Algemeen Gangbang Lisa Lefèvre, Yentel Kinky en collega's. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik sluit mij bij forumlurker aan. Ontzettend veel plezier en doe rustig aan bij de dames, maar ook weer niet te rustig 😜.
Dankjewel allebei ☺️ Spannend zo de eerste keer. Maar heb alle vertrouwen in mijn collegaatjes en de heren. We gaan er een leuk geil feestje van maken 🥳
 
En ik wil graag op Lisa's plek staan 😋
Moet je dan ook weten dat ik tijdens de bang meermaals naar haar ben gegaan voor mevrouw te laten genieten, kreunen, trillen, spuiten ... Op een gegeven moment likte ik der, speeltje aan de clitoris, 2 mannen aan der borsten en l*l in haar mond. She loved it, de omstaanders ook 😇
 
Moet je dan ook weten dat ik tijdens de bang meermaals naar haar ben gegaan voor mevrouw te laten genieten, kreunen, trillen, spuiten ... Op een gegeven moment likte ik der, speeltje aan de clitoris, 2 mannen aan der borsten en l*l in haar mond. She loved it, de omstaanders ook 😇
Ik denk dat ik dat wel kan overtreffen :rolleyes:
Zonder gekheid, wat is dat zwarte op haar tepel?
 
Bij deze de eerste review:

Wat was me dat een geslaagde middag!
Voor mezelf een primeur, ervoor nooit deelgenomen aan een gangbang.. maar herhalingsgevaar is groot!

Met de nodige nervositeit toegekomen, maar dit viel al bij al rap weg. Was een leuke, ontspannen sfeer!

De dames waren heel attent, lief en vooral ook supergeil. Hadden aandacht voor iedereen!

Genoten van alle dames en ze waren allemaal top! Maar mijn voorkeur ging toch uit naar Lisa en Yentel..
Hun verleidelijke blik alleen al doet je smachten naar meer (om dan nog maar te zwijgen over de billen en de rest van hun kunsten 😏)

Kan uitgebreid vertellen over die kunsten.. maar moet je beter maar zelf eens gaan ontdekken! Ikzelf uitgeput en volledig voldaan naar huis gegaan, met een smile van genot, die ik al niet kon wegsteken op het einde van de gangbang 😅

Deze heerlijke dames zullen me zeker nog eens terugzien in de toekomst..

Nog eens bedankt voor de toffe namiddag!
 
Was bij die gelukkige 2 mannen 😏
Dankjewel voor de leuke review 😍 Dit is het begin van iets heel erg leuks 🙏

Weet je, van alle gangbangs dat ik heb gedaan blijven er altijd een paar geile momenten bij. Dat moment met Yentel is ze dus 1 van 🤩 Bedankt om er meteen bij te springen. Ons ogen kruisten elkaar terwijl ik haar likte, jij ging naar haar borsten en we lachten is geniepig. 😏 Beiden met dezelfde missie, ons dame laten genieten. Een kwartet moment tijdens een orgie is altijd geil ❤️
 
Dankjewel voor de leuke review 😍 Dit is het begin van iets heel erg leuks 🙏

Weet je, van alle gangbangs dat ik heb gedaan blijven er altijd een paar geile momenten bij. Dat moment met Yentel is ze dus 1 van 🤩 Bedankt om er meteen bij te springen. Ons ogen kruisten elkaar terwijl ik haar likte, jij ging naar haar borsten en we lachten is geniepig. 😏 Beiden met dezelfde missie, ons dame laten genieten. Een kwartet moment tijdens een orgie is altijd geil ❤️
Blij dat ik bij 1 van de geile momenten hoor 😉 zal ze ook nog veel in m'n gedachten zien passeren! En niet alleen dat moment 🙈
 
Viel de drukte wat mee? Kon er jammer genoeg niet bij zijn maar probeer de volgende alvast in te plannen. Heb wat schrik dat het te druk is. Beetje reviews zullen me dan sowieso zeker over de streep trekken 😀
Blijft een gangbang, dus wel wat volk. Het ene moment wat drukker dan de ander! Ikzelf had er weinig problemen mee, want de dames zijn echt top in hun aandacht verdelen.. + je hebt af en toe wel wat pauze nodig met zo'n stoeipoezen 😏
 
Blijft een gangbang, dus wel wat volk. Het ene moment wat drukker dan de ander! Ikzelf had er weinig problemen mee, want de dames zijn echt top in hun aandacht verdelen.. + je hebt af en toe wel wat pauze nodig met zo'n stoeipoezen 😏
Maar, heb ik het goed begrepen dat er dus wel degelijk 4 dames aanwezig waren?
 
OMG! OMG! OMG! OMG!

De planning op mijn werk is omgegooid en er is nu een grote kans dat ik wel de 25ste kan. Nog niks in kannen en kruiken, dus moet niet te enthousiast worden, maar dat lukt niet. Ik word gek!

Op het gemakkie overdag naar Gent en dan tegen de avond door naar het event. Ik zie dat helemaal zitten. Mijn GB ontmaagding. Zou het dan toch? Ooeeh, duim voor me!

OMG! OMG! OMG! OMG!

(sorry, beetje hyper nu) 🤪
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan