Gangbang Erotheek Freya 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze maandag ga ik zeker TAMI testen die in 1 week 2 jaar verloor... Bij de eerste advertentie was Tami 31 en nu 29 ahahahha

Omdat Tami nu jonger is dan 30 = kan ik naar haar gangbang ahahhaha
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.charlottevandenberg.be/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zaterdag 18 november -tegen beter weten in- dus nog maar een keertje een gangbang bijgewoond. En wel... omdat ik toch wel een keertje Charlotte van den berg aan het 'werk' wilde zien...

En... wat een sexy vrouw! En wat een mooie vrouwelijke rondingen! Man! Niks mis mee! En... ze verscheen ook precies op toneel als op haar foto... twee 'Heidi' staartjes, een wit topje en ruiten rokje... Het 'onschuldige wicht' Haha! Nu... ze is alles behalve 'onschuldig'. Laat dat duidelijk wezen! Man! Ze gaat meteen voor de harde pikken... hoe meer hoe liever! En... terwijl ze zuigt wil ze geneukt worden! En... man als ze zo in doggy voor je zit... met die billen... en dat uitnodigende kutje... OMG! Heb haar dan ook lekker doggy geneukt... en lekker klaargekomen.

Toen ik later 'aan de beurt' kwam heeft ze me ook lekker gepijpt... Alhoewel... naar mijn smaak toch echt 'te zacht'... (voorheen was er al een kerel klaargekomen in haar mond -wat ze echt NIET wil! Dus, wellicht pijpte ze daarom 'extra voorzichtig'). Dan gelijk over naar missio... lekker hard en lang rammen. En wat vind zij dat lekker! Waw!

Verder was er echter wel héél wat belangstelling voor die gangbang. En... hoe meer naakte mannen op bed... hoe leuker Charlotte het vindt! Haha! Voor mij zijn al die naakte kerels echter meer een 'stoorzender'... echt niet sexy! Dus... gangbangs zijn echt niks voor mij...
 
Unfortunately today the planned gangbang with a new woman "TAMI" was canceled...
Thanks to Freya for reporting the information quickly on their site and on "afspraakjes" so I avoided driving 4 hours for NOTHING
 
ik was van plan om vanmiddag naar de gb van Nicole en Malu te gaan maar zie nu dat er zaterdag een gb is met Nicole en Lana. Nicole is top maar Malu vind ik persoonlijk niet zo mijn ding maar Lana daarentegen vind ik super. Wat vinden jullie? Dus voor mij wordt het zaterdag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik was van plan om vanmiddag naar de gb van Nicole en Malu te gaan maar zie nu dat er zaterdag een gb is met Nicole en Lana. Nicole is top maar Malu vind ik persoonlijk niet zo mijn ding maar Lana daarentegen vind ik super. Wat vinden jullie? Dus voor mij word het zaterdag.
Ja maar jij bent de cuckold van Lana. Die gast met bril die toekijkt.
Beetje reclame dit.
 
Nemen er soms ook koppeltjes deel aan de gangbangs? Ik bedoel dan niet aangekondigd. Ik ga er regelmatig eens op zaterdag met mijn vriendin. Soms ontstaat er iets leuks maar vaak ook weinig te doen. Vriendin komt eens daar in een zeer geile bui maar wil nooit op voorhand plannen. Vandaar is een aankondiging van ons als koppel geen optie…
 
Als je je tijdens een gangbang naar boven begeeft als koppel zal je zeker aandacht kunnen krijgen…. Toch al meegemaakt dat in de 2de ruimte een gezellige partij ontstond die dan na de gangbang kan verdergaan….
 
Deze maandag was een uitzonderlijke ganggang met de aanwezigheid van een jonge 23-jarige amateur genaamd MAYA die samen met haar metgezel was...
bleef Maya maar 30 minuten van 14.00 uur tot 14.30 uur, maar deze jongedame was een echt zonnestraaltje
Maya accepteerde vingers, komt klaar in mond en slikt!!!
Ik kon twee keer klaarkomen met Maya... Ze was super opwindend... Maya leek op Nicole, maar met zwart haar... Het was als een droom!!!
 
Deze maandag was een uitzonderlijke ganggang met de aanwezigheid van een jonge 23-jarige amateur genaamd MAYA die samen met haar metgezel was...
bleef Maya maar 30 minuten van 14.00 uur tot 14.30 uur, maar deze jongedame was een echt zonnestraaltje
Maya accepteerde vingers, komt klaar in mond en slikt!!!
Ik kon twee keer klaarkomen met Maya... Ze was super opwindend... Maya leek op Nicole, maar met zwart haar... Het was als een droom!!!
was Maya op de GB van Nicole en Lana, maandag? Of bedoel je Lana ipv Maya?
 
was Maya op de GB van Nicole en Lana, maandag? Of bedoel je Lana ipv Maya?
Er was Nicole "RODE armband" en Lana "GROENE armband" en de libertijnen "gele armband"

Maya was er als een libertijn en kwam naar de kamer gereserveerd voor de gangbang = er lagen dus 3 vrouwen op het grote bed, het was erg krap maar alles ging goed zoals altijd hier bij Freya's

Lana's man profiteerde van Maya en spoot in haar mond = Maya slikte de HELE "droom" door

Het was Kerstmis vóór zijn tijd
 
Er was Nicole "RODE armband" en Lana "GROENE armband" en de libertijnen "gele armband"

Maya was er als een libertijn en kwam naar de kamer gereserveerd voor de gangbang = er lagen dus 3 vrouwen op het grote bed, het was erg krap maar alles ging goed zoals altijd hier bij Freya's

Lana's man profiteerde van Maya en spoot in haar mond = Maya slikte de HELE "droom" door

Het was Kerstmis vóór zijn tijd
Hoeveel mannen waren er op de GB maandag afgekomen?
 
Hoeveel mannen waren er op de GB maandag afgekomen?
Echt sorry maar voor de eerste keer = ik had geen tijd om te tellen omdat ik het TE druk had ahahhahaha

Maar ik zou zeggen maximaal 10

Anders zal ik eraan toevoegen dat Maya de gangbang stopte toen een 70-jarige opa met haar wilde spelen... Ze deed alsof ze ging douchen terwijl de opa op haar wachtte = Maya kwam nooit meer terug

Als opa er niet was = ik denk dat Maya de 2 uur zou zijn gebleven
 
Er was Nicole "RODE armband" en Lana "GROENE armband" en de libertijnen "gele armband"

Maya was er als een libertijn en kwam naar de kamer gereserveerd voor de gangbang = er lagen dus 3 vrouwen op het grote bed, het was erg krap maar alles ging goed zoals altijd hier bij Freya's

Lana's man profiteerde van Maya en spoot in haar mond = Maya slikte de HELE "droom" door

Het was Kerstmis vóór zijn tijd
aha! nu begrijp ik het.
Echt sorry maar voor de eerste keer = ik had geen tijd om te tellen omdat ik het TE druk had ahahhahaha

Maar ik zou zeggen maximaal 10

Anders zal ik eraan toevoegen dat Maya de gangbang stopte toen een 70-jarige opa met haar wilde spelen... Ze deed alsof ze ging douchen terwijl de opa op haar wachtte = Maya kwam nooit meer terug

Als opa er niet was = ik denk dat Maya de 2 uur zou zijn gebleven
moet je tegenwoordig je leeftijd opgeven voor een gangbang?
 
Laatst bewerkt:
Weer een belediging aan het adres van die oudere man, door de Fransman,hopelijk zal de tijd stilstaan voor hem,of moet hij aan de balie gaan zitten voor pascontrole
Die oudere man valt niks te verwijten, ze hebben hem laten betalen en toegelaten.
Dat koppel ook niet , je kan ook niet zeggen of ze lang gebleven zouden zijn, is een aanname.
Misschien moeten ze ook Franse mannetjes maar eens niet meer binnen laten.
 
Er is niets mis met die franse kerel, is relaxe slanke man met zware crush op Nicole.
Heb ook niets tegen oudere kerels op gangbang, zolang ze fris zijn en niet moddervet zodat ze plaats voor drie innemen.
Ook van die opportunisten (meestal wel oudere kerels) die aan mijn ballen proberen zitten terwijl je daar griet doggy aan het vogelen bent, zijn uiterst ongewenst en soms van de partij.
Swingers-koppel kan altijd mannen weigeren of vertrekken en hoeven daar ook geen reden voor op te geven...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan