Gangbang Haagse(G)B 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gangbanglover43

Vaste klant
Forumpionier
116
16/07/21
182
1
Vrijdag 8 oktober 2021

Afgelopen vrijdag was het dan zover, de eerste door HaagseB zelf georganiseerde Gangbang. Veel gangbangers kennen HaagseB waarschijnlijk wel van andere Gangbangs. Deze dag kwam een wens van hem in vervulling en organiseerde hij zelf voor het eerst een gangbang en bepaald niet onverdienstelijk. Niet alleen was het voor HaagseB zijn eerste zelf georganiseerde Gangbang, ook voor Cheryl was het haar eerste solo gangbang.

Rond 11.45 de rit van 2 uur aangevangen richting Den Haag. Met een klein groepje mannen en Cheryl, was het een leuke kleine gangbang waarbij iedereen ruim aan zijn trekken kwam. Na een uurtje ging er één deelnemer al weer naar huis (had nog andere verplichtingen) dus bleven we het laatste uurtje met nog een paar heren over. De gangbang werd gehouden in een mooi, net appartement en prima verzorgd met hapjes, drankjes, handdoeken en een top dame, want wat is die Cheryl een leuke meid. Hoewel we elkaar volgen op twitter, en ik haar naam ook al een paar keer voorbij heb zien komen bij andere gangbangs, kende ik haar nog niet. Aan niks bleek dat het haar eerste solo gangbang was, want ze wist zich prima te vermaken met de heren. Een zeer goede gangbang met een tintje exclusiviteit, omdat HaagseB niet adverteert maar werkt op uitnodiging. Het was zeer zeker de rit vanuit Friesland waard en voor de komende weken staan er nog veel meer top feestjes in de planning bij HaagseB.

HaagseB en Cheryl, jullie zijn toppers.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik hier zelf reageren? Als dat niet de bedoeling is, verwijder dan alsjeblieft mijn bericht!

Allereerst wil ik Gangbanglover43 bedanken, die als één van de aanwezigen op mijn eerste feestje de moeite genomen heeft hier iets te schrijven. Het is echt geweldig om, nadat ik zelf tientallen recensies geschreven heb (op het "andere/oude" forum) over andere feestjes, nu zelf iets te lezen over iets dat ik georganiseerd heb.

Ik doe het ongetwijfeld iets anders dan anderen. Het belangrijkste verschil is dat je mijn feestjes niet terug zult vinden op de bekende websites. Alles gaat via mijn mailinglijst. Als je meer wilt weten hoor ik graag van je, alsjeblieft NIET HIER maar via een privébericht, dan vertel ik je even iets meer.
 
Deze GB was absoluut top. Wil HaagseB hiervoor bedanken. Super organisatie ( hij was nog wel onnodig nerveus), goede sfeer en ontvangst. Top was natuurlijk Cheryl. Wat een geweldenaar is dat toch. Nu voor het eerst solo, maar ze weet ons liefhebbers te behagen, ik heb genoten van alles bij haar. Ga door HaagseB, dit soort besloten parties met deze hoge kwaliteit, zijn aan mij wel besteed. Thnx.
 
Vrijdag helaas verhinderd om op zijn tweede feestje te zijn. Organisator heeft het allemaal goed doordacht en de instructies zijn zeer duidelijk. Ten onrechte maakte hij zich nerveus over het verloop van de dag. Het was een gezellig feestje met de mannen die erbij waren. Locatie is goed te vinden en als je er dan bent gaat alles eigenlijk vanzelf. Ik heb zelf de eer gehad om als een première de eerste gangbang van Cheryl mee te maken en nu ook als haar eerste solo gb. Haagse B, vooral zo doorgaan op deze wijze en locatie. Ik had je al een tip gegeven die we verder in een dm bericht hebben besproken. Tijdens de gb kwamen de mannen ruim aan bod en werden we zelfs door Cheryl aangespoord omdat op een gegeven moment haar mond leeg was. Ik heb in ieder geval genoten en toen de andere mannen al naar huis waren hebben we het nog even fijn afgesloten. Tot een volgende keer.
 
