Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik ben nog effe bij donna geweest, bij de amateur cockold gangbang.
er waren een mannetje of zes. toen ze binnenkwam, werd ze gelijk al betast door verschillende mannen.
donna, was al vrij snel volledig naakt. 1 ding viel op ze had haar groene diamant buttplug in.
dus daar, was ze ook voor in.
het tempo lag vrij hoog, en de 1ne na de andere werd bereden of gepijpt. jullie mogen alles met me doen zei ze.
dus, dat gebeurde dan ook. ik heb haar nog gedped met een andere collega.
maar wat een drive, en wat een hete dame. ik was om 1 uur binnen, en om kwart over 2 was er niemand meer te zien.
En was ze nadien ook weg
 
En was ze nadien ook weg
Jammer dat er na een uur geen mannen meer zijn. De mannen vertrekken zodra ze klaarkomen. Maar het zou slim zijn om meer met Donna te blijven
Bovendien was bij Donna alles mogelijk. Volgende keer, hoop Ik dat de mannen verder moeten gaan. Ze kunnen langer met haar neuken, met haar kutje en met haar kont spelen zonder snel klaar te komen.
Het is beter als de twee uur vol zijn (zoals bij Nicole, die veel ervaring heeft).
Ik zal ook proberen mee te doen. Het zou perfect zijn met 7 of 8 mannen
 
Jammer dat er na een uur geen mannen meer zijn. De mannen vertrekken zodra ze klaarkomen. Maar het zou slim zijn om meer met Donna te blijven
Bovendien was bij Donna alles mogelijk. Volgende keer, hoop Ik dat de mannen verder moeten gaan. Ze kunnen langer met haar neuken, met haar kutje en met haar kont spelen zonder snel klaar te komen.
Het is beter als de twee uur vol zijn (zoals bij Nicole, die veel ervaring heeft).
Ik zal ook proberen mee te doen. Het zou perfect zijn met 7 of 8 mannen
Ik hoor een oproep om een duo-gangbang met Donna en Nicole...
 
Iemand al eens Rebecca uitgeprobeerd, lijkt me verlegen?
Ik had ze al eens op een gangbang. Iets meer timide dan bv. Kelly, maar was best een topervaring. Heerlijk lijfje, pijpt super, en wordt graag stevig genomen. Knuffelt ook wel graag. Tongzoenen iets minder, maar klaarkomen in haar mondje, inclusief slikken maakte dan veel goed.
 
op de gangbang van nicole waren een mannetje of acht.
dus eerst een pijp en trek ronde.. zodat de mannen steeds meer in de stemming kwamen.
ze werd dan ook al vrij snel genomen. ik was ook aan de beurt, in doggy en ik was al zo geil, dat ik me niet meer kon inhouden.
en daarna even uitgerust in een zetel.
toen kwam er een koppeltje binnen, en het was dat knappe latina meisje, van een tijdje terug.
de mannen waren hier ook wel voor te vinden, en ze werd dan ook door meerdere mannen genomen.
ik zelf ook, in doggy en missionaris.
nicole heeft me daarna nog lekker klaar gereden met haar rug, naar me toe.
daarna nog even gebleven... nicole werd gelikt door het meisje. en het meisje werd tegelijk achterlangs genomen door haar vriend. mooi om te zien.. ben vertrokken om tien voor drie, en ik was voor 1 uur binnen. maar ik heb me geen minuut verveeld.
Op 1 uur 3 x klaar komen.. .......
 
Iemand ervaring met Lana? Wat is haar afkomst?
Lana zag ik op de laatste gangbang, samen met Nicole. Wat is dat een beauty zeg. Steekt Nicole naar de kroon qua uiterlijk. Nicole is best wel flink afgevallen sinds ik haar laatst zag , begint al skinny te worden. Wel top dame.
Ik heb me meest met Lana bezig gehouden. Het was een geslaagde GB . Ik telde op de max. 18 mannen , maar ik geloof niet dat iemand zich zal beklagen.
 
Enige tijd geleden naar de gangbang met Kelly en Rebecca geweest en gekozen voor Kelly. Er waren in totaal een 6-tal mannen waarbij het eerlijk was verdeeld tussen de 2 dames. Een oudere (niet zo fris ruikende) man wou Kelly voor zich alleen opeisen, maar heb me er weinig van aangetrokken. Kelly TZ intens en laat zich makkelijk beffen. Ze heeft lekkere tietjes en laat veel toe. Het neuken met haar bovenop vond ik wat minder. Ze wil zelf het tempo bepalen, maar haar techniek is niet zo bijzonder. Wel lekker gekomen terwijl ik haar tongde. De 2de maal heb ik haar achterlangs genomen waarbij het vrij zacht moet gaan, Uiteindelijk heeft ze mij klaargezogen waarbij ik in haar mondje mocht komen en ze alles doorslikte.
Volgende maal kies ik waarschijnlijk voor Rebecca, ongeveer dezelfde diensten, iets minde TZ, maar iets harder te neuken, ook sympathiek en klaarkomen in de mond geen probleem.
 
ik ben dus geweest maar Faye niet, volgens Nicole was ze ziek gevallen...
we waren met een mannetje of 7 en Nicole stond er alleen voor, arme wij! voor we er aan begonnen stond ze er op dat de airco wat hoger ging, het beloofde een hete avond te worden. in no time lag haar ondergoed in de hoek gegooid en was ze aan haar zuig, trek en neukronde begonnen, om er pas na 2 uur mee op te houden en 8 (er was een laatkomer) voldane mannen met lege zakken achter te laten.
met forfaitcijfers gewonnen door nederland, deze battle of gangbang tussen NL en FR, maar ik weet niet of het al dan niet verschijnen van FR enige invloed had hierop.
Nicole werd genomen, gelikt, bepoteld en kreunde er op los en werd bedankt met een Bukakke, tot de volgende keer zou ik zeggen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan