Zo, dat was mijn eerste feestje bij de herstart van Michel's gangbangclub! En, ik kan denk ik wel concluderen dat die andere bekende Haagse GB organisator concurrentie krijgt, diens monument-status wordt aangevallen! Gelukkig kennen ze elkaar goed (erg goed zelfs) en zal dit waarschijnlijk niet tot een oorlog leiden, maar het aanbod van topfeestjes alleen nog maar beter maken. Michel zag er overigens goed uit, na wat lichamelijke issues in de afgelopen tijd, en het was fijn om hem weer zo te zien. Het mannenpubliek dat was afgekomen op dit feest bestond grotendeels uit bekenden, ook wel eens in actie te zien bij die andere organisatie.
En, tjonge jonge jonge, waar haalt Michel die meiden vandaan? Vandaag het debuut van
Lesley, aangekondigd als girl-next-door, maar zo ziet mijn buurmeisje er niet uit hoor, wat een plaatje! Lang blond haar, een ondeugend koppie, en een killer-body met billen die perfectie benaderen. En toch een beetje meisjes-achtig, zoals een debutante betaamt. Zuidelijk accent, en ze vertelde best wat zenuwachtig in de auto te hebben gezeten, een gangbang-debuut is tenslotte niet niks.
Op de matrassen vielen de mannen snel aan, van zenuwachtigheid bij Lesley merkte je niet veel, haar pumps en setje gingen snel uit, en daar stond ze als Venus in de kamer. Het neuken begon doggy-style, en het was grappig om te zien dat binnen een paar minuten al drie condooms goed gevuld werden, ook door ervaren feestbezoekers. Dat kutje voelde erg goed, en Lesley kan veel hebben merkten we al snel. Doggy, missionaris, cow-girl; haar geluidjes deden vermoeden dat zij het niet tegen haar zin deed! Het eerste half uur was enorm intensief, en alle mannen kwamen (denk ik) al een keer klaar. Zelf vulde ik Lesley's mondje met mijn eerste lading, en ze slikte alles door en verspilde niets.
Kleine pauze, en Lesley doet een echt schattig zomerjurkje aan om even op het balkon te gaan zitten. In mijn hoofd de fantasie dat ze dat jurkje aanhoudt tijdens de afsluitende bukkake, dat zou zo geil zijn, maar ik vergeet er later naar te vragen, en waarschijnlijk moet ze de jurk nog aan naar huis
Tweede ronde, iets bezadigder, met langere neukpartijen. We genieten van Lesley en Lesley geniet van ons. M. krijgt het voor elkaar om Lesley te laten squirten, en squirtvocht, zweet, glijmiddel en sperma zitten nu overal. (De dertig graden dag was niet gepland...). Even afspoelen en pauze.
Derde ronde. Een medebanger was me net voor om Lesley mee te nemen naar de bar en haar van achteren te nemen terwijl ze tegen de bar leunt, ook Lesley vond dit een geil standje. Op het matras weer in allerlei standjes, ook een goed idee van een andere medebanger was Lesley languit op haar buik te leggen en dan van achteren over die billen te nemen, lekker diep. Tijd voor de afsluitende bukkake, en bijna iedereen had nog wat te doneren. Wat heet: een enorm spermafestijn over Lesley's gezicht en borsten. En Lesley maar lachen, op haar eerste gangbang...
Conclusie: grote complimenten aan Lesley, en ik hoop dat we haar veel vaker gaan zien. Michel's doorstart begint veelbelovend, ik heb ook hele goede verhalen gehoord van zijn eerste twee feestjes deze zomer. Een verrijking voor de GB scene!