Gangbang Casa Cherda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Don't always rely on Google translate. Just take an effort to learn Dutch properly! Google turns an extremely positive exclamation into a terrible fucked-up translation 😆. Why don't you write Dutch on a Dutch forum?

Advertentie op SJ:

Don't always rely on Google translate. Just take an effort to learn Dutch properly! Google turns an extremely positive exclamation into a terrible fucked-up translation ?
Zoals bijvoorbeeld Pools vertaald wordt in polish, wat dus twee betekenissen heeft....

What that suppose to mean?
It's basically this.
Rubbing Hands GIF by Giphy QA

Ben net terug van de VIPgangbang bij Casa Cherda. Zo...wat heb ik daar GEEN spijt van zeg.

5 leuke meiden, eigenlijk kwam ik alleen voor supercute exotic little Lilly. Zag er beeldig uit in haar roze babydolletje, haren in een leuk staartje, geen bril op. Fantastisch lijf, ging tekeer op het bed in de woonkamer. Mooi om haar op een stijve pik te zien wippen. Heb haar heerlijk in doggy genomen achter haar malse billetjes.

Voorin de woonkamer was blonde Lisa aan het wippen. Mooie meid, geen tijd gehad om met haar te vozen, want...

Iraanse Maria, een stevige volslanke, maar wel strakke jonge meid snoepte mijn aandacht op. Heb haar op de bank in de woonkamer geneukt, op de eerste etage in kamer 4 tot squirtens toe geneukt, en ze nam haar Iraanse nichtje Victoria mee. Ook volslank, maar strakke kont en heerlijke grote harde tepels. Heerlijk tussen die twee nichtjes in gelegen en me suf laten pijpen en lekker lang Maria geneukt (Victoria was de mystery girl die alleen aan pijpen deed). Iraanse nichtjes? Zou kunnen kloppen, hun onderlinge taal leek er wel op, of misschien Koerdisch. Maakt niet uit, ze waren twee schatten van mooie meiden waar el niño keihard van wordt.

Donkere Sonja heb ik ook niet gehad, zij was op een gegeven moment in de kamer bezig tegenover het toilet op de eerste verdieping.

Review volgt, maar hier alvast de spoiler: 5 sterren.

Herhalingsgevaar: 100%. Leukste VIPgangbang die ik heb gehad (en ik heb er een hoop gehad, destijds nog in de Bananas;))

Laatst bewerkt:

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
54.710
Leden
45.433
Nieuwste lid
Erinderuit
Terug
Bovenaan Onderaan