Robert_Jansen_030
Wandelaar
Benieuwd of iemand de uitnodiging al heeft gehad? Ik tot nu toe nog niet helaas maar we wachten rustig af 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen benieuwd heb pb gestuurdUitnodigingen zijn nog niet verstuurd helaas. Even geduld nog......
Zet mij maar op de lijst!Jongens (en meelezende dames) na een heftige periode met oa een langdurig ziekte verzuim icm het ontbreken van een geschikte locatie heb ikxafgelopen week besloten de draad weer kleinschalig op te pakken. Dit betekend dat ik momenteel weer actief op zoek ben naar leuke geile meiden, en mijn mailinglijst weer aangeschreven heb. Het eerste kleine feestje zal over ongeveer 2 weken plaatsvinden met 2 dames. De eerste dame zal een bekende zijn, de 2e is nog niet bekend. Er komt geen advertentie op SJ alleen via de mail een uitnodiging. Sta je nog niet op de maillijst dan mag je een berichtje achterlaten en zal ik e.e.a sturen. Ben jij die leuke dame die zin heeft in een leuke party? Ook dan berichtje hier achterlaten. Tot snel mannen.