Gangbang Maison Monty 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is that also on Sunday? Well, the young Dutch stunners Mandy and Sofie won't participate, but that doesn't mean we should label it as an anticlimax. I am interested in Melanie, and Isabella I already know (nice girl). Who could be the mystery girl? Maybe a big climax in stead of an anticlimax 😉.

But: it appears the gangbang has been shortened to two hours (start at 18hrs). That would be a great pity!

Laatst bewerkt:
Is that also on Sunday? Well, the young Dutch stunners Mandy and Sofie won't participate, but that doesn't mean we should label it as an anticlimax. I am interested in Melanie, and Isabella I already know (nice girl). Who could be the mystery girl? Maybe a big climax in stead of an anticlimax 😉.

But: it appears the gangbang has been shortened to two hours (start at 6 p.m.). That would be a great pity!
Yes it is from 3pm to 8pm. 5 hours 🥴🥴🥴

wil naar de gangbang maar hoe moet ik doen met parkeren van de auto moet geen boete krijgen
Nou gewoon parkeren en parkeergeld betalen. Simple as that. Parkeerplek vinden is er nooit een probleem. Eerst was het gratis, maar nu moet je dus betalen op zondagmiddag/avond....
Onder voorbehoud de volgende dames:

Ella (Turks)
Isabella (Caribisch)
Melanie (Hindoestaans)
Mystery Marokkaanse
Wow !! Turks klinkt goed. En zeeeeer benieuwd naar de 'Mystery' Marokkaanse !! Zou het Mila zijn?? Of de bloedmooie Sarah? Layla/Selena....

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
120+ minuten
Totale kosten (in euro)
120
Ik begin maar even achteraan, want heb net de GB bij Monty achter de rug. Zaterdag een 2-uur date met een mooie DVP en vrijdag een GB in Den Haag. Begin ik dus maar eerst even met een verslagje van de GB van Monty op zondag.

Monty heeft opnieuw verrast met mooie dames. Deze keer op de valreep geen twee Marokkaanse Mystery meiden, maar Minou: 25 jaar, slanke Hollandse brunette met een geile inzet. Ook nu weer: niks gelogen op de website, echt een prachtplaatje. Bruin half lang haar, werkelijk een slank prachtlijfje met kleine AA tietjes en een heerlijk kontje. Zij had het volgens mij het drukst van allemaal met bijna constant > 10 man om haar heen. Maar ze had er goed de 'drive' in. Heerlijk zoenen, wat voelde het heerlijk achter haar in doggy style. Heerlijke jonge meid. 10 sterren.

Isabella. Een oude bekende voor el niño. Chocoladebruine chica uit Santo Domingo, met heerlijke ronde kont. Ook met haar heeft el niño weer even heerlijk kunnen neuken. Ook zij had er behoorlijk de energie in en pijpte en neukte erop los en zorgde ervoor dat iedereen om haar heen wel aan de beurt kwam.

Ella, op kamer 1, 100% Turks volgens de website. Zou kunnen, zou ook van een ander Oosteuropees land kunnen zijn. Maar de aandacht van el niño werd volledig in beslag genomen door Melanie. Ze bleek toch mee te doen vandaag, tot genoegen van el niño. En net als de vorige keer bleef el niño maar terugkomen in kamer 4 om bij haar te zijn. Heerlijk haar een paar keer in doggy kunnen nemen. Daarna in missio. De laatste keer in missio in haar warme kutje was echt teveel voor el niño. Onmogelijk om een orgasme nog verder uit te stellen en het condoom kreunend volgeschoten. Maar daarna bij de aanblik van haar mooie lange zwarte glanzende haren, haar bruine zachte huid, lekkere kont, zware tieten en haar continue gepijp hield el niño het een tweede keer ook niet uit en kwam hij opnieuw kreunend klaar bij haar. En na het schrijven van deze review zal el niño de hand aan zichzelf slaan en bij de gedachte van mooie Melanie nog een keer klaarkomen. Melanie staat op el niño's planning voor een 1-op-1. Opnieuw: niet te meten in een final rating. Topmeid!!!

Verder was alles weer als gewoon: 17 uur begon de gangbang (gelukkig niet om 18uur). Waardevolle spullen laat je achter in het kantoortje. Alles was met condoom. Geen bukkakes of andere gekke dingen.

Niet iedere dame (tong)zoende. Alleen Minou zoende vol overgave. Verder liet Melanie wel voorzichtig wat kusjes toe.

Drinken in de woonkamer, een buffet met stokbrood, sushi, doritos, chocolaatjes, satéballetjes e.d.

Hopelijk is de volgende gangbang in februari! El niño komt zeker weer langs!

Nét weer terug van de GB in Den Haag. Gisteren al (ook recensie gepost zojuist) bij Hersecrets in Belgie geweest - en twijfelde nog om vandaag naar DH te gaan.
Maar de nieuwsgierigheid won het van de twijfel. En wat ben ik blij dat ik ben gegaan!!

De twee Marokkaanse dames hadden last minute afgezegd, en dus moest Maison Monty last minute een invaller vinden. Dit was dus Minou. Een werkelijk bloedmooie, slanke (en dan bedoel ik écht slanke) jongedame - die nog geen ervaring had in gangbangs.
Aan het begin ging ze met een van de andere dames naar 1 kamer, die een oogje in het zeil moest houden - maar na twee minuten gaf ze al aan dat ze het wel aan kon.
Wat volgde, was een inzet en totale overgave, die je maar zelden ziet. Ik was de eerste (of tweede) die haar vurig mocht tongzoenen. Hemels pijpen. Heb haar meerdere keren geneukt deze avond, zowel doggy als missionaris. Wat een topper!!

Verder ook nog hemels gepijpt door Ella, een wat volslanke dame van Turkse komaf, kan echt goed pijpen.
Verder ook nog door de twee andere donkere dames gepijpt, en Isabella stevig in doggy geneukt - maar dat is allemaal bijzaak. Want Minou, my god....

Kan niet wachten binnenkort 1-op-1 met haar te boeken.

Verder was het allemaal weer goed georganiseerd, niet te druk (behalve bij Minou, het was duidelijk wie er de ster van de avond was) en ouderwets gezellig.
Tussen de deelnemers was ook nog een organisator van andere GB's, wel bekend in het Haagse, en ik miste deze edities een aantal 'usual suspects'.
Ik dacht ook dat El Nino er niet was, toch zie ik zijn recensie hier - dan is El Nino dus niet de persoon waarvan ik al jaren dacht dat ie het was ;)

Wat een weekend was dit weer zeg. Helemaal leeg nu. Gelukkig hebben we weer een werkweek voor de boeg om te herstellen!

Overigens moeten we hoogstwaarschijnlijk weer even wachten op de volgende GB, de heren zeiden dat ivm de ramadan (en dat ze vermoeden dat veel GB bezoekers van een afkomst zijn die daar aan mee doet) ze overwegen dan geen GB organiseren omdat ze dan denken dat het te rustig wordt....
We gaan het zien, in ieder geval website goed in de gaten houden!

Laatst bewerkt:
El niño zorgt er wel voor dat hij in cognito blijft hahaha. Maar helemaal mee eens: Minou is werkelijk een schatje. Maar aangezien el niño op exotisch valt, wint Melanie het in zijn ogen. Wat een Hindoestaans snoepje is het toch.

En ja, hoog bezoek van een welbekende GB organisator. Even bijbabbelen in de sfeervolle huiskamer, gezellig!

En zo wordt er weer een traditie gesmeden aan de Caen van Necklaan.

Nou gewoon parkeren en parkeergeld betalen. Simple as that. Parkeerplek vinden is er nooit een probleem. Eerst was het gratis, maar nu moet je dus betalen op zondagmiddag/avond....

Wow !! Turks klinkt goed. En zeeeeer benieuwd naar de 'Mystery' Marokkaanse !! Zou het Mila zijn?? Of de bloedmooie Sarah? Layla/Selena....
Ondertussen bekend welke Mystery Marokkaanse dame er bij de GB aanwezig is geweest? En ervaringen?!

"Bloedmooie Sarah" ik heb sarah is een vaker gezien.. en vind ik haar, verre in de buurt komen van mooi..

ik zou er niet geil en/of aangetrokken tot worden. ieder zijn type natuurlijk. Wel licht dat zij op kamer goed is.

Ondertussen de reviews gelezen!! 🤩
Twijfel steeds aan om de volgende gangbang te bijwonen.

Ondertussen bekend welke Mystery Marokkaanse dame er bij de GB aanwezig is geweest? En ervaringen?!

"Bloedmooie Sarah" ik heb sarah is een vaker gezien.. en vind ik haar, verre in de buurt komen van mooi..

ik zou er niet geil en/of aangetrokken tot worden. ieder zijn type natuurlijk. Wel licht dat zij op kamer goed is.
Er waren geen Marokkaanse dames vandaag. Stonden wel op planning, last minute afgezegd. Daarom hadden ze last minute Minou gevraagd. En is het toch nog een legendarische avond geworden!

Terug
Bovenaan Onderaan