HaagseB heeft het goed voor elkaar. De geweldige GB van vrijdag 8/10 wordt vervolgd met een super line-up op 15/10, die ik helaas niet kan bezoeken en volgens mij al is volgeboekt. Maar er zullen meer data volgen denk ik. Dat hoop ik in ieder geval. Zeker nu de organisatie Michel even op pauze staat is dit een geweldig alternatief en hopelijk ook een blijvende aanvulling op het aanbod, dat zeker complementair is, voor elk wat wils dus. Fijn dat het ook enigszins besloten blijft (zonder adverteren). De wijze waarop HaagseB zijn première organiseerde verdient alle lof. Wat een geilheid. Natuurlijk was het Cheryl die het plezier leverde, maar als de sfeer niet goed is, de dame zich niet veilig voelt, de heren zich niet gedragen, dan wordt het niets. Hulde dus. Ik wacht af wat de 22 en verder gaat worden. Ik kan niet wachten.
 
Hier maar verder met de recensies lijkt me ?

(Pre-birthday) party #2 is weer een feit.

Speciaal vrij gevraagd om hier bij te kunnen zijn.

Niet één maar twee dames met rode haren, wat wilt een man nog meer, niets, want meer zou overkill zijn, we konden het net aan ?

Nieuwkomer Ginger, helemaal uit België, zou vandaag haar debuut krijgen, ze zoog erop los, want neuken zat er voor deze keer nog niet in, heerlijk mond en handwerk.

Terwijl Amber Annabel zich gewillig liet nemen naast haar "zusje" uit België ?

Op een gegeven moment waren de heren uitgeteld en gingen de dames lekker in 69 verder, wat een uitzicht ?

Was weer zeer geslaagd en ik wacht op de foto samen met de heerlijke billen van Amber ?

Dames bedankt en Haagse B bedankt, alvast een fijne verjaardag gewenst
 
Na de eerste GB bij HaagseGB met de geweldige Cheryl vorige weer was het vandaag weer feest. Aanvankelijk had ik geen tijd en moest ik deze keer missen, maar gelukkig viel er qua werk wat uit en was er gelukkig ook nog een plaatsje voor mij.
Vorige week was het GEWELDIG en vandaag FANTASTISCH. Twee heerlijke meiden, een top organisatie, prima heren die elkaar veel gunnen (geen haantjes) en een uitstekende sfeer. De mooie en geile Amber Annabel behoeft geen toelichting. Zij is de koningin van GB en is een enorm lekker en geil wijf met alles erop en eraan. Prachtig koppie, mooie billen, heerlijke kut en top tieten. Niets aan toe te voegen. Wat een energie. De regelmatige GB-fans kennen haar allemaal en zijn altijd enthousiast over haar. Voor mij was het een weerzien sinds lang (ik liep het steeds weer mis).
En dan de verrassing: Ginger uit België. Haar eerste echte GB. Wat heb ik genoten van haar. Neuken deed ze (nog) niet, maar dat hebben de gasten absoluut niet gemist. Ze kwam als pijpslet en ze was een top pijpslet. Het was gewoonweg fantastisch. Ik heb haar ook heerlijk kunnen vingeren en beffen en heb genoten van haar lekkere kutje met een bosje rood haar daarboven. Die smaak.....mmmm. Mijn eerste orgasme was dan ook bij haar en de eerste die zij ontving vanmiddag. Lekker in haar mond en over haar lieve en vriendelijk gezicht. Ze straalde en maakte me echt blij met haar lieve glimlach. Natuurlijke heb ik ook door Amber Annabel laten pijpen en dat was heerlijk en ook het neuken was lekker met haar.
Een echt hoogtepunt was toen de dames elkaar in 69 aan het likken waren. De geilheid sprong eraf. Maar er waren meer hoogtepunten: toen de beide dames mij oraal onder handen namen.
Bij de afsluitende bukkake kwam ik lekker in het mondje van Amber Annabel, die mijn zaad daarna deelde met Ginger. De dames werden daarna door de andere heren nog lekker "unterspritzt". Wat was dit een geile middag zeg. HaagseB: enorm bedankt voor deze middag. Dames: ik hoop tot snel. En Ginger: je bent de belofte.
 
En gisteren was het dan weer zover. De wekelijkse GB bij HaagseGB. Opnieuw was het weer een geweldig feest. Dit keer met Julia, een wat vollere dame die dit voor de eerste keer deed, althans de GB. Bij binnenkomst liep zij rond in een geweldig geil lingerie pakje. Haar geile gezicht en ogen maakten meteen al sfeer: dit wordt een mooie middag.
Toen alle heren waren gearriveerd en zich hadden opgefrist onder de douche kon het spel beginnen. Ik zat op de bank en had mijn handdoek weggelegd zodat ik lekker poedelnaakt deze geile dame op haar knieën naar me toe zag komen. Heerlijk nam ze mijn pik ik haar geile mond en begon me lekker te pijpen. Niet te lang (gelukkig want anders was ik al klaar gekomen) want alle andere heren kregen zo ook een beurt. Toen alle gasten gepijpt waren ging Julia naar het midden va het matras en werd ze besprongen door een aantal geile gasten. Nog geen twee minuten later ging alles bij haar uit en werden de geweldige tieten en de heerlijke kont van haar tentoongesteld. Wow wat een genot.
Er ontstond een fantastische neukpartij: doggy en missio afgewisseld, maar Julia had altijd, zoals het hoort bij een GB, een piemel in haar mond. Wat een drive had deze vrouw, het ging maar door, zonder te stoppen. Gulzig nam steeds weer, hongerig leek het wel, een pik in haar mond. Ik weet even niet meer of ik de eerste was, maar al snel had ik mijn eerste orgasme die middag. Heerlijk over haar gezicht en lippen en likte de laatste druppels van mij geslacht. Daarna werd ze nog regelmatig ondergespoten, wat een fijne aanblik gaf.
Het was haar eerste GB, ze genoot er ook erg van. Dat was duidelijk te zien. Spontaniteit daar draait het om bij een GB. Als het al te professioneel wordt is de lol er vaak van af. De dame moet genieten, dan pas geniet je ook. Dat ze genoot was duidelijk. Kleddernat kwam ze enkele keren klaar en ze vroeg steeds weer om zaad. Een derde keer lukte me dat helaas niet meer. Wat een super feestje was het weer. Dankjewel Julia, dank Haagse voor de geweldige organisatie. Op naar de volgende keer.
 
En het was weer tijd voor de vrijdagmiddag gangbang in Den Haag dit keer met Anna Sophie.

Witte set
Bij binnenkomst waren de meeste heren al aanwezig en stond Anna Sophie de GBers op te wachten in de keuken gekleed in heerlijk maagdelijk witte lingerie setje. Nylon fishnets, string met een mooie uitsparing voor de vrouwelijke delen en een lekkere witte push up BH. De dame is niet op haar mond gevallen, heeft een heerlijk lichaam en goed geheugen want na voorstellen kende ze iedereen bij naam. Na de korte introductie van HaagseB begon Anna Sophie de mannen heerlijk te pijpen incl deepthroaten op het matras in de woonkamer. Ze zei in het begin dat ze al een tijdje droogstond dus we moesten wel een beetje ons best gaan doen. Tijdens het pijpen werd haar poes wat nat gelikt door een van de mannen. Hierna heb ik het initiatief genomen om haar maar eens te vingeren en te kijken hoe ze aan haar bijnaam komt. Na 2 minuten vingeren was haar poes kletsnat en kwam er een dikke squirt uit. Daarna begon het neukfestijn op het matras.

