Beste medegenieters van het vrouwelijk schoon dat we graag met elkaar delen: ik kan bevestigen wat een select groepje al eens eerder mocht constateren in het Haagse: we hebben er weer een parel bij. Je favoriete secret-crush knappe buurmeisje met een klein geheimpje (namelijk dat ze er wel pap van lust) en ze heet Roos. Na haar debuut in November was dit pas haar tweede gangbang (en een derde zou nog volgen in de avond). HaagseB zei vooraf dat ze wat nerveus was, maar als dat al zo was dan was het na twee minuten weg. En man, man, man, man, man, wat ging ze los.
Ze kwam binnen op pumps en met mooie kousen, en mooie lingerie. Maar het leek wel alsof ze iets vergeten was, wat leek er nou toch te missen? Ach, een broekje. Je keek meteen uit op een prachtig poesje met een kleine fijne clitpiercing; tijdens het kennismakingsrondje greep ze al even stiekem in je kruis om even te voelen, en daar begon bij mij al heel snel wat te groeien. Roos heeft dan ook een heerlijk lichaam, perfecte borsten, zalige billen, beetje rossig haar is mijn impressie.
En niet alleen bij mij groeide er iets. Het leek na aanvang wel de Serengeti, een roedel uitgehongerde leeuwen had een impalahertje gevangen en leefde zich uit. De testosteronwaarden in deze ruimte, die toch al wat gezien moet hebben, bereikten recordhoogtes. Ik keek deze orgie van (bijna) gangbangmaagdenbloed vanaf de bank eerst maar eens even aan. En Roos? Die gaf geen krimp. Niks geen bang hertje. Gewoon nog harder terugduwen. Van doggy naar DP naar missionaris: ze genoot. Nadat het eerste kruit verschoten was werd het iets rustiger en schoof ik mezelf diep in een zalig nat warm kutje, net toen een medestrijder haar gezicht maar eens plamuurde met een dikke laag latex. Of iets anders. En Roos maar glunderen. Als je je dan terugtrekt blijft haar schattige kutje prachtig en uitnodigend openstaan. Niet lang, want de leeuwen zijn nog niet voldaan. Misschien is Roos dan ook niet zozeer dat impalahertje, maar een leeuwin. Die zijn ook erg veeleisend als ze loops zijn, heb ik begrepen, de mannetjes moeten dan continu aan de bak.
Kleine pauze en Roos kwam terug in een nieuwe outfit. Een roze minirok en twee tepelklemmen met een ketting ertussen, en verder helemaal niets. Weer een rondje pijpen langs de bank, mijn buurman deponeerde zijn lading in het mondje van Roos die dat gulzig inslikte. Deepthroat was ook allemaal geen probleem.
Maar Roos heeft een wens, zegt HaagseB: twee piemels in haar vagina. Hij ging zelf wel even voordoen dat Roos dat gemakkelijk aankon: zijn hele vuist ging naar binnen. Roos keek bedenkelijk maar gaf nog steeds geen krimp. Goed dan, ik ga wel liggen, Roos gaat op me zitten, mijn pik in haar kutje. Wie voegt zich erbij? De eerste doet wel een DP, maar neemt haar anaal. Ook lekker. De tweede probeert haar poesje, maar ik glijd er dan uit, en de tweede poging eindigt ook in anaal. Deze wens dus nog even niet vervuld, vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen.
Tijd voor de bukkake. Roos op haar knietjes en ze vraagt uitdrukkelijk om alles over haar heen te spuiten, juist ook in haar gezicht. Dat kunnen we nog wel (degenen die nog niet leeg zijn dan) en het is weer een plaatje: zo'n mooi jong meisje helemaal ondergespoten, schattig streepje sperma nog in haar haar.
Ik moet zeggen: diepe buiging en chapeau voor Roos, en tot een volgende, hoop ik. En ik zie graag ook nog een verslag van de avondsessie. Zal ze het overleven?