Gangbang Haagse(G)B 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag naar de gb met Eva geweest. Hele knappe geile meid.
Het geheel moest even op gang komen vandaag, soms verliep het ook een beetje onhandig en weinig mannen konden hem goed stijf houden. Uiteindelijk is ze toch lekker dp genomen, ook door mij. Ze liet mij echter niet op haar lichaam klaarkomen wat ik toch een klein beetje jammer vond. Tweede keer was het wel begrijpelijk, want er lag nog iemand onder, waardoor ze snel een handdoekje moest pakken om hem te beschermen.
Ze verzamelde elastiekjes om te zien hoe vaak er werd klaargekomen door de mannen. Toen ze zag dat er iemand vertrok die al zijn elastiekjes nog had, was ze wel een beetje teleurgesteld.
Eva is van buitenlandse afkomst en heeft siliconen borsten, terwijl ik normaal de voorkeur geef aan Nederlandse dames met natuurlijke borsten. Ik denk dus dat het bij 1 keer met haar blijft. Voor de echte gangbangliefhebbers kan ik haar toch wel aanraden.
 
Gisteren middag maar weer eens naar Den Haag geweest, dit keer een blowbang. Dit had ik nog niet mogen beleven maar is ook leuk om een keer mee te maken. Om 2 uur toen iedereen binnen was en opgefrist werd Ginger opgehaald door de heer des huizes. Geblinddoekt, geboeid en aan de ketting werd zij binnen gebracht en op het matras gedirigeerd. Een prachtige Vlaamse slanke dame, die uitdagend gekleed was (potverdorie wat zag ze er lekker uit). Er werd gepijpt, gepijpt en nog eens gepijpt, ook mocht je haar overal aanraken, beffen, vingeren en vooral Keek ze je geil aan terwijl ze aan je pik en ballen zat te sabbelen, want wat een heerlijk gezichtje had ze en kon ze je heel indringend en geil aan kijken, wat bij een blowbang een must is vind ik. Uiteindelijk hield ik het niet meer en zittend op haar knietjes nam ze mijn zaad in ontvangst, over haar gezicht en in haar mond terwijl ze mij bleef aankijken. Geil en lekker en uiteraard kwam iedereen klaar en zat ze heerlijk onder het zaad. Was weer een prima middag.

Dank aan Ginger en de gast heer.
 
Vandaag naar de gb met Eva geweest. Hele knappe geile meid.
Het geheel moest even op gang komen vandaag, soms verliep het ook een beetje onhandig en weinig mannen konden hem goed stijf houden. Uiteindelijk is ze toch lekker dp genomen, ook door mij. Ze liet mij echter niet op haar lichaam klaarkomen wat ik toch een klein beetje jammer vond. Tweede keer was het wel begrijpelijk, want er lag nog iemand onder, waardoor ze snel een handdoekje moest pakken om hem te beschermen.
Ze verzamelde elastiekjes om te zien hoe vaak er werd klaargekomen door de mannen. Toen ze zag dat er iemand vertrok die al zijn elastiekjes nog had, was ze wel een beetje teleurgesteld.
Eva is van buitenlandse afkomst en heeft siliconen borsten, terwijl ik normaal de voorkeur geef aan Nederlandse dames met natuurlijke borsten. Ik denk dus dat het bij 1 keer met haar blijft. Voor de echte gangbangliefhebbers kan ik haar toch wel aanraden.
Dan had je er op de middag moeten zijn, Ginger is een erg fitte, mooi magere Vlaamse met kleine borstjes en pijpt als de beste :love:
 
Afgelopen vrijdag middag voor de eerste keer naar Den Haag afgereisd voor een blowbang met Ginger. Mijn allereerste feestje dus gezonde spanning. Na binnenkomst een snelle douche en daarna een drankje. Klokslag 2 uur werd Ginger binnengebracht en wat zag ze er heerlijk uit. Een heerlijk setje met hakschoenen en een blinddoek. Er kwam meteen beweging in mijn pik.

Ginger werd naar het matras begeleid en ging meteen op haar knieën. De mannen stonden allemaal met een harde pik klaar voor haar gewillige mondje. Daar gingen de eerste pikken en Gnger had de smaak al snel te pakken. Pik na pik gingen haar mondje in en met veel plezier zoog ze aan alle pikken. Na een rondje ging de blinddoek af en zag Ginger met welke geile mannen ze deze middag te maken had. Het pijpen ging snel verder en Ginger ging steeds lekker de cirkel rond. Pik in haar mond en 2 andere pikken aftrekken daar had ze geen problemen mee. Ze pijpt je met zo veel liefde en ook je ballen vergeet ze niet. Ze kijkt je lekker aan terwijl ze je pik in haar mondje heeft en ziet hoe je geniet van haar pijpkunsten.

Tussendoor ook aan haar geweldige borsten en heerlijke kontje voelen.

Na een klein uur kwam iedereen heerlijk klaar over haar gezicht en ik heb ook mijn zaad met veel plezier in haar gezicht gespoten. Ze kijkt je zo lief aan als je in haar gezicht spuit.

Ginger en HaagseB bedankt voor de geweldige middag en tot een volgende keer
 
Het was een koude frisse dag vandaag, maar ik wist wel een warme plek om heen te gaan in Den Haag.

Op het programma stond Ruby & Loïs

Vind ik zelf toch wel het leukste om nieuwe dames te ontdekken.

Beide dames waren goed op dreef en Loïs deed niet onder voor Ruby, de ene na andere pik verdween in haar mondje en poesje.

Terwijl Ruby tussendoor nog wat DPtjes deed werd Loïs ook lekker genomen.

Zo'n tien minuten voor eindtijd vroeg Ruby om zaad, waar de mannen hun best deden om hun laatste stralen te doneren, welke toevallig allemaal op en in Loïs haar mondje terecht kwamen, Ruby lag er een keer droog bij 😁

Was weer een heerlijk feestje bij Haagse, bedankt en tot de volgende keer 😌
 
Gistermiddag weer een leuk weerzien met Kim en Natasja op de matrassen bij HaagseB. Illuster duo natuurlijk en het was al weer even geleden dat ik ze gezien (en gevoeld) had. "Hiep hiep hoera" stond er ergens geschreven, de laatste a net om de hoek van de kast dus er leek een spatie voor de a te staan, Kim was jarig geweest, en de jarige job beloofde iedereen een fenomenale blowjob (beide dames zijn daarin goed, maar Kim doet dat zo heerlijk nat, hemel op aarde).

Twee uur vol actief op een rookpauze na, Natasja die wel een kwartier ligt te edgen tegen het klaarkomen aan en als ze dan komt knijpt ze J.'s pik er bijn af; Kim op haar knieën pijpen en doggy style genomen worden, en als dat in het goede ritme gebeurt dan komt ze als de brandweer, ik hield het niet langer en spoot mijn eerste lading in Kim's mondje, maar Kim haalde mijn pik er iets te snel uit en de laatste stralen vlogen over haar borsten en, sorry Kim, een beetje in haar oog. Even herstellen en door.

Na een korte pauze gaat Natasja Kim beffen, en dan volgt een halfuur de Kim show met het ene orgasme na het andere, beffen, neuken, alles kan. Maar ook Natasja wordt goed doorgesmeerd. Tegen het einde voel ik me de jarige job als ik een blowjob van beide dames tegelijk krijg, en dan spuit iedereen die nog wat heeft zich leeg over de lijven van de dames, ik vermijd Kim's ogen, en Z. heeft met een kreet de laatste contributie.

Weer helemaal geslaagd, dat de dames maar weer snel mogen terugkomen.
 
Gisteren weer naar Den Haag afgereisd om voor de 2e keer de HaagseGB mee te mogen maken. Deze keer met Kim en Natasja. Eenmaal aangekomen weer vriendelijk verwelkomd door gastheer HaagseB, en na het douchen kon de actie beginnen. En actie was er!
Kim en Natasja zijn twee dames die er (letterlijk en figuurlijk) wel pap van lusten. Het gezelschap heren was niet zo veel als bij de 'jubileumeditie' waardoor écht iedereen ruimschoots aan de beurt kwam. Zoals hierboven al beschreven, zijn de blowjobs van Kim fenomenaal.
Het was weer een heerlijke GB in een relaxte sfeer en alles weer top verzorgd.
HaagseB, ga zo door!! En tot de volgende keer :)
 
voor de vorm maar eens een account aangemaakt zodat ik zelf eens een recensie kan schrijven:
Gisteravond bij Haagse geweest voor een feestje met keisha .. wat een onwijs mooie lange prachtige dame met mooie rondingen.. en met een prachtige donkere huid, zoals altijd hield de gastheer eerst zijn praatje en toen kon het feest beginnen.. we waren met 9 man en al snel verdween de ene piemel na de andere piemel diep in het keeltje van kiesha .. ook haar lekkere kutje werd heerlijk verwend, na niet al te lang had kiesha haar mondje al vol met de eerste lading van een van de gasten.. de gastheer had voor deze avond een verassing voor de gasten en hij had Raven als tweede dame gevraagd om mee te komen doen, deze rooie kleine geile dame kwam na een klein half uurtje erbij op de matras en mijn hemel wat heeft die een lekker nat kutje , twee piercing op spannende plekken, pijpen is helemaal genieten ik wist niet wat me overkwam , eerst heerlijk diep door kiesha en daarna met dat kleine tongetje van Raven… 🤪🤪🤪.. na niet al te lang geneukt te zijn had de eerste gast ook zijn lading bij Raven gedoneerd.. na een korte pauze van beide dames en wij heren toch al helemaal klaar voor het eind om de wel verdiende bukkake te geven aan Kiesha die ze zo graag wilde begonnen de dames bij terug komt met elkaar te spelen op het matras.. wat een genot om dit te zien .. Kiesha die heerlijk Raven haar kutje likt een genot om te zien hoe die piercings speels heen en weer gaan door haar tong.. na dit prachtige tafereel stonden de pikken weer fier overeind en nog een paar keer de dames door de mannen kort geneukt was het tijd voor de bukkake , volgens mij heeft Kiesha 5 en of 6 ladingen. Over haar gezicht en tieten gekregen .. was een plaatje om naar te kijken…
Voor wie twijfels over deze dames , niet doen zowel Kiesha als Raven geven je de tijd van je leven en laten je zo hard klaarkomen dat je met een voldaan gevoel weer naar huis vertrekt..
Ik kan niet wachten tot ze weer komen voor een feestje..

Gr , FREEBIRD
 
Gistermiddag weer een leuk weerzien met Kim en Natasja op de matrassen bij HaagseB. Illuster duo natuurlijk en het was al weer even geleden dat ik ze gezien (en gevoeld) had. "Hiep hiep hoera" stond er ergens geschreven, de laatste a net om de hoek van de kast dus er leek een spatie voor de a te staan, Kim was jarig geweest, en de jarige job beloofde iedereen een fenomenale blowjob (beide dames zijn daarin goed, maar Kim doet dat zo heerlijk nat, hemel op aarde).

Twee uur vol actief op een rookpauze na, Natasja die wel een kwartier ligt te edgen tegen het klaarkomen aan en als ze dan komt knijpt ze J.'s pik er bijn af; Kim op haar knieën pijpen en doggy style genomen worden, en als dat in het goede ritme gebeurt dan komt ze als de brandweer, ik hield het niet langer en spoot mijn eerste lading in Kim's mondje, maar Kim haalde mijn pik er iets te snel uit en de laatste stralen vlogen over haar borsten en, sorry Kim, een beetje in haar oog. Even herstellen en door.

Na een korte pauze gaat Natasja Kim beffen, en dan volgt een halfuur de Kim show met het ene orgasme na het andere, beffen, neuken, alles kan. Maar ook Natasja wordt goed doorgesmeerd. Tegen het einde voel ik me de jarige job als ik een blowjob van beide dames tegelijk krijg, en dan spuit iedereen die nog wat heeft zich leeg over de lijven van de dames, ik vermijd Kim's ogen, en Z. heeft met een kreet de laatste contributie.

Weer helemaal geslaagd, dat de dames maar weer snel mogen terugkomen.
Na maanden was ik ook weer aanwezig bij een feestje van HaagseB met de gouden duo Kim en Natasja. Zoals @sxjunkie het weer allemaal mooi samenvatte was het een geweldige feest met volop actie. De laatste contributie kwam als een explosie eruit bij Kim haar borsten met hulp van Natasja haar handen😍👌

Ik ben benieuwd wat voor moois het nieuwe jaar allemaal gaat brengen!
 
Het is een beetje mosterd na de kerstmaaltijd, maar ik wilde bij deze toch even mijn waardering en respect uitspreken voor de twee engeltjes bij de kerstborrel van HaagseB afgelopen vrijdag: Mila en Sienna. Beiden gepast gekleed, Mila in een rood corset, rode fluwelen handschoenen en een kerstmuts, Sienna in lingerie en een rode kersthoodie waar haar lange blonde haren uitdagend uitvallen. Beiden snoepjes om op te vreten, en, Mila, wat zag je er goed uit! Alleen al voor dat vrolijke lachje van je kom ik terug.

We begonnen met een pijprondje in een soort carrousel die maar bleef draaien, en op een gegeven moment kregen een andere gast en ik de behoefte om wat variatie in te voeren: hij pakte Mila op z'n hondjes, en ik deed me tegoed aan het lekker smakende poesje van Sienna. Daarna natuurlijk een uitgebreid pijp- en neukfeest. Zowel Mila als Sienna maken er een sport van om de op de bank zittende mannen al pijpend en trekkend (zo'n fluwelen handschoen voelt heel bijzonder) van hun zaad te verlossen, en beiden zijn daar uitermate goed in. Naast mij maakte J. er weer een grote bende van met een zaadlozing die de hoge waterstanden in de rivieren concurrentie aandeed. Tijdens het pijpen laten de dames zich uitgebreid op z'n hondjes nemen, en het is zo zalig om je stijve piemel tussen die heerlijke billen in de warme grotjes te laten verdwijnen, en je merkt dat Mila en Sienna daar ook echt van genieten. Mila kan ook squirten, en dat deed ze een keer of drie uitgebreid onder de vaardige handen van een bezoeker, bewonderend aangemoedigd door Sienna (die zelf wat twijfelde aan haar eigen squirt capaciteiten, maar wel degelijk flink wat vocht produceerde). Halverwege de middag spoot ik zelf mijn eerste lading over de borsten van Mila, en aan het einde deden we natuurlijk de tradionele spermadouche, dit maal gingen de dames naast elkaar liggen, Sienna alles uit, en al kijkend naar dat godinnenlichaam voelde ik weer een lading aankomen, en al staande boven Sienna spoot ik haar lichaam onder. Witte kerst!

Erg genoten van de borrel, en dames, volgende keer (die komt er vast) mogen jullie van mij ook best meer met elkaar spelen! Zo'n feestje doe je samen, meen ik wel eens gehoord te hebben.
 
Het is een beetje mosterd na de kerstmaaltijd, maar ik wilde bij deze toch even mijn waardering en respect uitspreken voor de twee engeltjes bij de kerstborrel van HaagseB afgelopen vrijdag: Mila en Sienna. Beiden gepast gekleed, Mila in een rood corset, rode fluwelen handschoenen en een kerstmuts, Sienna in lingerie en een rode kersthoodie waar haar lange blonde haren uitdagend uitvallen. Beiden snoepjes om op te vreten, en, Mila, wat zag je er goed uit! Alleen al voor dat vrolijke lachje van je kom ik terug.

We begonnen met een pijprondje in een soort carrousel die maar bleef draaien, en op een gegeven moment kregen een andere gast en ik de behoefte om wat variatie in te voeren: hij pakte Mila op z'n hondjes, en ik deed me tegoed aan het lekker smakende poesje van Sienna. Daarna natuurlijk een uitgebreid pijp- en neukfeest. Zowel Mila als Sienna maken er een sport van om de op de bank zittende mannen al pijpend en trekkend (zo'n fluwelen handschoen voelt heel bijzonder) van hun zaad te verlossen, en beiden zijn daar uitermate goed in. Naast mij maakte J. er weer een grote bende van met een zaadlozing die de hoge waterstanden in de rivieren concurrentie aandeed. Tijdens het pijpen laten de dames zich uitgebreid op z'n hondjes nemen, en het is zo zalig om je stijve piemel tussen die heerlijke billen in de warme grotjes te laten verdwijnen, en je merkt dat Mila en Sienna daar ook echt van genieten. Mila kan ook squirten, en dat deed ze een keer of drie uitgebreid onder de vaardige handen van een bezoeker, bewonderend aangemoedigd door Sienna (die zelf wat twijfelde aan haar eigen squirt capaciteiten, maar wel degelijk flink wat vocht produceerde). Halverwege de middag spoot ik zelf mijn eerste lading over de borsten van Mila, en aan het einde deden we natuurlijk de tradionele spermadouche, dit maal gingen de dames naast elkaar liggen, Sienna alles uit, en al kijkend naar dat godinnenlichaam voelde ik weer een lading aankomen, en al staande boven Sienna spoot ik haar lichaam onder. Witte kerst!

Erg genoten van de borrel, en dames, volgende keer (die komt er vast) mogen jullie van mij ook best meer met elkaar spelen! Zo'n feestje doe je samen, meen ik wel eens gehoord te hebben.
Klinkt helemaal als een top feest.. Hoe kan je jezelf aanmelden voor zo'n feestje?
 
volgende keer (die komt er vast) mogen jullie van mij ook best meer met elkaar spelen! Zo'n feestje doe je samen, meen ik wel eens gehoord te hebben.
Dat vinden wij zelf ook wel erg leuk hoor, maar dit feestje vloog om. We hadden er helemaal geen tijd meer voor. ❤️ Time flies when you're having fun.
 
Zowel Mila als Sienna maken er een sport van om de op de bank zittende mannen al pijpend en trekkend (zo'n fluwelen handschoen voelt heel bijzonder) van hun zaad te verlossen, en beiden zijn daar uitermate goed in. Naast mij maakte J. er weer een grote bende van met een zaadlozing die de hoge waterstanden in de rivieren concurrentie aandeed.
Wat een eer om (weer) in jouw mooie verslag van deze geile middag genoemd te worden. De 'schuld' geef ik toch aan Sienna en Mila. Met hun looks, brains and skills weten ze bij mij het beste/smerigste naar boven te brengen.
En dit alles onder de bezielende (bege-)leiding van de betrouwbare HaagseB. Niet voor niets heb ik al meer dan 40 feestjes (volgens zijn zeggen) bij hem mogen meemaken.
Ik kijk uit naar een minstens zo geil 2024 in die mooie stad achter de duinen. Met Mila, Sienna, alle anderen geile meiden én respectvolle medeplegers moet dat wel goed gaan komen.
'TGIF' wordt mijn motto voor het nieuwe jaar.
 
19 januari … eerste feestje van het jaar.
En wat voor een feestje was het .. 8 gasten konden en mochten helemaal los gaan op de mooie milf Raven.. deze kleine geile rooie opdonder kan geen genoeg krijgen van alle aandacht en van begin tot eind kan ze niet stil zitten.
Deze avond alleen gasten die al allemaal eerder waren geweest dus de gastheer hield de inleiding kort waarop Raven plaats nam in het midden, ze had een weinig verhullende outfit aan die onwijs sexy was. De ene pik verdween in dat magische mondje waar ze met haar tong dingen doet, na niet al te lang verdween de eerste piemel in dat heerlijke natte kutje , ze heeft twee piercings waarvan 1 in haar clitje en 1 in haar schaamlipje heerlijk om mee te spelen.
De ene na de andere piemel verdween in dat natte kutje en haar handen waren steeds ook druk bezig met mannen plezieren, haar mond was ook steeds gevuld een heerlijk tafereel om naar te kijken, na niet al te lang kwam kiesha er ook bij en toen hadden de mannen twee heerlijke dames om van te genieten, deze kiesha is een heerlijke donkere lange godin die niet alleen je pik helemaal laat verdwijnen in haar mond maar ook nog eens met haar tong precies weet waar ze moet likken, het duurde niet lang voordat de eerste gast Raven beloonde met zijn warme zaad.. na een kleine pauze van 5 minuten Max ging Raven op de bank zitten tussen twee gasten en pakte met beide handen hun fier overeind staande gereedschap beet , wachtende op de eerste die haar zou pakken terwijl ze daar zat op de bank, dit duurde niet al te lang en zo gingen de gasten verder , kiesha was ook nog steeds druk bezig met pijpen en liet zich lekker nemen doggy style , heerlijk om te zien hoe haar mooie borsten en billen ritmisch mee bewegen op het ritme van de neuksessie.. Raven was op de grond gaan liggen en dit was voor Kiesha het teken om Raven haar kutje te beffen , twee pikken werden leeg gezogen en getrokken door Raven en kwamen met een grote lading over haar borsten tot groot plezier van Raven en Kiesha werd terwijl ze Raven aan het likken was heerlijk van achter genomen.
Dit was het teken van Raven om de rollen om te draaien en Kiesha eens te gaan verwennen met haar tong over dat heerlijke natte clitje van Kiesha . Het einde van de avond naderde al weer veel te snel , nadat 1 gast Kiesha had getrakteerd op zijn donatie over haar mooie borsten was het tijd voor de laatste donatie aan Raven en Kiesha te geven.. nog 4 gasten hadden nog wat opgespaard en trakteerde beide dames op de heerlijke cum douch tot groot plezier weer van Raven en Kiesha ..
tweede feestje gehad met deze dames en was was dit feestje weer een genot.
Raven haar eerste solo( nou ja solo🤪) feestje..
Deze rooie milf is echt een aanrader voor wie ooit twijfels heeft om te gaan je weet niet wat je mist en dan komt die mooie Kiesha er ook nog eens bij wat de avond nog vele malen beter maakt.
Bij een volgende feestje van Raven solo of duo ga ik op zeker weer en kan het iedereen heel erg aanraden.
Dit geldt trouwens ook voor Kiesha.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdagmiddag 17 november Ginger Blowbang (2023)

Damn! Weer een geil evenement dat je niet terug kunt vinden in de folder van de Haagse VVV, maar dat wel een enorme (letterlijk!) toeristentrekker zou zijn. Op dit dagje uit zou ik me weer eens heerlijk zonder condoom laten klaarpijpen door de sympathieke en lekkere Ginger.

En dan is het moment waarop Ginger de kamer binnenstapt altijd weer magisch, zo'n moment waarop je ongegeneerd naar dat heerlijke slanke lijf van haar mag kijken, met het geile vooruitzicht om binnen enkele tellen haar warme mondje rond je stijve lid te voelen.

Geboeid en geblinddoekt, maar gelukkig na een aantal minuten al bevrijd van deze attributen, inclusief haar zwarte korsetje en stringetje, pijpte Ginger er gulzig op los. Zo zie ik haar het liefst, helemaal naakt.

Wat een heerlijk gevoel om haar kleine tongetje over je eikel te voelen. Echt een plaatje om haar schattige gezicht met pretoogjes voor je te zien, terwijl je lul in haar mondje verdwijnt.

Een gast die er voor het eerst bij was, kon het niet meer inhouden en spoot zijn zaad na nog geen kwartier tegen haar lippen en in haar gezicht. Doordat ze op haar hurken zat en daardoor ook haar lekkere billetjes goed zichtbaar waren, kon ik het ook niet meer houden en spoot ik mijn zaad over haar tongetje.

De bukkake op het einde van het feestje kwam voor el niño net iets te vroeg na die eerdere ontlading. Gelukkig waren er nog andere gasten die het wel hadden opgespaard tot de bukkake, zodat Ginger al glimlachend de warme zaadstralen mocht opvangen.

Ginger is absoluut een heerlijke beauty en zou niet misstaan in de folder van de Haagse VVV 😜 Dat je achteraf dan met die folder in je hand verzucht: goh wat is Den Haag toch een fantastische stad!
 
Afgelopen vrijdagmiddag was ik weer eens bij HaagseB aanwezig en wat voor 1. De bekende gangbang queen @Mollymol2022 kwam voor het eerst langs en ze kwam iedereen hartelijk begroeten en was heel enthousiast voor de eerste keer om daar een gangbang te houden.

Molly is natuurlijk bekend van haar top gangbangs jarenlang bij de Paradise Club in Den Haag die helaas al jaren gesloten is. Vroeger had ze blond haar en nu kwam ze met donker haar wat haar ook prachtig stond. Ze had een spannende outfit aan die ze later ook uittrok.

Ze begon met een ronde pijpen van de heren rondom haar en ze genoot er zichtbaar van met haar mooie ogen. Diep zuigen, ballen likken Molly deed van alles hahaha.

Al gauw werd ze door de eerste man doggy genomen, later ook missionaris hmmm. Op een gegeven moment reed ze bovenop een man en vroeg ik haar of ze een DP wilde. Ze zei ja graag en we neukten haar tegelijk in beide gaatjes. Daarbij nam ze nog een andere pik in haar mond. Airtight het was echt super geil om te doen en zien 😁😍

Molly nam ook tussendoor tijd om lekker te squirten en bijna de halve matras zat helemaal onder en met een dildo spelen was ook heel geil om te zien😂🤣

Molly was bijna non stop bezig en kreeg lading na lading te verwerken en ze keek er heel zaadlustig bij. Ook haar grote borsten had ze ingezet om het op te vangen. Bij de bukkake zat ze ook flink onder!

Molly is een topper eerste klas het was echt geweldig om haar daar te zien!

Bedankt @HaagseB voor deze geweldig middag en @Mollymol2022 je was echt geweldig kanjer. Tot snel weer xxx
 
Afgelopen vrijdagmiddag was ik weer eens bij HaagseB aanwezig en wat voor 1. De bekende gangbang queen @Mollymol2022 kwam voor het eerst langs en ze kwam iedereen hartelijk begroeten en was heel enthousiast voor de eerste keer om daar een gangbang te houden.

Molly is natuurlijk bekend van haar top gangbangs jarenlang bij de Paradise Club in Den Haag die helaas al jaren gesloten is. Vroeger had ze blond haar en nu kwam ze met donker haar wat haar ook prachtig stond. Ze had een spannende outfit aan die ze later ook uittrok.

Ze begon met een ronde pijpen van de heren rondom haar en ze genoot er zichtbaar van met haar mooie ogen. Diep zuigen, ballen likken Molly deed van alles hahaha.

Al gauw werd ze door de eerste man doggy genomen, later ook missionaris hmmm. Op een gegeven moment reed ze bovenop een man en vroeg ik haar of ze een DP wilde. Ze zei ja graag en we neukten haar tegelijk in beide gaatjes. Daarbij nam ze nog een andere pik in haar mond. Airtight het was echt super geil om te doen en zien 😁😍

Molly nam ook tussendoor tijd om lekker te squirten en bijna de halve matras zat helemaal onder en met een dildo spelen was ook heel geil om te zien😂🤣

Molly was bijna non stop bezig en kreeg lading na lading te verwerken en ze keek er heel zaadlustig bij. Ook haar grote borsten had ze ingezet om het op te vangen. Bij de bukkake zat ze ook flink onder!

Molly is een topper eerste klas het was echt geweldig om haar daar te zien!

Bedankt @HaagseB voor deze geweldig middag en @Mollymol2022 je was echt geweldig kanjer. Tot snel weer xxx
En ik maar wachten en hopen dat iemand zich zou afmelden....helaas. Hopelijk komt ze op herhaling!
 
Afgelopen vrijdagmiddag was ik weer eens bij HaagseB aanwezig en wat voor 1. De bekende gangbang queen @Mollymol2022 kwam voor het eerst langs en ze kwam iedereen hartelijk begroeten en was heel enthousiast voor de eerste keer om daar een gangbang te houden.

Molly is natuurlijk bekend van haar top gangbangs jarenlang bij de Paradise Club in Den Haag die helaas al jaren gesloten is. Vroeger had ze blond haar en nu kwam ze met donker haar wat haar ook prachtig stond. Ze had een spannende outfit aan die ze later ook uittrok.

Ze begon met een ronde pijpen van de heren rondom haar en ze genoot er zichtbaar van met haar mooie ogen. Diep zuigen, ballen likken Molly deed van alles hahaha.

Al gauw werd ze door de eerste man doggy genomen, later ook missionaris hmmm. Op een gegeven moment reed ze bovenop een man en vroeg ik haar of ze een DP wilde. Ze zei ja graag en we neukten haar tegelijk in beide gaatjes. Daarbij nam ze nog een andere pik in haar mond. Airtight het was echt super geil om te doen en zien 😁😍

Molly nam ook tussendoor tijd om lekker te squirten en bijna de halve matras zat helemaal onder en met een dildo spelen was ook heel geil om te zien😂🤣

Molly was bijna non stop bezig en kreeg lading na lading te verwerken en ze keek er heel zaadlustig bij. Ook haar grote borsten had ze ingezet om het op te vangen. Bij de bukkake zat ze ook flink onder!

Molly is een topper eerste klas het was echt geweldig om haar daar te zien!

Bedankt @HaagseB voor deze geweldig middag en @Mollymol2022 je was echt geweldig kanjer. Tot snel weer xxx
Wat een mooie reactie dankjewel wel super wat geweldig
 
Ben al een hele poos niet meer bij HaagseB op bezoek geweest bij zijn gezellige vrijdagmiddag/avondborrels. Ik weet dat er altijd geile en gezellige dames meedoen.

Maar in mei komt de lieve Charlie langs om mee te borrelen 😍. Ongelofelijk, dat wordt heel vaak de hoes van de matras wisselen vrees ik. Heb nu al zin in het feestje.
 
Ben al een hele poos niet meer bij HaagseB op bezoek geweest bij zijn gezellige vrijdagmiddag/avondborrels. Ik weet dat er altijd geile en gezellige dames meedoen.

Maar in mei komt de lieve Charlie langs om mee te borrelen 😍. Ongelofelijk, dat wordt heel vaak de hoes van de matras wisselen vrees ik. Heb nu al zin in het feestje.
Jij bent ook fan van Charlie, hè?
 
Terug
Bovenaan Onderaan