Om iedereen een kans te geven ben ik even gaan genieten van het uitzicht en vroeg ik of Anna Sophie interesse had om bovenop te rijden. Ze zei dat ze even op sterkte moest komen dus heeft ze een kleine pauze genomen om wat te drinken. Hierna is ze bovenop mij gaan zitten op de bank en heeft ze me gereden als een cowgirl terwijl ze andere mannen met haar mond bevredigde. Met zo'n uitzicht was het niet lang vol te houden en zat het rubbertje snel vol. Was niet de afspraak want ze had gevraagd om het over lichaam te spuiten maar ja met zo'n uitzicht hou je het niet lang vol :p

Zwarte set
Na een kort pauze kwam Anna Sophie terug in een zwarte body met lekkere hoge hakken die haar lange benen nog langer maakte en haar kont nog aantrekkelijker. Jammer genoeg gingen de hakken na presentatie/binnenkomst van de kamer direct uit wat mij betreft hadden ze wel aan mogen blijven, maar ieder zijn eigen ding. In deze tweede ronde is Anna Sophie nog een keer bovenop komen zitten en leek het even een solo show. Voor mij genieten, maar voor de andere mannen niet eerlijk dus aangemoedigd om weer mee te komen doen. Na 1 minuut verplaatst naar het matras om vervolgens in doggie haar flink door te neuken. Hield het niet heel lang vol met het kletsen van mijn ballen tegen haar poes en spoot mijn tweede lading.

Helaas moest ik door naar mijn volgende afspraak dus heb ik voortijdig moeten douchen en aankleden. Ik vond het een geslaagde GB en kan Anna Sophie aanbevelen. Wat een inzet! Zou leuk zijn als ze een keer met een van haar vriendinnen komt dan is de verhouding man vrouw toch iets beter en heeft ze een buddy om mee te strijden.

Conclusie
HaagseB mag opnieuw trost zijn op een geslaagd feestje en complimenten voor de organisatie, communicatie en gastvrijheid. Medebangers wederom dank voor de gemoedelijke sfeer. Keep it up.(y);)
 
Vandaag voor de eerste keer naar het feestje van HaagseGB gegaan, de uitgenodigde dame was Anna-Sophie, ook bekend van feestjes elders.

Lokatie: een mooie centrale plek in Den Haag. De aanwijzingen om de plaats delict te vinden waren helder, en al snel stond ik binnen in een mooi appartement. In de hal al Anna-Sophie, gekleed in fraaie witte lingerie, hartelijk begroet. De kleren konden opgeborgen worden in ruime bakken, en de douche was beschikbaar om even op te frissen. Frisdrank, biertjes en wat snacks stonden klaar, en ruim op tijd was iedereen binnen. Kortom, voor de organisatie niets dan lof. De regels werden uitgelegd, en die waren eigenlijk vanzelfsprekend.

Anne-Sophie was wat nerveus omdat het haar eerste solo-gangbang was, en ze zich afvroeg of er wel mannen speciaal voor haar gingen komen. Ja, Anne-Sophie, die mannen die kwamen wel, speciaal voor jou. Je bent een beauty met brains, humor, uitstraling, seksuele energie, stoer, open en eerlijk, en zonder kapsones. Slet' draag je als een geuzennaam. Je maakt alleen alles zo nat als je langs bent geweest :)

Na het startschot maar eens begonnen met Anna-Sophie's poesje te beffen, en dat smaakte heerlijk. Anna-Sophie deed een uitgebreide pijpronde waar iedereen van genoot. Maar nu moest dat poesje ook maar eens gevuld worden, dus met wat glijmiddel voorzichtig naar binnen, zalig. Iedereen kwam aan bod, je merkte wel dat sommigen iets meer de kat uit de boom keken dan anderen, maar dat is niet ongewoon, en ik geloof wel dat iedereen zich prima vermaakte. Al snel volgde een overtreding van de tweede wet van Anna-Sophie ("niet klaarkomen in het condoom maar spuiten op mijn lichaam") want haar poesje was toch te lekker. In allerlei standjes ging Anna-Sophie nu los op matras, bank en stoel, en hier en daar bleef het bepaald niet droog, want Anna-Sophie is een squirter. En Rafbranberg, geneer je niet als Anna-Sophie op je zit in die stoel, het uitzicht was subliem, neem het ervan.

Korte pauze met minipizza's, schoon en droog laken, en een mooi nieuw zwart lingeriesetje. Maar dat ging al snel weer uit. Ik vind je naakt toch gewoon het mooist, Anna-Sophie. Hier en daar werd door de heren al goed gespoten op de manier die Anna-Sophie het liefst ziet: in haar gezicht, en de klodders vlogen ook tot op haar rug. Twee uur vlogen voorbij, en nu was het tijd voor een afsluitende bukkake. En, ik moet zeggen, die heb ik zelden zo geil meegemaakt als vandaag. Anna-Sophie ging liggen en vingerde zich, en de mannen kwamen om haar heen staan trekken. De eerste begon te spuiten, en daarna ging het los met iedereen, van alle kanten, over haar hele lichaam, dikke klodders. Zelf had ik het gevoel als een brandweerslang te staan spuiten, en Anna-Sophie maar genieten.

Even rustig nakletsen en ervaringen uitwisselen, douchen, nog een snackje, en dan weer naar huis, nagloeiend in de trein.
 
Vanmiddag voor de eerste keer een feestje van HaagseB meegemaakt. Ik 'ken' de HaagseB alle langere via zijn epistels op hoekers.nl en ook hier schrijft hij flink door. HaagseB is dus een ervaren gangbangen en zet zich 100% in om het feestje bij hem thuis tot een succes te maken. En daar was hij goed in geslaagd. Instructies zijn duidelijk, huis is opgeruimd, douche is zeer schoon. Over de organisatie meer dan tevreden.
Maar met een gangbang is een alleen goede organisatie niet voldoende om de heren het naar de zin te maken.

De dame van de middag, Pauline, was voor veel in en liet zich goed gebruiken in alle gaatjes. (Er werden met succes zelfs wat DP's uitgevoerd) Ze heeft een goede kont en kan tegen een stootje. De heren gaven elkaar goed de ruimte en iedereen kwam aan de beurt.

Toch miste ik bij Pauline de echte gangbangspirit zoals ik ken van Amber Annabel, Blonde Eva en veel dames bij Ramontiek. Ze nam weinig initiatief en zat op het laatst naar mijn idee niet echt te wachten op een afsluitende spermadouche. Die onderging ze wat lijdzaam en dat zorgde ervoor dat het niet echt knallende feestje een beetje eindigde in mineur. Het was zeker geen onvoldoende en ze heeft zeker haar best gedaan om iedereen het naar de zin te maken.

Dank HaagseB voor de goede organisatie en ik hoop zeker nog eens een feestje van je te bezoeken.
 
Vandaag de gangbang van Pauline mogen meemaken. Mooie meid met geweldig lang haar om goed vast te pakken. Ze oogt indeed iets stiller dan sommige andere meiden maar paulin doet zeker niet onder voor hen! Makkelijk alle gaatjes te gebruiken en een dp lukte haar zonder problemen. Een dame die je goed anaal kan nemen daar maak ik graag gebruik van.

Haagse gb is een top host die alles goed organiseert! Lekker relaxte sfeer en gelachen. Ook met pauline. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!
 
Vandaag de gangbang van Pauline mogen meemaken. Mooie meid met geweldig lang haar om goed vast te pakken. Ze oogt indeed iets stiller dan sommige andere meiden maar paulin doet zeker niet onder voor hen! Makkelijk alle gaatjes te gebruiken en een dp lukte haar zonder problemen. Een dame die je goed anaal kan nemen daar maak ik graag gebruik van.

Haagse gb is een top host die alles goed organiseert! Lekker relaxte sfeer en gelachen. Ook met pauline. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!
Dat klinkt goed. Altijd top bij HaagseGB.
 
Terug
Bovenaan Onderaan