Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik vraag me altijd af zo een bukkake met Nicole,komen jullie dan over haar mooi lijfje of ook gezicht of mondje,ben al paar maal daar geweest maar dit nooit meegemaakt?
Ik ben er al 2 maal geweest en het één keer meegemaakt, dus statistisch gezien 50% kans 😉 ik kom (letterlijk en figuurlijk) wel vaak bij Nicole en weet dat ze het heel goed in haar mondje kan hebben, ik heb trouwens @MJ5298 er eens zien in schieten. Over het gezicht heb ik geen idee maar ik denk dat niet iedereen een even goede schutter is...
 
Nicole staat geen gezichtsbehandeling toe in gangbang maar privé JA

Achteraf, zoals onze vriend zegt "sommige zijn geen goede schutters" en het is daarom al gebeurd om sperma op zijn gezicht te zien in een gangbang, maar niet op een enorme manier = slechts een paar druppels verloren
 
Tja ik kom er ook niet meer liegen en bedriegen zullen er ver mee komen.
Tja Noortje heb wel een idee wie dat het is.
De reden dat ze afgehaakt hebben zal wel waarschijnlijk wel aan Freya liggen.
Ken zo npersoonlijk nog een koppel waar ze niet niet eerlijk tegen geweest zijn.
E
 
Noortje + partner zijn niet op komen dagen, Rebecca was een goede vervangster.
Minpuntje : hier kom je pas achter als je betaald hebt en al boven bent.
Tip voor Freya : Meld dit voordat klanten betalen
Ik kom altijd alleen voor Nicole, dus voor mij verandert er niets
Maar inderdaad, controleer altijd voordat u betaalt, want HIER betalen we niet terug
 
Ik ga er komende week nog even langs ik ga dan eens een berichtje schrijven hoe het daar in Freya nog is, zo te lezen op het forum toch wel wat veranderd, ik ben daar altijd tevreden geweest voorheen,dus ik ben benieuwd
Als je gaat, laat het zeker weten, maar als je zou gaan voor Nicole, ga je best morgen en ze lijkt ook geen gangbang te doen (ik meen mij te herinneren dat ze een weekje verlof had gepland in maart)
 
Terug
Bovenaan Onderaan