Rode panda
Stamgast
Ooit geweest
Na een uur stond ik terug buiten
Waren orders va.n beneden.!
Is goed om het af te leren!
Na een uur stond ik terug buiten
Waren orders va.n beneden.!
Is goed om het af te leren!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb Kelly deze week gezien bij Freya. Door haar toegenomen gewicht lijkt ze qua taille helaas niet meer echt op de foto'salle freya-meisjes geven 100%
Maar voor het fysieke aspect past alleen Nicole bij mij
Hoevel man was er?Vandaag duurde het 1,5 uur i.p.v. 2 uur & was het last-minute aangekondigde extra koppeltje uiteindelijk niet aanwezig.
Voor de rest was het weer heel fijn, leuke sfeer zoals steeds & met een afsluitende bukkake op initiatief van Nicole![]()
Hoe beoordeel je Jasmine qua looks en inzet in vergelijking met Daisy en Nicole?Ja het was weer goed met Nicole,die werkt letterlijk met ,handen en voeten,vind het wel lekker als ze me jongeheer met haar voetjes bewerktwil toch ook een compliment gaven aan Daisy,ook een lieve meid,het is echt een super koppel
en de sfeer onder de heren zat ook goed,fijn Paas week-end voor ieder
Ook net gezien de advertentie hier al benieuwd naar AnoukIk zal vrijdag bij Nicole's gangbang zijn
En ik aarzel om morgen maandag te komen voor de nieuwe 28-jarige Nederlandse Anouk??? Slikken staat op de agenda
qua looks is jasmine wel een knappert. alleen kan ik ze wat moeilijk neuken omdat haar kutje tijdens doggy toch vrij hoog staat zodat je er bijna in moet klimmen. ik heb ze ook genomen bovenop, met haar kont in beeld en ook een beetje opgetild, maar dat ging dan weer vrij vlot. qua sex is zeker nicole een stuk beter.Hoe beoordeel je Jasmine qua looks en inzet in vergelijking met Daisy en Nicole?
Kan je wat specifieker zijn? Was ze dik? Of was haar gezicht niet naar jouw smaak? Zag ze er oud uit?Ik kwam op maandag voor Anouk en ik bleef maar 5' = echt niet mijn stijl... 4 uur rijden voor NIETS
we waren met 6 jongensKan je wat specifieker zijn? Was ze dik? Of was haar gezicht niet naar jouw smaak? Zag ze er oud uit?
2 van ons vertrokken tegelijkertijd = er waren nog maar 4 jongens overKan je wat specifieker zijn? Was ze dik? Of was haar gezicht niet naar jouw smaak? Zag ze er oud uit?
Ik vergat ook te zeggen:Kan je wat specifieker zijn? Was ze dik? Of was haar gezicht niet naar jouw smaak? Zag ze er oud uit?
Lana past niet bij mij maar wel bij anderenIemand ervaring met Lana, die morgen op het programma staat?
Kan je de sexjurk eventueel even omschrijven, weet niet waaraan ik me kan verwachten?Lana is zeer actief, wel knappe vrouw, 40 er , en ze heeft steeds haar partner mee die alles nauwlettend in de gaten houdt. Ze heeft zo n soort sex jurk aan , ze gaat niet naakt.( Is denk ik heel warm voor haar).
Ze is een aardige dame.
Het is een open kruis catsuit strak op het lijf dezelfde stof als netkousenKan je de sexjurk eventueel even omschrijven, weet niet waaraan ik me kan verwachten?
Bedankt voor de recensies,dus wegblijven,zal Nicole wel worden komende keer…2 van ons vertrokken tegelijkertijd = er waren nog maar 4 jongens over
De andere man werd toch gepijpt en klaargekomen op Anouk's gezicht!!!
Wat mij betreft, Jasmin is ook niet neukbaar = te veel make-up
In positieve of negatieve zin? Ik weet zelf namelijk dat Kelly fysiek nogal wat verschilt van de online foto's. In het echt is zij behoorlijk wat aangekomen. Nicole daarentegen is verrukkelijkBedankt voor de recensies,dus wegblijven,zal Nicole wel worden komende keer…
Jammer dat er ook veel verschil is op de foto en de werkelijkheid…
Zag Lisa ook eens door de shop wandelen en dat was ook wel een verschil met de foto's…
nieuwe vrouwen moet je een kans geven... Met Noortje ging het heel goed want Noortje voldeed aan mijn verwachtingen maar was "GND"Bedankt voor de recensies,dus wegblijven,zal Nicole wel worden komende keer…
Jammer dat er ook veel verschil is op de foto en de werkelijkheid…
Zag Lisa ook eens door de shop wandelen en dat was ook wel een verschil met de foto's…
Ga naar DAISYIk twijfel nog steeds om deze NM Lana een bezoekje te brengen ...
kom morgen voor Nicole... Als je van verandering houdt... Je leeft maar één keer en Nicole zal niet voor altijd zijnDaisy had ik vorige week![]()