Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6 jongens waarvan 5 armbanden voor Malu en 5 armbanden voor Nicole

Malu is erg leuk maar te ROND voor mij... Ik geef de voorkeur aan sportieve exemplaren zoals Nicole

2 cartridges voor mij
Nou... Nicole vind ik top!
Maar... die Malu ziet er ook wel erg lekker uit! Wat is de ervaring van anderen met haar?
 
Ik durf nu bijna niet meer te zeggen dat ik liever start bij bij 15 heren tijdens een gb maar smalen verschillen natuurlijk.
Ja natuurlijk!

Maar... vanuit het standpunt van een vrouw... kan ik dat ook best begrijpen. Op een gangbang wil je pikken zien! Hoe meer hoe liever! Haha!

Maar... voor mij staan er dan teveel 'pikken' in de weg naar jou kutje! Haha!
 
Wachten word beloond.
Nu... voor mij is zo'n gangbang wel een mooie gelegenheid om zo'n vrouw 'in actie' te zien...

Zo Nicole bijvoorbeeld... Wat een passie! Wat een inzet!
Dus... daarna haar meteen geboekt... voor m'n eigen één-op-één gangbang! Haha! Lekker! En... ga vast nog terug voor haar!
 
Hallo,
Hoe zou het geweest zijn op de gangbang met Charlotte op donderdag 26/10?
Was het weer een succes met "hotwife Britney gangbang" op vrijdag 27/10?
Door werkomstandigheden en verkoudheid helaas er niet bij geweest.
 
Hallo,
Hoe zou het geweest zijn op de gangbang met Charlotte op donderdag 26/10?
Was het weer een succes met "hotwife Britney gangbang" op vrijdag 27/10?
Door werkomstandigheden en verkoudheid helaas er niet bij geweest.
Bij Britney meer rustig. +/- 11 man die elk uitgebreid of meermaals konden klaarkomen bijgevolg. Veel sperma gevloeid alleszins. En ze heeft zelf enorm genoten ook.
 
Volledige newbie hier… lees dat douchen verplicht is, moet je zelf iets meebrengen van handdoeken enz? En is er tijdens de gangbang met Nicole hele tijd inloop? Of is het stipt paraat zijn op aangegeven uur? :)
 
Volledige newbie hier… lees dat douchen verplicht is, moet je zelf iets meebrengen van handdoeken enz? En is er tijdens de gangbang met Nicole hele tijd inloop? Of is het stipt paraat zijn op aangegeven uur? :)
Douchen is toch netjes !!!handdoeken condooms aanwezig !!!een aanrader deze shop en als newbie dan zou ik je zeker de prachtige Nicole aanrader!!!je zal echt wel heel tevreden zijn en vlug een volgende bezoek plannen 😀🎉
Douche gelegenheid op de kamer. Handdoeken beschikbaar.
En... ja! Er is (mogelijk) de hele tijd inloop... Vooral Nicole is populair!
Inderdaad ik denk er ook zo over 😀😜
 
Volledige newbie hier… lees dat douchen verplicht is, moet je zelf iets meebrengen van handdoeken enz? En is er tijdens de gangbang met Nicole hele tijd inloop? Of is het stipt paraat zijn op aangegeven uur? :)
Het douchen is verplicht vóór de gangbang... De handdoek wordt u verstrekt door de dame bij de receptie!!!
Het tweede verplichte ding is om glijmiddel te gebruiken vóór elke vaginale penetratie!!!
Tot morgenavond om 19.00 uur.
 
Nou ik heb de nodige gb,s gedaan van uur of 5 en langer wellicht een uitzondering maar het bestaat wel hoor ik word er gewoon zelf nat van! Heb eerder last dan gemak van glijmiddel.
Wel... Klinkt goed! Laat ons dan weten wanneer je nog eens een gangbang wil doen...
 
Laatst bewerkt:
Tijdens een gangbang? Uiteraard!
Hoe denk je dat zo'n vrouw het meerdere uren kan 'volhouden' met meerdere mannen...
(eventueel) met het al aanwezig glijmiddel.
Dit is hier nog steeds de regel en als Nicole ziet dat je er geen draagt = zij zal je erop wijzen!!!
?? bedoel je misschien een condoom (ook al aanwezig....)
 
Laatst bewerkt:
This monday the gangbang start 19.15 uur, einde 20.55 uur

8 jongens waarvan 1 alleen voor Malu en 2 alleen voor Nicole

Alles was zoals gewoonlijk GEWELDIG!!!
Mijn enige spijt = de meeste jongens die voor het einde vertrekken

Om 20:15 waren we al met z'n drieën... Om 20:30 waren er nog maar 2 over
de laatste 20 minuten had ik Nicole voor mezelf en de andere man was alleen met Malu... Ik geef er de voorkeur aan als er meerdere vrienden zijn, omdat ik niet naar een gangbang ga om alleen te zijn met de vrouw
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
'k Ga dus regelmatig op zoek naar nieuw talent. Altijd leuk om een nieuw 'pareltje' te ondekken... Zo heb ik trouwens ook Nicole ontdekt in Freya! Dus... vandaag opnieuw naar Freya voor de gangbang Nicole + Malu... maar dan wel specifiek voor Malu.

En... as the saying goes: 'Win some, lose some'. Dit keer dus géén winner! Had al ergens gelezen 'Malu is erg leuk maar te rond voor mij'... en dat was dus niet gelogen! Ze heeft dus idd alle vrouwelijke rondingen die een man maar wensen kan... maar wel allemaal een maatje te groot voor mij. En... zodra ik een beetje 'in the mood' kwam was het 'slow baby'! Tijdens doggy geef je een klap op die geweldige billen... 'No spanking'! Tijdens het neuken grijp je haar borsten 'Slow baby'! Pfffffff!

Stevig neuken mocht dan weer wél! Maar... als ik haar neukte in missio of doggy (mét condoom en het nodige glijmiddel)... voelde ik dus helemaal niets! Maar als je neukt wil je toch een lekker kutje voelen? Ik verloor zowaar alle zin tijdens het neuken! Nog nooit gebeurd!

Zag wel enkele andere -groter geschapen- mannen klaarkomen in haar... dus misschien lag het ook aan mij...
In haar voordeel moet ik zeggen dat ze lekker pijpt (pzc). En ze toonde ook echt wel inzet tijdens de gangbang. Maar voor mij dus volgende keer geen Malu...
 
'k Ga dus regelmatig op zoek naar nieuw talent. Altijd leuk om een nieuw 'pareltje' te ondekken... Zo heb ik trouwens ook Nicole ontdekt in Freya! Dus... vandaag opnieuw naar Freya voor de gangbang Nicole + Malu... maar dan wel specifiek voor Malu.

En... as the saying goes: 'Win some, lose some'. Dit keer dus géén winner! Had al ergens gelezen 'Malu is erg leuk maar te rond voor mij'... en dat was dus niet gelogen! Ze heeft dus idd alle vrouwelijke rondingen die een man maar wensen kan... maar wel allemaal een maatje te groot voor mij. En... zodra ik een beetje 'in the mood' kwam was het 'slow baby'! Tijdens doggy geef je een klap op die geweldige billen... 'No spanking'! Tijdens het neuken grijp je haar borsten 'Slow baby'! Pfffffff!

Stevig neuken mocht dan weer wél! Maar... als ik haar neukte in missio of doggy (mét condoom en het nodige glijmiddel)... voelde ik dus helemaal niets! Maar als je neukt wil je toch een lekker kutje voelen? Ik verloor zowaar alle zin tijdens het neuken! Nog nooit gebeurd!

Zag wel enkele andere -groter geschapen- mannen klaarkomen in haar... dus misschien lag het ook aan mij...
In haar voordeel moet ik zeggen dat ze lekker pijpt (pzc). En ze toonde ook echt wel inzet tijdens de gangbang. Maar voor mij dus volgende keer geen Malu...
Het is moedig om een nieuwe vrouw geprobeerd te hebben...

Wat mij betreft: ik verander NOOIT een winnend team

Er waren veel jongens bij de gangbang van donderdag??? en ze bleven tot het einde???
 
Terug
Bovenaan Onderaan