Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ja dat is zo, misschien moeten ze wel, op anaal les, dus gewoon veel trainen met een plug.
en sinds louise verdwenen is, is daar geen enkele dame die daar aan doet.
maar ja, het brengt voor de dames toch ook weer extra geld in het laatje, toch wel handig in zo een dure tijd.
Ik vind het een prima oplossing! Hop allemaal op anaal les. Dat geleuter iedere keer dat ze het niet kunnen. Kom op zeg... in de weer ermee en het is zo gepiept en nee ik ga zelf niet op anaal les, daar hebben we meiden voor en die dienen gewoon in ieder gat genomen moeten kunnen worden!
 
Beetje onrespectvol jouw oplossing. Alhoewel, jij bent blijkbaar een kenner, train jij wat met een buttplug, dan kan jij je beschikbaar stellen. 👍
is niet onrespectvol, zoiets moet je trainen. je kan gelijk je snikkel, er niet induwen....
dat heeft wat tijd en ervaring nodig. en misschien gaat er wel bij sommige dames een wereld voor hun open.
en ik zou de dames best willen trainen hoor...
 
Ik vind de bovenstaande reacties ECHT onrespectvol naar de dames toe. Zegt veel over jullie mindset naar vrouwen toe. Als je iemand anaal wil trainen, doe het dan bij je vrouw/ vriendin. Denk dat je daar niet zo onrespectvol tegen moet doen.
 
Ik vind de bovenstaande reacties ECHT onrespectvol naar de dames toe. Zegt veel over jullie mindset naar vrouwen toe. Als je iemand anaal wil trainen, doe het dan bij je vrouw/ vriendin. Denk dat je daar niet zo onrespectvol tegen moet doen.
nee hoor, is niet onrespectvol. als je ergens van wil, en van kan genieten, waarom zou je dat geen kans geven.....
 
"... daar hebben we meiden voor en die dienen gewoon in ieder gat genomen moeten kunnen worden!"
schreef jij nou écht " " ?

Ok, waar beginnen we.... Met een filmpje misschien? Het zijn 2 meiden, dat zal nog wel lukken
Naakt voor de klas met de Sekszusjes - Consent
 
Terug naar de gangbang zelf nu, ik heb er vorig jaar slechts 1 keer aan deelgenomen en dat was met Melody toen, het was echt niet goed. Mijn Frans is meer dan voldoende en het hare ook, maar ze was totaal ongeïnteresseerd en ik ben na 15min al vertrokken.
 
Kunnen we het nog over anale seks praten? Dat is geen taboe !
Natuurlijk beslist de dame wat ze wil doen.
Geen les nodig voor een vrouw die van anaal houdt: ze heeft genoeg ervaring.!
Maar Freya biedt nog steeds niet deze optie tijdens een gangbang. Dus, wait and see!
Ik heb eens meegemaakt dat een ervaren dame tijdens een GB in Martines Erocenter aan een jongere collega op een niet opdringere manier de knepen van de anale seks aanleerde. Heel voorzichtig en met liefde aangereikt. Ik vond dat een groots gebaar van de rijpe dame.
 
Terug
Bovenaan Onderaan