Robert_Jansen_030
Wandelaar
Benieuwd of iemand de uitnodiging al heeft gehad? Ik tot nu toe nog niet helaas maar we wachten rustig af 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBen benieuwd heb pb gestuurdUitnodigingen zijn nog niet verstuurd helaas. Even geduld nog......
Menig oudgediende (waaronder ikzelf) moet daar ook niets van hebben en los daarvan, waarom zou je dat in godsnaam willen?Ja, voor een debutante mocht er best veel, behalve in haar ogen spuiten
Ja zeker. laten we snel hopen op wat leuke feestjes.We wachten geduldig af en hopen dat Michel vol goede moed zijn feestjes weer gaat organiseren.
Mag ik ook op de mailinglistMannen vanwege een ziekenhuisopname, en benodigd herstel even "uit de lucht" geweest. Vandaag iedereen op de maillijst weer een uitnodiging en agenda gestuurd.
Gemaild! Ik ben 1 tm 15 november in Nederland, hopelijk heb je iets leuks danStuur een mailtje naar [email protected]
Nice leuke dag danik ben een van de "winnaars" die 17 okt mee kan doen
kijk er naar uit, goede herinneringen aan michels feestjes.... veel te weinig opties in deze regio......
Is daar een link van waar ik info kan vindenHet is te merken dat Michel weer actief is, inmiddels worden al 8 verschillende mooie jonge meiden genoemd, waarvan er nu al 3 feestjes vastgelegd zijn. Leuk.
Je zou ook even kunnen lezen hier, dat doet soms wonderen... Het zijn maar vijf berichtjes terugIs daar een link van waar ik info kan vinden