Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
morgen middag maar weer eens naar freya lana kan je de hele middag neuken voor maar 80 euro heb weer zin in die geile gangbang slet
Is Lana de moeite? Ik zou graag ook een keer willen langs gaan…ik had zaterdag een leuke ontmoeting met een dame in de cinema….wel de eerste keer dat ik daar iets heb kunnen beleven na vijf bezoekjes die ik er al gedaan heb
 
Iemand recentie van Noortje van deze maandag?eigenlijk wel benieuwd 🤣
Ik was er en heb het me helemaal niet beklaagd.
Om 18u15 kwam Lisa de kamer binnen, gevolgd door Noortje en haar vriend. Ik verwachtte dat ze voor een eerste keer wat schuchter zou zijn, maar niks daarvan: in lingerie en op hakken ging ze direct op het bed naar de mannen die al klaar zaten. Ze nam direct een eerste lul in haar mond en begon gulzig te zuigen en trok ondertussen n andere gast af. Zo ging ze het rijtje af terwijl we met de anderen aan haar lijf konden zitten.
Ze is slank, heeft lang haar, lekkere tieten (niet te groot, maar wel lekker om mee te spelen) en een zalige kont.
We konden haar al heel snel beginnen neuken in doggy terwijl zij continu bleef zuigen. Tijdens t pijpen kijkt ze regelmatig eens geil recht in je gezicht.
Op vraag ging ze ook op haar rug liggen om missionaris te neuken. Ze was maw heel gewillig.
Neuken kon zowel rustig als heel stevig.
De sfeer was ook top: ze werd regelmatig doorgegeven en iedereen had zeker de gelegenheid om zn ding te doen. Ze werd ook een paar keer hééééél stevig onder handen genomen, wat ze wel leek te appreciëren.
Om 19u ben ik vertrokken, dus geen idee hoe het verder is gegaan, maar tot die tijd had ze wel 45' non stop een pik in mond en poes.

Medewandelaars, geef gerust jullie ervaringen
 
Ik was er en heb het me helemaal niet beklaagd.
Om 18u15 kwam Lisa de kamer binnen, gevolgd door Noortje en haar vriend. Ik verwachtte dat ze voor een eerste keer wat schuchter zou zijn, maar niks daarvan: in lingerie en op hakken ging ze direct op het bed naar de mannen die al klaar zaten. Ze nam direct een eerste lul in haar mond en begon gulzig te zuigen en trok ondertussen n andere gast af. Zo ging ze het rijtje af terwijl we met de anderen aan haar lijf konden zitten.
Ze is slank, heeft lang haar, lekkere tieten (niet te groot, maar wel lekker om mee te spelen) en een zalige kont.
We konden haar al heel snel beginnen neuken in doggy terwijl zij continu bleef zuigen. Tijdens t pijpen kijkt ze regelmatig eens geil recht in je gezicht.
Op vraag ging ze ook op haar rug liggen om missionaris te neuken. Ze was maw heel gewillig.
Neuken kon zowel rustig als heel stevig.
De sfeer was ook top: ze werd regelmatig doorgegeven en iedereen had zeker de gelegenheid om zn ding te doen. Ze werd ook een paar keer hééééél stevig onder handen genomen, wat ze wel leek te appreciëren.
Om 19u ben ik vertrokken, dus geen idee hoe het verder is gegaan, maar tot die tijd had ze wel 45' non stop een pik in mond en poes.

Medewandelaars, geef gerust jullie ervaringen
Hoi,
Hoeveel mannen waren er aanwezig?
 
Hoi,
Hoeveel mannen waren er aanwezig?
We stonden met 11 aan de start, 1 alleen voor lisa en 4 alleen voor Noortje
Heel snel vertrokken er 2 omdat het hun 1e gangbang was en ze vertelden me dat het niet voor hen was gemaakt!!!
Een 12e man arriveerde 30' voor het einde voor Noortje en hij stopte alles in zijn mond...
Het was geweldig van start tot finish!!!
 
Gisteren had Noortje een completere service dan Nicole...
Noortje accepteert de vingers in het poesje en slikt het sperma door tot de laatste druppel = noortje gaat niet naar de gootsteen
 
Terug
Bovenaan Onderaan