Algemeen Gambia, Senegambia strip

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hier moet ik je ongelijk in geven ,Gambia is armer ,ze hebben 2 maal mijn portemonnee proberen te pikken in die 3 vakanties daar ,zijn ook moslims en daarom iets agressiever en onvriendelijker (niets tegen moslims ,heb enkele moslim vrienden en zijn top kerels maar is gewoon zo dat ze agressiever overkomen 😁)verder als je buiten de toeristische gedeelde gaat Snachts is het ook onveiliger.
Dit in vergelijking met Tanzania ,Kenia en Uganda zijn zeker niet veiliger 😉.
Maar natuurlijk Gambia is niet ver vliegen ,redelijk aanbod aan vluchten en goed Engels .
Als je er geweest bent zeker je verhaal hier achter laten,meschien overtuig je mij nog om nog eens te gaan 😉
 
Hallo Ben , ik denk je hebt de juiste keuze gemaakt. In Gambia is men redelijk wanhopig na 2 slechte corona jaren. Ik ben nog niet op de strip geweest het is zo heet. Ontmoet de meisjes / dames meer op t strand, type girl next door hield ik toch al meer van.
Fruitladies, en vrouwen die daar rondlopen.
 
Binnen enkele weken ga ik op vakantie naar Gambia. Iemand tips waar je lekkere dames vind? Zijn er bvb massagesalons die meer diensten aanbieden? Alle info welkom 🤗
 
Terug
Bovenaan Onderaan