Algemeen Gangbang Lisa Lefèvre, Yentel Kinky en collega's. 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een prachtige namiddag heb ik maandag beleefd. De Valentine's Party was een schot in de roos. Voor wie Instituut Rene nog niet kende waarschijnlijk een openbaring. Hartelijk ontvangen door de 4 dames en de 2 prachtige hostessen. Ik zal zeggen: Valerie tot binnenkort je bent volledig mijn smaak. In de living werd kennisgemaakt en de dames stelde iedereen op zijn gemak. In prachtige seksy outfits werden we naar boven getroond. En wat daar de hele middag gebeurde is onder 1 woord te beschrijven: Fantastisch hevige vurige seks. Niets gespeeld puur natuur. Elke dame was op zijn top. Pijpen, likken, strelen, tongen en natuurlijk neuken was een zaligheid. Geen gangbang zoals de meesten kennen maar een gangbang in amicale huiselijke sfeer. Lisa, Amber, Yentle en Lori alle 4 de max. Een dikke merci. En de datum voor het volgende seks feestje staat bij mij al in mijn agenda. Maar eerst staat de naam Valerie in mijn boekje genoteerd. Groeten Floris.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie

Maandag 13 februari dan toch maar eens m'n 'stoute schoenen' aangetrokken... richting Eke voor de avond gangbang. Heb lang getwijfeld of een gangbang wel iets voor mij is, maar als je nooit probeert... Helaas liep het al bijna meteen fout... 'Ongeval op het linker rijvak'... en de snelweg richting Gent zat voor 40 minuten(!) potdicht. Ik haat files!

Toen ik (eindelijk) arriveerde, was het nog behoorlijk rustig... en werd ik ontvangen door een charmante host. Chocolaatjes afgegeven -voor de gelegenheid in een passende roze wrapping, het was tenslotte de 'Valentijn' gangbang- en het feestje kon beginnen.

Vooreerst m'n felicitaties voor de organisatie. Gezellige boel, alles mooi geregeld. In de woonkamer liep ik al meteen tegen Lisa, gekleed in een erg fraai lingerie setje op 'killer stiletto's'. Hallo Lisa! Oh! Waw! Jij bent groter dan ik dacht! Wacht! En ze doet haar naaldhakken uit... Oh! Lisa, je bent kleiner dan ik dacht! Haha! Dan naar boven waar de actie is!

Zoals ik al had vernomen van vorige sessies was het dus een ongedwongen, leuke geile sfeer... alle dames bezig met twee... soms drie mannen tegelijk in een kroelen van geile naakte lijven. En wat kunnen die dames (alle drie!) toch geweldig pijpen! Man! Natuurtalenten, zonder twijfel!
En wat een ongelooflijke inzet ook van die dames! Zeker als je weet dat dit een back-to-back- gangbang was... en ze al bezig waren sinds 14:00 uur! Wat een geile vrouwen! Love it!

Halfweg de avond iedereen naar de keuken voor een hapje en een drankje. Gezellig keuvelen...
Tot Lisa gaat van: 'Hey! We zijn hier niet om de hele avond te kletsen! Terug naar boven! Waar het feest weer verder ging. Haha!

Heb dus heerlijk genoten van al het moois dat de avond te bieden had (Ahum!) en volop mogen proeven van alle lekkers... Dames, nogmaals bedankt voor een heerlijk mooie avond!
 
Wat een prachtige namiddag heb ik maandag beleefd. De Valentine's Party was een schot in de roos. Voor wie Instituut Rene nog niet kende waarschijnlijk een openbaring. Hartelijk ontvangen door de 4 dames en de 2 prachtige hostessen. Ik zal zeggen: Valerie tot binnenkort je bent volledig mijn smaak. In de living werd kennisgemaakt en de dames stelde iedereen op zijn gemak. In prachtige seksy outfits werden we naar boven getroond. En wat daar de hele middag gebeurde is onder 1 woord te beschrijven: Fantastisch hevige vurige seks. Niets gespeeld puur natuur. Elke dame was op zijn top. Pijpen, likken, strelen, tongen en natuurlijk neuken was een zaligheid. Geen gangbang zoals de meesten kennen maar een gangbang in amicale huiselijke sfeer. Lisa, Amber, Yentle en Lori alle 4 de max. Een dikke merci. En de datum voor het volgende seks feestje staat bij mij al in mijn agenda. Maar eerst staat de naam Valerie in mijn boekje genoteerd. Groeten Floris.
En wanneer is de volg. keer?
 
Voor de eerste maal hier geweest, en het was een zalige dag!

Ik ging voor de middageditie, en heb me rot geamuseerd met de meiden! Ze hadden er overduidelijk zin in, en in combinatie met niet te opdringerige, fatsoenlijke mannen zorgt dat voor een top feestje!

Tot op het einde waar Yentel mij nog het allerlaatste eruit deed persen.
Hoe de collega die zowel de middag als de avond editie mee heeft gedaan, die dames heeft overleefd, ik heb geen idee :D

Ik heb de volgende keer al in de agenda gezet!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
120+ minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lichaam voelt moe, maar voldaan, weer een super dag gehad in Eke, the day after.

Ik was natuurlijk weer een van de weinige Hollanders op het Valentijns feestje, maar voelde me thuis, de sfeer was gezellig, gemoedelijk en natuurlijk geil.

Dit keer was de keuken gezellig ingericht met hapjes op de tafel, waar je je gezellig kon terugtrekken voor een adempauze, wat we meestal met z'n allen deden.

De middag editie was het drukst en voor even dacht ik mijn eerste kwartet te beleven in de avond editie tot de bel ging rond 1900 😅 het druppelde hierna langzaam wat voller, bedankt hé maat 😅

Over de dames hoef ik weinig te zeggen, die zijn fantastisch, stuk voor stuk liefhebbers van sex en lekker zoenen 😍
Wat een passie, ik was de lange rit hier naartoe alweer vergeten.
Al lag ik op een gegeven moment op de heerlijke billen van Lisa, ben ik in de hemel beland? "Wil je daar een afdruk van?", vroeg Lisa... Ja graag 😌

Was ook erg gecharmeerd van Amber, wat een heerlijke dame, kan zalig pijpen en als een amazone berijd ze je vol passie.

Voor Lori was het haar eerste gangbang en had ze wat zenuwen, maar heeft er van genoten en Yentel, die maakt de boel alleen maar nat 😝😘 zeer geil.

De beide edities werden afgewisseld met showtjes van de meiden die elkaar heel graag mogen en samen werd het een spetterende show 💦☔💧

Op het einde moest ik zitten op een bankje en heeft eerst Amber mij lekker gepijpt en tot slot Lisa, wat een slecht leven heb ik, bah 😌

Tot de volgende 😉
 
Lichaam voelt moe, maar voldaan, weer een super dag gehad in Eke, the day after.

Ik was natuurlijk weer een van de weinige Hollanders op het Valentijns feestje, maar voelde me thuis, de sfeer was gezellig, gemoedelijk en natuurlijk geil.

Dit keer was de keuken gezellig ingericht met hapjes op de tafel, waar je je gezellig kon terugtrekken voor een adempauze, wat we meestal met z'n allen deden.

De middag editie was het drukst en voor even dacht ik mijn eerste kwartet te beleven in de avond editie tot de bel ging rond 1900 😅 het druppelde hierna langzaam wat voller, bedankt hé maat 😅

Over de dames hoef ik weinig te zeggen, die zijn fantastisch, stuk voor stuk liefhebbers van sex en lekker zoenen 😍
Wat een passie, ik was de lange rit hier naartoe alweer vergeten.
Al lag ik op een gegeven moment op de heerlijke billen van Lisa, ben ik in de hemel beland? "Wil je daar een afdruk van?", vroeg Lisa... Ja graag 😌

Was ook erg gecharmeerd van Amber, wat een heerlijke dame, kan zalig pijpen en als een amazone berijd ze je vol passie.

Voor Lori was het haar eerste gangbang en had ze wat zenuwen, maar heeft er van genoten en Yentel, die maakt de boel alleen maar nat 😝😘 zeer geil.

De beide edities werden afgewisseld met showtjes van de meiden die elkaar heel graag mogen en samen werd het een spetterende show 💦☔💧

Op het einde moest ik zitten op een bankje en heeft eerst Amber mij lekker gepijpt en tot slot Lisa, wat een slecht leven heb ik, bah 😌

Tot de volgende 😉
Dubbele editie….respect @ho walker - je doet je naam meer dan eer aan!
 
0542CBB4-59DE-4D83-B75B-8583D7CC94EF.jpeg
C77FCCB7-221C-4439-8A4D-01A8CF4EB6AD.jpeg

It's my birthday 🥳❤️‍🔥🎉🎊

Zondag 5 maart mag ik 27 kaarsjes uitblazen. Dit wil ik uitgebreid vieren met mijn beste vriendinnen en uiteraard, jullie!
Op dinsdag 7 maart organiseren wij opnieuw 2 feestjes. 🔥
Middag editie 13u tot 16u. Je bent welkom vanaf 12:30 voor al eens kennis te maken en gezellig te babbelen.
Na een pauze is er een avond editie vanaf 19u tot 22u.

Welke services mag je verwachten van ons? (Mits jouw hygiëne oké is): kussen, tongzoenen, beffen, vingeren, pzc en imc. Ben jij een 'handige' Harry? Dan mag je daar ook squirting bijzetten. 😇

De inkomprijs is €150. Dit kan je cash betalen of met de QR code. Parkeren doe je het best in de straat.
Uiteraard zijn er hier douches en voor zien wij wat lekkers (naast onszelf natuurlijk).

Cadeautip: boeken of zoetigheden die we kunnen delen met de groep 😏

Tot dan!
Kus
Lisa 💋


Volgende bang zal in mei of juni zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan