Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er waren ongeveer 10 - 12 mannen voor de GB van Kim.
Maar we waren vaak twee of drie mannen bezig met haar. Dus een goed maar rustig gb vergeleken met Nicole bvb. .
Maar Kim heeft groot pijpkunst. Ze geniet ook veel met mannen als een echte amateur. We hebben ook haar goed verwennen
Ze heeft ook mooie borsten.
Ze gaat ook wel eens naar clubs. Dus geen onbekende in deze wereld.
Wat anders : ja, leuk gesprek tijdens de pauze omdat het 3 uur duurde.
Maar Kim was nog steeds actief met minstens één man terwijl we herstelden.
Als je van spontane Milfs houdt is het de moeite waard! Normaal komt ze een keer per maand.
 
ik ben dus geweest maar Faye niet, volgens Nicole was ze ziek gevallen...
we waren met een mannetje of 7 en Nicole stond er alleen voor, arme wij! voor we er aan begonnen stond ze er op dat de airco wat hoger ging, het beloofde een hete avond te worden. in no time lag haar ondergoed in de hoek gegooid en was ze aan haar zuig, trek en neukronde begonnen, om er pas na 2 uur mee op te houden en 8 (er was een laatkomer) voldane mannen met lege zakken achter te laten.
met forfaitcijfers gewonnen door nederland, deze battle of gangbang tussen NL en FR, maar ik weet niet of het al dan niet verschijnen van FR enige invloed had hierop.
Nicole werd genomen, gelikt, bepoteld en kreunde er op los en werd bedankt met een Bukakke, tot de volgende keer zou ik zeggen...
Ik bevestig in alle opzichten omdat ik een van de 7 jongens was en ik het was die haar lingerie uitdeed...

Bukkake waar NICOLE haar kutje streelt en haar vingers erin stopt die ik graag likte nadat ik in haar mond kwam
 
Gangbang Daisy & Nicole

Enige teleurstelling = verplichting om de 2 meisjes te kiezen, ik moest 120€ betalen om met Nicole te spelen... Tegelijkertijd is Nicole de 120€ zeker waard, maar dat geeft geen slechte ideeën

We waren met 13 jongens, velen van hen nieuw

Daisy had veel succes...

Daisy geeft 100% zoals Nicole of Lisa

Ik, ik ben trouw en ik heb 2 schoten gelost met Nicole

Daisy won de finale bukkake

Maandag ben ik er weer als Nicole aanwezig is
 
ja, het was vrij druk op de gangbang met nicole en daisy.
ik neukte als eerste nicole achterlangs. en binnen 5 minuten was het eerste kruit weer verschoten.
daarna even het schouwspel bekeken. beide dames waren omringd door mannen.
daisy heeft redelijk wat tatoes en een volle kont. maar weet wel raad met een pik meer of minder.
continu 3 a 4 man. ik heb ze gepakt in doggy en missionaris.
daarna nog even terug naar nicole.
en toen weer terug naar daisy, genomen in missionaris. met haar beentjes in de lucht, waarbij ze aan twee pikken trok, en nog eentje afzoog. en zo mijn tweede shot verschoten.
de aardige fransman kwam ik ook nog tegen, en vroeg of ik maandag ook op de gangbang van nicole kwam. maar 1 keer in de week vind ik wel genoeg.
 
Ik zie op SJ dat Lana er is op woensdag bij de gangbang ook weer is. Ze was er een paar weken geleden ook wat een hete donder die non stop mannen pijpt en neukt maar vooral er zelf ook van geniet. Ze ziet er super lekker uit. met Kelly heb ik geen ervaring maar zo te zien heeft zij ook een lekker lijf. Woensdag middag om 1400 zal ik het zien. Zal na afloop nog een review schrijven
 
Ik zie op SJ dat Lana er is op woensdag bij de gangbang ook weer is. Ze was er een paar weken geleden ook wat een hete donder die non stop mannen pijpt en neukt maar vooral er zelf ook van geniet. Ze ziet er super lekker uit. met Kelly heb ik geen ervaring maar zo te zien heeft zij ook een lekker lijf. Woensdag middag om 1400 zal ik het zien. Zal na afloop nog een review schrijven
Het was gisteren weer een geile bende. Kelly was duidelijk een professionele dame zeer kundig maar weinig passie ze was wel heel vriendelijk Lana daar in tegen genoot er duidelijk van en liet dat ook luidkeels horen man man wat een heet wijfje is dat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan