Recensie Gaby, het Landhuisje, Overloon 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrmystery

Stamgast
627
19/11/21
381
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/overloon/591225-gaby
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dame is of ziet er 5 jaar ouder dan op de foto maar nog steeds wel een lekker ding. Mooie harde tepels wwar op gezogen mocht worden.

Helaas vraagt zr voor TZ extra €30 en pzc €50. Persoonlijk vind ik dit wel een hoge prijs voor een privehuis. HOP heeft betere prijzen.

Gekozen alleen voor TZ. proefde gelijk wel dat ze rookte maar voor rest deed ze wel lekker zoenen. Tussenin diep en terughoudend maar zeker wel beter dan meeste dvp's die ik heb bezocht.

jammer dat ze rookt dus -1 ster.
Pluspunt is voor en na samen douche en zij helpt je erbij.

Deze dame heeft lekkere knoppen op haar borsten.

Pijpen was goed voor pmc. Ze zoog lekker hard en diep. Eigenlijk wel benieuwd hoe ze zonder condoom mij had gezogen.

paar standjes geneukt cowgirl, doggy missionaris, pijpen en weer cowgirl.
Helaas was de tijd weer voorbij.

Zij heeft me echt hard geneukt toen ze bovenop zat dus ik heb haar hard geneukt toen ik bovenop lag 😂.

Ik kreeg wel commentaar achteraf dat ik jongere meiden moet gaan bezoeken want die houden van harde sex en pompen. Daarom denk ik sowieso dat ze ouder is.

Overigens wel verbaasd dat ze dat zei want toen ze bovenop zat ze als een gek te rijden en toen ik op haar lag hielp ze mee tempo bepalen met haar handen op mijn heupen en spoorde ze me aan om haar harder te neuken 🤷‍♂️

Prima vermaakt. Jammer dat die extra zo duur zijn. Morgen is haar laatste dag en dan zit ze een week in Duitsland.

Haar Engels is niet goed maar ook niet zo slecht dat je geen gesprek kunt voeren.


 
Nou Guys ik ben bij Gaby geweest en zij is top!! En extra 50 voor pzc of tz is echt wel de moeite waard en logisch toch dat je meer betaald als bij een dame die niet zonder condoom pijpt? Als je bij de bakker een simpel broodje koopt of een broodje ham/kaas betaal je toch ook meer? Dus wil je meer betaal je er ook voor
 
Bedankt voor de review @mrmystery. 👍

@Binky Ik zag dat de website van het landhuisje is aangepast. Vroeger stond er dat tongzoenen, beffen. vingeren etc. bij het standaardtarief inbegrepen waren. De dames vragen bijna allemaal dezelfde bedragen en vrijwel alles behalve intiem/pmc is extra. Lijkt zo afgesproken te zijn, jammer.
 
dames hanteren ook niet dezelfde prijzen bij elke klant.

Jammer, dit weerhoudt me voor een herhalingsbezoek.

als ik bij de bakker een broodje van 20 euro haal verwacht ik meer dan een droog broodje en dan nog 5 euro los voor kaas en ham moeten betalen.

Dan haal ik liever mijn broodje bij een ander bakker. Hoe geweldig het broodje is. Het blijft een droog broodje 😂.
 
Bedankt voor de review @mrmystery. 👍

@Binky Ik zag dat de website van het landhuisje is aangepast. Vroeger stond er dat tongzoenen, beffen. vingeren etc. bij het standaardtarief inbegrepen waren. De dames vragen bijna allemaal dezelfde bedragen en vrijwel alles behalve intiem/pmc is extra. Lijkt zo afgesproken te zijn, jammer.
Wat zit er allemaal in het standaardpakket? Ik zou graag een uur bij haar willen, maar ben ik dan voor €140 klaar of wordt het dan toch nog bijbetalen?
 
uit mijn recensie haal je de prijs. ik ben er trouwens niet eens 1 uur geweest maar 45 min. ik kan op andere plekken voor 1 uur 150 euro en bij hop 120 euro 1uur.

bijbetalen voor pzc en tz vind ik niks.
 
uit mijn recensie haal je de prijs. ik ben er trouwens niet eens 1 uur geweest maar 45 min. ik kan op andere plekken voor 1 uur 150 euro en bij hop 120 euro 1uur.

bijbetalen voor pzc en tz vind i

uit mijn recensie haal je de prijs. ik ben er trouwens niet eens 1 uur geweest maar 45 min. ik kan op andere plekken voor 1 uur 150 euro en bij hop 120 euro 1uur.

bijbetalen voor pzc en tz vind ik niks.
Is het aan te raden of eigenlijk niet om er naar toe te gaan? Ik zie namelijk dat ze er van 9 tot 15 april weer is.
 
Wat zit er allemaal in het standaardpakket? Ik zou graag een uur bij haar willen, maar ben ik dan voor €140 klaar of wordt het dan toch nog bijbetalen?
Waar je standaard vanuit kan gaan is eigenlijk alleen maar intiem, pijpen en een massage. Bij veel dames moet je bijbetalen voor zoenen, beffen/vingeren en uiteraard PZC als ze dit al aanbieden. Sommige vragen niets voor zoenen/beffen maar dat lijkt steeds zeldzamer te worden helaas.
 
Waar je standaard vanuit kan gaan is eigenlijk alleen maar intiem, pijpen en een massage. Bij veel dames moet je bijbetalen voor zoenen, beffen/vingeren en uiteraard PZC als ze dit al aanbieden. Sommige vragen niets voor zoenen/beffen maar dat lijkt steeds zeldzamer te worden helaas.
Aan welke prijs moet ik denken voor beffen/vingeren?
 
dan zal je weinig communiceren. ze praat geen nederlands hoor 😂.

trouwens 1 uur is 140 euro. en dan tz 30 euro. pzc 50 euro en als je dan beffen ook nog extra mag betalen. zit je op een hoog uurtarief.

het ligt aan je wensen en behoefte en je portomonnee of ze het waard is.
Wat ze doet is goed. maar voor die prijs mag dat ook wel 😂
 
dan zal je weinig communiceren. ze praat geen nederlands hoor 😂.

trouwens 1 uur is 140 euro. en dan tz 30 euro. pzc 50 euro en als je dan beffen ook nog extra mag betalen. zit je op een hoog uurtarief.

het ligt aan je wensen en behoefte en je portomonnee of ze het waard is.
Wat ze doet is goed. maar voor die prijs mag dat ook wel 😂
Was ik al bang voor helaas dat het communiceren weinig uithaalt. Ze is alleen een hele mooie verschijning. Zijn er nog andere dames daar die jullie aan zouden raden? Misschien ervaring met Rose?
 
Rose is een echte kletskous. (Iets teveel zelfs wat mij betreft) Haar Engels is goed, maar spreekt geen Nederlands helaas.

Nikita is een leuke dame die goed Nederlands spreekt.

Als je nog meer wil weten dan stuur maar even een privé bericht. Zou handig zijn als we centrale topics hadden voor privéhuizen. 🤔
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan