Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Onlangs de GB met Kelly en Nicole bezocht. Bij binnenkomst werd lag Nicole gulzig aan de flinke donkere pik van een medebezoeker te zuigen en al snel erna werd ze vakkundig in meerdere standen geneukt. Nog voordat ik mijn pik kon aanbieden om me te laten pijpen terwijl ze geneukt werd kwam Kelly binnen. Die had meteen door wat van haar verwacht werd en begon direct met pijpen. Ik was even bang dat ze mijn harde pik eraf wilde kluiven zo ruig en onvermoeibaar ging ze erop los. Ik begreep dat de ruige behandeling min of meer onderdeel van de GB sessie is. Geen knuffelsex maar stevige actie. Nadat Nicole haar neuker zijn condoom vol had laten spuiten kwam ze ook bij me liggen. Terwijl Kelly me afreed verkende ik de borsten en het kutje van Nicole. Vlak voordat Kelly me klaar reed het condoom eraf en mijn zaad de vrije loop gelaten in Nicole's cumdump mondje. Met grote halen zoog ze de laatste druppels zaad uit mijn ballen. Dit alles gadegeslagen door mijn ad-hoc neukmaat die rukkend aan zijn halfharde pik toekeek.

Al die tijd waren we nog steeds met z'n vieren en volgens de huisregels zijn er minimaal 3 mannen nodig om het een GB te noemen. Nu was het meer een trio maar dat kon dan weer niet voor het GB tarief van €120,- (ter vergelijk: een privé sessie van een uur met 1 dame is al duurder) Tenzij er nog 1 bezoeker bij zou komen in de tussentijd zouden beide dames vertrekken binnen 15 minuten. Mocht ik nog ergens trek in hebben dan moest ik snel zijn. Terwijl ik mezelf weer hard trok en tongde met Kelly verwende Nicole mijn tepels. Enigszins overhaast wekte ik een tweede zaadlozing op die ik nu weer in het mondje van Nicole eindigde.

Alles bij elkaar een geil bezoek al had ik graag de tijd vol gemaakt. Nu werd het gebrek aan deelnemers min of meer afgewenteld op de 2 mannen die wel aanwezig waren onder het mom dat we teveel voordeel zouden hebben van onze inleg. Natuurlijk is 120 een koopje maar juist door dan de sessie door te laten gaan neemt het animo voor de GB toe: je kunt immers geluk hebben en i.p.v. een GB een voordeel trio.
 
Druk dagje vandaag bij Freya, 3 dames voor ontvangst en een gangbang. Iemand ervaring met Veerle? Zij deed daar reeds een GB en gaat nu eens 1 op 1 proberen, ik ben benieuwd. Als iemand het, laat het weten
Vorige week op de gangbang met Veerle en Lisa geweest. Ze waren wat laat. Veerle is leuke Belgische dame met batman maskertje en zeer nat en gewillig poesje. Grote, fake, borsten maar wel lekker. De moeite waard.
 
Druk dagje vandaag bij Freya, 3 dames voor ontvangst en een gangbang. Iemand ervaring met Veerle? Zij deed daar reeds een GB en gaat nu eens 1 op 1 proberen, ik ben benieuwd. Als iemand het, laat het weten
volgens mij waren er twee gangbangs vandaag, 1 met donna, en in de avond met lisa en jasmien.
 
Hier ook benieuwd naar een reactie
ja jasmien heb ik ook gehad, op de gangbang van zondag. het was redelijk druk een man of tien en een koppel. jasmien is een knappe blonde dame met een nauw poesje.
ik heb ze twee keer gepakt. en ja, ze is gewoon mooi. tietjes niet te groot, en leeftijd merk je niks van.
 
ja jasmien heb ik ook gehad, op de gangbang van zondag. het was redelijk druk een man of tien en een koppel. jasmien is een knappe blonde dame met een nauw poesje.
ik heb ze twee keer gepakt. en ja, ze is gewoon mooi. tietjes niet te groot, en leeftijd merk je niks van.
En de pijptechniek van de nieuwe Jasmien???
Misschien nog een bezoek volgende week! 😁
 
Op een ander forum staat dat er diverse meiden ontslagen zijn. Heeft iemand hier daar weet van? Ik vind bv Melanie niet meer terug en Melody zou ook gaan verdwijnen. Rebecca was vorige week ook plots van de agenda verdwenen. En Nicole staat volgende week niet eens ingepland.
 
Ik denk dat Melanie zelf gestopt is,van Melody heb ik geen weet,wat zeker is dat Nicole er nog zal zijn,want denk dat het anders zowat het einde van Freya is,dat er nog geen planning is heeft te maken met de Feesstdagen,voor ieder trouwens gelukkig Nieuwjaar!!
 
Ik denk dat Melanie zelf gestopt is,van Melody heb ik geen weet,wat zeker is dat Nicole er nog zal zijn,want denk dat het anders zowat het einde van Freya is,dat er nog geen planning is heeft te maken met de Feesstdagen,voor ieder trouwens gelukkig Nieuwjaar!!
Weet jij wat de status is van Floortje, komt die nog terug?
 
Floortje weet ik ook niet,maar volgens mij is dat geen groot verlies,echt een kouwe kikker,maar smaken verschillen,ik kan er ook wel inkomen dat ge bepaalde dngen niet doet,maar dan moet ge het ook niet in je advertentie zetten,Nicole is en blijft voor mij de beste,altijd correct!
 
Staat bij niet 1 dame bij de mogelijkheden 🤔
ja dat is zo, misschien moeten ze wel, op anaal les, dus gewoon veel trainen met een plug.
en sinds louise verdwenen is, is daar geen enkele dame die daar aan doet.
maar ja, het brengt voor de dames toch ook weer extra geld in het laatje, toch wel handig in zo een dure tijd.
 
ja dat is zo, misschien moeten ze wel, op anaal les, dus gewoon veel trainen met een plug.
en sinds louise verdwenen is, is daar geen enkele dame die daar aan doet.
maar ja, het brengt voor de dames toch ook weer extra geld in het laatje, toch wel handig in zo een dure tijd.
Beetje onrespectvol jouw oplossing. Alhoewel, jij bent blijkbaar een kenner, train jij wat met een buttplug, dan kan jij je beschikbaar stellen. 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan