Gangbang Haagse(G)B 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben al een hele poos niet meer bij HaagseB op bezoek geweest bij zijn gezellige vrijdagmiddag/avondborrels. Ik weet dat er altijd geile en gezellige dames meedoen.

Maar in mei komt de lieve Charlie langs om mee te borrelen 😍. Ongelofelijk, dat wordt heel vaak de hoes van de matras wisselen vrees ik. Heb nu al zin in het feestje.
Ook al een poos niet meer geweest. Sofie heb ik op mijn verlanglijstje staan, daar wil ik nog wel eens heen. Nu hoor ik veel over Charlie.
Was ook een van de gigolina's begreep ik bij Hardcore Night in de fun, heb ik op een of andere manier gemist denk ik, in alle hectiek 😂
Hoe oud (of jong) is ze ongeveer? En Aziatisch toch?
3 mei komt mij niet uit maar wellicht komt de kans later nog voorbij (zelfde geldt voor Sofie)
 
Ook al een poos niet meer geweest. Sofie heb ik op mijn verlanglijstje staan, daar wil ik nog wel eens heen. Nu hoor ik veel over Charlie.
Was ook een van de gigolina's begreep ik bij Hardcore Night in de fun, heb ik op een of andere manier gemist denk ik, in alle hectiek 😂
Hoe oud (of jong) is ze ongeveer? En Aziatisch toch?
3 mei komt mij niet uit maar wellicht komt de kans later nog voorbij (zelfde geldt voor Sofie)
Nou, Sofie heeft deze maand nog twee feestjes hoor. :)
 
Nou, als Mila vraagt om het opvullen van haar gaatjes, en je hebt op een vrijdagavond tijd, dan laat je je dat geen twee keer zeggen. En als dan Sofie na haar middaggangbang blijft hangen om de avondbezoekers nog eens oraal te verwennen en als beeldschone cumdump te dienen, dan houdt niets me tegen, zelfs de Nederlandse Spoorwegen niet, al deden die nog wel een poging. Maar allerlei routes naar het Haagse zijn me bekend, dus toch op tijd aanwezig om even snel te douchen en de binnenkomst van de twee schoonheden mee te maken, wat zagen ze er weer lekker uit.

Na de gebruikelijke heldere uitleg en foute grappen van de organisatie begonnen Mila en Sofie op het matras met een rondje pijpen van de hongerige meute. Ik merke dat ik toch even moest bekomen van de reis en zette me op een bank, met uitzicht op het strijdgewoel. Al heel snel had Mila het voor elkaar om iemand van zijn opgespaarde zaad te ontlasten, de druk was blijkbaar hoog en Mila is goed, echt goed. Mila ging al snel op haar knieën en om de beurt duwden we onze inmiddels erg stijve piemels in haar natte warme poes. Overigens een leuk clubje mannen gisteravond, iedereen actief en elkaar wat gunnen. Op zo'n avond is het ook helemaal niet erg om even niet opgesteld te staan maar bankzitter te zijn, want dan komt op een gegeven moment Sofie wel voorbij, op haar knietjes voor je, en neemt je piemel in haar mond om je eens lekker nat af te zuigen. Want reken maar dat Sofie dat kan. En heel wat ladingen zaad verdwenen in Sofie's mondje. Het enige nadeel van Sofie vóór je is dat je haar achterkant niet ziet, dat modellenkontje en die hete kousen. Maar die zie je wel als ze de andere bank bedient, en dat is geen straf. Mila had nu alles uitgedaan en genoot op het matras van seks in alle standjes, en ja, in alle gaatjes. Er was meer dan voldoende gelegenheid om Mila uitgebreid te nemen, dus dat deden we. Sofie werd door een medestrijder ondergespoten, en ik vroeg haar om het er nog even niet af te vegen maar even te gaan liggen; het uitzicht van al dat sperma op die blonde godin inspireerde me ook tot een flinke donatie over haar borsten.

Even bijkomen en wat drinken, ook de dames namen eigelijk allebei maar één korte pauze. Sofie liet zich wel beffen, en die mogelijkheid werd gretig aangegrepen. Mila ging over tot een aantal keren DP, airtight in drie gaatjes. Ik was ook weer stijf en Mila zette zich over mij heen en stuurde mijn piemel naar haar kutje, terwijl J haar anaal naam, en S haar mondje vulde. Ging erg goed en lekker, we gleden moeiteloos heen en weer. Sofie zette zich nu met haar knieën op de bank en vooroverleunend pijpte ze weer een flink aantal mannen achter de bank. Mila deed nog eens een pijp en trekrondje, dan neemt ze je piemel te grazen met een flinke dot glijmiddel en met een gepatenteerde draaitechniek (Twister) waan je je in de hemel. Of ze draait je eikel eraf als de dop van een fles, maar nog net niet. De koeien (stieren) werden gemolken, maar we wisten ons sperma te bewaren voor de laatste bukkake. Die kwam al snel en was erg goed. Mila en Sofie in een lange tongzoen, en de een na de ander deponeerde nog een flinke lading op de twee gezichten en borsten, het droop er vanaf. Ik had nog even een momentje nodig maar spoot toch mijn tweede lading over Mila, heerlijk.

Weer een zeer geslaagde avond, dank aan Mila en Sofie! En HaagseB's kalender voor mei ziet er ook nog eens spectaculair uit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan