeft echt een heerlijk kontje om tegen aan te stoten, ik ben zeer goed bezig geweest want ik zweette me kapot en Gabriela's kutje werd ook best warm waardoor het leek alsof ik haar zonder cd aan het pompen was helaas alleen een droom het cd zat er toch echt op maar door de warmte lijkt het gevoel steeds beter te worden heel apart het duurde dan ook niet lang voordat ik grommend in haar klaar kwam in het cd hihi
Gabriela's is echt een vrolijke meid ruikt fris en doet goed mee ik ga zeker terug naar haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
jaja broeders ben zonet weer bij de mooie Gabriela geweest vandaag met 2 staartjes zo schattig.
binnen gekomen gelijk me tool gewassen en plaats genomen op bed.
Gabriella heeft me eerst lekker even afgetrokken en heeft me daarna lekker gepijpt me diepuh halen wat kijkt ze je toch heerlijk geil en ondeugend bij aan.
Hierna heb ik Gabriella op haar ruggetje gelegd ja met haar kutje omhoog en heb haar lekker diep liggen neuken ze heeft een heerlijk kutje hiervoor zeg met mooie kleine tietjes.
Na missionaris was het tijd voor doggy Gabriela heeft hier een lekker klein kontje voor daar heb ik lekker tegen aan zitten stoten, ik was zo goed bezig dat het zweet van me hoofd afliep en kwam weer grommend in haar klaar helaas weer in het cd hahha
Gabriella is een vriendelijke meid die als je haar vaker bezoekt steeds vriendelijker wordt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
na de teleurstellende sessie met Maria liep ik snel door naar Gabriella jaa ze was er weer wat een echte schoonheid is het toch
zo vriendelijk en prachtig mooi tiener lichaam het was een genot om haar naakt te zien perfect tietjes waar ik lekker aan heb gezogen
bij binnen komst direct me pik gewassen en daarna plaats op bed genomen
Gabriella stond al klaar met het condoom ze heeft me heerlijk afgetrokken en begon hierna met het pijpen
het pijpen doet ze heel goed met diepuh halen en kijkt je hier erg geil bij aan
Hierna heb ik ook Gabriela op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en kon het feest beginnen ik heb haar lekker gestoten in missionaris.
Toen was het tijd voor doggy Gabriela heeft een goed kontje hiervoor het zweet droop van me voorhoofd tijdens het stoten ik ging lekker door zelfs tot plat doggy Gabriella genoot ervan zeker van want haar lichaam en kutje werden lekker nat en warm het duurde dan ook niet lang voordat ik grommen in haar klaar kwam helaas wel in het cd.
Gabriella is een hele jonge meid die je echt op je gerust maakt ze heeft lekker strak kutje en mooie tietjes
Ik ga zeker weten terug naar haar alleen 1 minpuntje ze scheert haar kutje nooit glad dan zou het echt perfect zijn haahh
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Waarschijnlijk naam verkeerd geschreven maar boeien ik GA niet terug.
Prachtig gezicht mooie kleine tietjes.....
Maar ja condoom om slappe lul...gaat zo zitten dat je nergens bij Kan....na kort pijpen lul op halve kracht in de kut.....hand bij de pik houden zodat je niet lekker je gang Kan Gaan.......en als je klaarkomt hem eruit trekken.....voor het geval het condoom niet werkt
Nog even en "mijn" Dominicanas zijn weer terug.....Ben ik echt aan toe
 
24k1 ze staat op het kamertje waar normaal dat blonde meisje staat met brilletje en zonder tieten de kamers bij K7 waren bijna allemaal leeg behalve K7K4 was gevuld door iets stevigere kamer kort van stuk dvp en kleine anna met blond haar en kleine mini kutje stond op 32K2 links achter
jaja mijn Gabriella's is weer terug yeaah wat een feest.
Gelijk bij binnen komst me tool gewassen en plaats genomen op bed. Gabriella heeft me lekker eerst afgetrokken en brengde hierna het condoom aan en begon me heerlijk diep te pijpen ja ze zat helaas weer tegen over me waardoor ik weer niet kon spelen met haar kutje echt jammer vind ik dit, maar pijpen doet ze wel lekker en kijkt me hierbij geil bij aan. Toen heb ik Gabriella met haar harig getrimde kutje omhoog en heb ik haar lekker liggen pompen het was echt afzien hoor bloedheet en ik zweette me kapot het is geen lolletje met zulk warm weer geloof me maar ja ik moest toch pompen. Hierna Gabriella doggy genomen en al zwetend kwam ik heerlijk klaar in het condoom.

Gabriella is echt geduldige dvp en doet goet actief mee.
Ik ga zeker terug alleen niet meer in die hitte verschrikkelijk.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
na een teleurstellende privethuistonvangst sessie ben ik gauw naar de doubie gevlogen en ja hoor mijn schatje Gabriela was er weer bij de witte puiten de eerste kamer 7K1.,
Bij binnenkomst direct me tool gewassen en plaats genomen op bed.
Gabriela heeft me eerst lekker af getrokken en begon me lekker hierna te pijpen rustig met diepuh halen en kijkt me hier erg geil bij aan. Dit doet ze echt goed en lekker.
Hierna heb ik oojk Gabriel op haar ruggetje gelegd met haar kutje omhoog en begon haar lekker te stoten dit ging erg goed en me tool werd nog harder door haar mooi jeudige tietjes erg mooi om naar te kijken en op te zuigen.
Toen was het tijd voor doggie Gabriela heeft een lekker kontje om tegen aan te stoten ik heb heerlijk tegen die tiener billetjes aangestoten en kwam grommend klaar in haar in het cd wel helaas.
Ik ga zeker terug naar mooie Gabriela ze is geduldig en neemt echt te tijd voor je.
 
Goed te lezen dat jij alleen maar positieve ervaringen met haar hebt @modjomaster.

Een paar jaar geleden ben ik ook een keer bij haar geweest, maar dat was helaas een bittere teleurstelling. Het pijpen was op zich prima, alleen ging ze zo zitten dat ik nergens bij kon. Tijdens doggy gaf ze op een gegeven moment aan dat het bijna tijd was. Ik gaf aan dat ik bijna kwam, maar nog geen 10 seconden later gaf ze aan dat het tijd was en stapte ze van het bed af en kleedde ze zich aan (zonder zich te wassen).

Mijn ervaring bij haar was dus helaas slecht, ze kwam ook ongeïnteresseerd en afstandelijk over. Het was en blijft voor mij een eenmalig bezoek. Ik kijk graag naar haar want ze ziet er lekker uit, maar ik sla haar voortaan over
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze chick is weer terug van vakantie. Ze ziet er echt goed uit, met een knap gezicht, lekkere tieten en een lekkere ass. Haar body is gewoon on point.

Haar blowjob skills zijn ook zeker nice, lekker rustig, geen haastige toestanden. Ik heb zowel missio als doggy met haar gedaan. Het was zeker een geslaagd bezoekje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan