Recensie Gangbang Haagse(G)B 4,86 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
overigens:
grote complimenten toch ook voor de organisator, die niet alleen attent is op richting de gasten, maar vooral ook het belang en de veiligheid van de dame in de gaten houdt.
hierdoor is de sfeer niet alleen geil, maar vooral ook warm en 'collegiaal' (ook richting dame).
na een klein aantal keer te gast te zijn geweest, is het net of je een vrienden- en vriendinnenavond bezoekt ipv een seksfeest (wat het natuurlijk ook is).

Op verzoek van sxjunkie volgt er hier een verslag van de avondsessie met Roos. Haha wat mooi om te lezen dat de avondploeg een taakstelling heeft meegekregen om haar dubbel vaginaal te verwennen.

Ik ben het helemaal eens met sxjunkie. We zijn allemaal liefhebbers van ondeugend ogende leuke jonge buurmeiden en lieve Roos die ook in haar avondsessie het lingeriebroekje vergeten was bij haar entree, is precies zo'n ondeugend 28-jarig jong geil buurmeisje met kastanjebruin-rossig haar in een mooie lange vlecht, lekkere kleine sappige tietjes waar de knopjes perfect aan zitten en roomblanke billen om je aan te vergrijpen.

Gelukkig hoefde zij geen secret-crush voor ons te zijn, want bij haar entree konden we al lekker ongegeneerd aan haar voelen. Je crush werd helemaal bevredigd doordat ze tijdens de seks ook lekker zoende.

Roos had een missie en die luidde: haar debuut zo snel mogelijk vergeten en zwaar overtreffen. En wat ging zij tekeer zeg met pijpen. Alle pikken stijf gezogen, zelfs diep in haar keel. Het ging soms echt superdiep zodat ze op een bepaald moment even op adem moest komen om haar kokhalsreflex onder controle te brengen. Lekker neuken in doggy met haar mooie billen omhoog, of haar half gedraaid op haar zij zodat el niño ook lekker haar billen kon vastpakken tijdens het neuken, met uitzicht op haar gezicht waar een dikke pik in haar mond zat. Maar het werd al snel next level. DP, anaal en HaagseB herhaalde zijn vuistkunstje van de middag door haar te prepareren voor dubbel vaginaal en ja hoor, daar schoven toch aardig wat pikken dubbelgepakt in dat warme groefje van haar. Taakstelling volbracht 😆

Een geile bende was het. Een leuk next-door meisje dat van alle kanten mannen om haar heen had. Na 10 minuten kwam er al een gast klaar in haar mond.

Terwijl ze dubbel bereden werd, kwam een gast kreunend tegen haar gezicht aan. De man onder haar kreeg ook ineens een weerswaarschuwing van friendly-fire-neerslag op zijn gezicht door deze uitbarsting.

Ja, een geile bende was het. En de middag was nog niet voorbij...

Laatst bewerkt:
Beste medegenieters van het vrouwelijk schoon dat we graag met elkaar delen: ik kan bevestigen wat een select groepje al eens eerder mocht constateren in het Haagse: we hebben er weer een parel bij. Je favoriete secret-crush knappe buurmeisje met een klein geheimpje (namelijk dat ze er wel pap van lust) en ze heet Roos. Na haar debuut in November was dit pas haar tweede gangbang (en een derde zou nog volgen in de avond). HaagseB zei vooraf dat ze wat nerveus was, maar als dat al zo was dan was het na twee minuten weg. En man, man, man, man, man, wat ging ze los.

Ze kwam binnen op pumps en met mooie kousen, en mooie lingerie. Maar het leek wel alsof ze iets vergeten was, wat leek er nou toch te missen? Ach, een broekje. Je keek meteen uit op een prachtig poesje met een kleine fijne clitpiercing; tijdens het kennismakingsrondje greep ze al even stiekem in je kruis om even te voelen, en daar begon bij mij al heel snel wat te groeien. Roos heeft dan ook een heerlijk lichaam, perfecte borsten, zalige billen, beetje rossig haar is mijn impressie.

En niet alleen bij mij groeide er iets. Het leek na aanvang wel de Serengeti, een roedel uitgehongerde leeuwen had een impalahertje gevangen en leefde zich uit. De testosteronwaarden in deze ruimte, die toch al wat gezien moet hebben, bereikten recordhoogtes. Ik keek deze orgie van (bijna) gangbangmaagdenbloed vanaf de bank eerst maar eens even aan. En Roos? Die gaf geen krimp. Niks geen bang hertje. Gewoon nog harder terugduwen. Van doggy naar DP naar missionaris: ze genoot. Nadat het eerste kruit verschoten was werd het iets rustiger en schoof ik mezelf diep in een zalig nat warm kutje, net toen een medestrijder haar gezicht maar eens plamuurde met een dikke laag latex. Of iets anders. En Roos maar glunderen. Als je je dan terugtrekt blijft haar schattige kutje prachtig en uitnodigend openstaan. Niet lang, want de leeuwen zijn nog niet voldaan. Misschien is Roos dan ook niet zozeer dat impalahertje, maar een leeuwin. Die zijn ook erg veeleisend als ze loops zijn, heb ik begrepen, de mannetjes moeten dan continu aan de bak.

Kleine pauze en Roos kwam terug in een nieuwe outfit. Een roze minirok en twee tepelklemmen met een ketting ertussen, en verder helemaal niets. Weer een rondje pijpen langs de bank, mijn buurman deponeerde zijn lading in het mondje van Roos die dat gulzig inslikte. Deepthroat was ook allemaal geen probleem.

Maar Roos heeft een wens, zegt HaagseB: twee piemels in haar vagina. Hij ging zelf wel even voordoen dat Roos dat gemakkelijk aankon: zijn hele vuist ging naar binnen. Roos keek bedenkelijk maar gaf nog steeds geen krimp. Goed dan, ik ga wel liggen, Roos gaat op me zitten, mijn pik in haar kutje. Wie voegt zich erbij? De eerste doet wel een DP, maar neemt haar anaal. Ook lekker. De tweede probeert haar poesje, maar ik glijd er dan uit, en de tweede poging eindigt ook in anaal. Deze wens dus nog even niet vervuld, vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen.

Tijd voor de bukkake. Roos op haar knietjes en ze vraagt uitdrukkelijk om alles over haar heen te spuiten, juist ook in haar gezicht. Dat kunnen we nog wel (degenen die nog niet leeg zijn dan) en het is weer een plaatje: zo'n mooi jong meisje helemaal ondergespoten, schattig streepje sperma nog in haar haar.

Ik moet zeggen: diepe buiging en chapeau voor Roos, en tot een volgende, hoop ik. En ik zie graag ook nog een verslag van de avondsessie. Zal ze het overleven?
Je vergeet een bizar moment (middag).

Roos lag op haar rug, zij werd door een gast diep in haar mond geneukt. Ik stond met Haagse te praten over hoe bizar Roos is. Wij stonden haar energie te bewonderen, alsof zij een machine is. De meeste meiden zouden als poppen op de matras liggen. Niet Roos! Zelfs Haagse maakt niet vaak mee hoe een meid met zoveel energie en al haar gaten continu alle hongerige slangen stuk voor stuk de nek omdraait. Ik merkte op dat Sanne en Roos echt next level zijn.

Midden in ons gesprek ging die gast net een paar cm te diep in haar. Zij begon in haar mond te braken. Ze rende snel naar de badkamer om te lozen. Iedereen begon zich zorgen te maken. Einde feestje? Na een minuut of twee kwam zij weer vrolijk naar buiten, alsof er niks aan de hand was. Zij ging gelijk de jungle slagveld in om de volgende slang vast te grijpen en de nek omdraaien. Je had de verbaasde gezichten van Haagse en mijzelf moeten zien, vooral na ons gesprek van zojuist. Met open mond sloeg Haagse beiden handen op z'n zij, draaide om en liep van verbazing even weg.

Ik doop bij deze Roos om tot R.O.O.S.

R
ogue
Ops
Oral
Slayer

Laatst bewerkt:
Zo'n gevalletje hadden we in de avond ook. Ze rende naar de badkamer. Was toch wel even 'schrikken'. Misschien dat de bewuste gast haar te ruw behandeld had. Sowieso was er een moment dat een gast haar behoorlijk 'rücksichtlos' en onbehouwen anaal nam. Nee, niet goed zo! Altijd even checken bij de dame.

Wat ik graag wil weten, is hoeveel minuten het cumshotfilmpje in de middagploeg heeft opgeleverd 😆. De camera voor het cumshotfilmpje van de avondploeg bleef maar en bleef maar draaien. Zou de avondploeg gewonnen hebben met de meeste minuten comshotfun voor Roos?

De ene ejaculatie na de andere wist Roos lachend en kirrend op te vangen met haar mond, gezicht of welk ander lichaamsdeel dan ook. Voor de cameraman (lees: HaagseB) is het altijd handig als je vantevoren even aangeeft dat je gaat klaarkomen zodat hij de spuitsessie goed in beeld kan brengen. Zo heeft ieder zijn eigen signaaltje om het orgasme aan te geven. Bij el niño is het dan iets in de trant van "ohhh ...ooohhh ....ooooo ooohhh" maar hilarisch was het tafereeltje dat een gast vanaf de bank kwam opspringen onder een steeds luider wordende "aaaaaaa... aaaaaaaaaaa...AAAAAAAAAA" en hevig sjorrend aan zijn pik kwam aanrennen en net op tijd zijn zaad in het gezicht van Roos deponeerde. Was het zaad van el niño al een feestje om in en over haar mond te sjorren, het eindresultaat was nog veel mooier met een blijde en volledig ondergespoten Roos.

M'n vierde hoogtepunt waren maar een paar zielige drupjes. Jammer als een dame graag zaad over haar gezicht wil. De eerste lading is wel altijd fors wat dat betreft jammer dat er niet wordt begonnen met een bukake

Terug
Bovenaan Onderaan