Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zal de Fransman alleen naar de Freya voor Nicole?
Nee, dat denk ik niet, zelfs als hij een abonnement met Nicole heeft ( met uiteraard douche verplicht) 😜
Nicole s een fantastiche sexy vrouw voor gb.

Maar onze Franscollega mag ook over onze voorstel ( meer vrouwen, meer gb) met Nicole of de baas of bazin praten.
" impossible n'es pas francais" (Napoleon)
Ik kende de Freya net voor de covid en ik kwam speciaal voor Mélanie en Floortje omdat ik Nicole niet kende...

Ik ontmoette Nicole bij toeval tijdens een gangbang met Mélanie waar ook Nicole was

In januari 2020 heb ik zelfs een TRIO van 30' gemaakt met Nicole en Mélanie

Momenteel past alleen Nicole bij mij, dus ik kom alleen voor Nicole

Dat gezegd hebbende, ik ben een van de weinigen die aanwezig was tijdens NOORTJE's enige gangbang en ik kan je vertellen dat als NOORTJE terugkomt, je het niet mag missen.

Ik zie dat er woensdag een gangbang zal zijn met een amateur??? Wie zal ze zijn??? Hoe oud zal ze zijn???

Ik had ook de gangbang van Anouk getest maar ben weggelopen omdat ANOUK helemaal niet bij mij paste

Momenteel komen in de wereld van gangbangs alleen NICOLE en MAYA overeen met mij ... Als je informatie hebt over MAYA's optredens, ben ik geïnteresseerd, de laatste keer was op een sluterdayz met de Italiaanse Eva in de Boeddha
 
Dag iedereen,
Ik heb met veel interesse jullie reacties gelezen.
Ikzelf heb nog 0 ervaring met gang bang maar wil dit graag eens ervaren. Wat raden jullie aan? Deze donderdag zou het voor mij mogelijk zijn om af te zakken naar erotheek Freya. Is een gangbang met 1 meisje een goeie start of zeggen jullie beter wachten tot ze terug met twee zijn?
 
Een eerste gangbang met maar één meisje en een beperkt aantal deelnemers kan nogal intimiderend zijn. Zeker als je (nog) geen of weinig ervaring hebt met "in het openbaar" te presteren. Er is geen groep waarin je jezelf kan verbergen om het allemaal eerst eens rustig te bekijken.

Misschien is dan een wat grotere gangbang (bijv. Mystique elke eerste donderdag van de maand, of Club Amai op sommige woensdagen) een minder grote stap.
 
Dag iedereen,
Ik heb met veel interesse jullie reacties gelezen.
Ikzelf heb nog 0 ervaring met gang bang maar wil dit graag eens ervaren. Wat raden jullie aan? Deze donderdag zou het voor mij mogelijk zijn om af te zakken naar erotheek Freya. Is een gangbang met 1 meisje een goeie start of zeggen jullie beter wachten tot ze terug met twee zijn?
Ik raad donderdag met Nicole wel aan. Kom vooral niet te vroeg, dan kan je het eerst wat bekijken en geef haar gerust aan dat het jouw eerste keer is, ze zal jou op jouw gemak stellen.
 
Een eerste gangbang met maar één meisje en een beperkt aantal deelnemers kan nogal intimiderend zijn. Zeker als je (nog) geen of weinig ervaring hebt met "in het openbaar" te presteren. Er is geen groep waarin je jezelf kan verbergen om het allemaal eerst eens rustig te bekijken.

Misschien is dan een wat grotere gangbang (bijv. Mystique elke eerste donderdag van de maand, of Club Amai op sommige woensdagen) een minder grote stap.
Ik spreek Big Benny niet graag tegen (hij is hier per slot van rekening moderator). Maar ik heb hierover een andere mening. Ik denk dat een grotere gangbang nog meer intimiderend kan zijn.

Mijn eerste ervaringen waren bezoekjes aan een sexcinema (zoals Freya). Daarna de bovenkamer bij Freya (niet op een gangbang) waar ik het geluk heb gehad dat er enkele koppels waren en het knapste koppel mij er uit koos om met hen te spelen.

Later ben ik op een rustige avond een club binnen gewandeld (niet op een gangbang) en toen trok ik al grote ogen.

Enkele dagen later een "prive" gangbang met 2 dames waarvan er uiteindelijk 1 niet kwam opdagen omwille van ziekte. Ik ben gans de middag gebleven en was met momenten maar alleen met die dame. In totaal zijn er toen een stuk of 5 mannen gepasseerd. Als je op dat soort gangbang laat weten dat het je eerste keer is dan stellen ze je wel wat gerust.

Ik kan mij niet voorstellen wat voor ogen je trekt als je nog nooit een club of sexcinema bezocht hebt en binnenvalt op een grotere gangbang.

Dus mij advies zou zijn begin met een clubbezoek op een rustige dag, daarna een kleinschalige gangbang. Dan een clubbezoek op een actieve dag om dan pas een grote gangbang mee te maken. Op die manier bouw je het iets rustiger op.

De gangbang van Freya vind ik iets minder geschikt omdat ze er daar in slagen om zeer jonge en zeer slanke vrouwen te rekruteren voor hun gangbangs. En dat is geen afspiegeling van de rest van het swingersmilieu of de andere gangbangs waar de dames meestal +40 zijn of nog ouder. Dames onder de 40 kom je ook wel eens tegen op een gangbang, maar zijn zeldzaam.
 
Dag iedereen,
Ik heb met veel interesse jullie reacties gelezen.
Ikzelf heb nog 0 ervaring met gang bang maar wil dit graag eens ervaren. Wat raden jullie aan? Deze donderdag zou het voor mij mogelijk zijn om af te zakken naar erotheek Freya. Is een gangbang met 1 meisje een goeie start of zeggen jullie beter wachten tot ze terug met twee zijn?
Helemaal met je eens wat betreft het laatste deel en je opmerking dat hier bij Freya de vrouwen altijd vrij jong zijn tussen de 25 en 35 jaar oud

En daarom kom ik hier bijna alleen in gangbang want elders zijn dat MILF's met een paar uitzonderingen zoals Carmen, Nana of recentelijk Maya

Van mijn kant ontdekte ik gangbangs tijdens een "Freya On Tour" op 27 december 2019 in Doornik

Zo ontdekte ik de Freya en werd ik op slag verliefd op de jonge en mooie vrouwen als Floortje, Fenny en vooral Mélanie...

Ik ben het met Benny eens dat het beter is om gangbangs te hebben met meer meiden en meer ruimte maar de "Freya On tour" bestaat niet meer!!! Bovenal heb je een goede organisatie en adembenemende meiden nodig en als je deze donderdag naar de Freya komt "krijg je de 2"

Onze vriend heeft gelijk = maak Nicole duidelijk dat het je eerste keer is en Nicole zal je niet aan de kant laten en je "fouten" vergeven als die er zijn...

En vergeet niet te douchen als je aankomt want dat is regel nummer 1!!!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst Freya bezocht... voor de 'Gangbang Nicole'. Vanwege het slechte weer had ik gehoopt dat de opkomst niet al te hoog zou zijn... Helaas dacht dus iedereen hetzelfde! Toen ik rond 14:00 uur binnenkwam zat er al 8 man in de kamer... en er bleef er volk bijkomen. Zoals ze dus beneden bij de kassa vertelden: 'Ja! Nicole is populair'! Jammer dus... want van een groot bed vol naakte kerels... word ik echt niet opgewonden! Toen Nicole binnenkwam... werd het dus al erg snel drummen!

Nu... Nicole maakte alvast wel een mooie indruk. Mooie slanke vrouw in sexy lingerie... En... toen ze die lingerie uit deed... en werd het nog mooier! Een slanke donkerblonde met lange benen en fraai gevormde borsten! Love it!

Ze begon dus met een rondje pijpen (pzc)... en al snel werd het een geil kluwen van naakte lichamen... Ja! Die Nicole kan dus wel wat aan! Dat is duidelijk! En... het moet gezegd, ze deed erg haar best om iedereen om beurt te verwennen.

Na een lekkere pijpbeurt tijdens het 1ste rondje... kwam ze dus daarna terug bij mijn hoek van het bed. Al snel kreeg ik weer een stevige pijpbeurt. Stond zo weer hard! En... toen ging ze dus voor me liggen met benen open... Lekker man! Gelukkig kan ik -als ik dat wil- ook sneller komen. Dus lekker stevig neuken... en rubbertje volgespoten.

Conclusie: Een gangbang met Nicole is zonder meer leuk. Maar volgende keer boek ik haar gewoon 2 uur helemaal voor mezelf... Kan ik lekker ongestoord los gaan! Heb al die andere kerels echt niet nodig...
 
Laatst bewerkt:
Na de gangbang van vorige week... nu dus een 'privé' bezoekje gebracht aan Nicole. En... ze heeft me zeker niet teleurgesteld!
Man... die vrouw kan wel wat aan! Heerlijk!

 
Na de gangbang van vorige week... nu dus een 'privé' bezoekje gebracht aan Nicole. En... ze heeft me zeker niet teleurgesteld!
Man... die vrouw kan wel wat aan! Heerlijk!

Jij komt ook overal 😁
Mooi verslag
 
Jij komt ook overal 😁
Mooi verslag
Tsja... Hulst is trouwens een leuk stadje hoor!
Eerst lekker wippen, dan een wandeling op de wallen (de zon scheen nog eens!)... met daarna een lekker terrasje met een hapje en een drankje bij 'Het Bonte Hert'.

Waren ook nog steeds 'solden' daar. Dus voor een prijsje twee T-shirts gekocht.
Was een zeer geslaagde dag!
 
Tsja... Hulst is trouwens een leuk stadje hoor!
Eerst lekker wippen, dan een wandeling op de wallen (de zon scheen nog eens!)... met daarna een lekker terrasje met een hapje en een drankje bij 'Het Bonte Hert'.

Waren ook nog steeds 'solden' daar. Dus voor een prijsje twee T-shirts gekocht.
Was een zeer geslaagde dag!
De keer dat ik er was, regende het, en ben ik niet verder geweest dan de Hema 😅 vindt hulst maar klein en te ver voor een drent 🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan