Gangbangs geouwezwam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of Monique van de GB in Wieringerwerf zelf ook weleens meedoet of ontvangt?
Zij schrijft geregeld dat zij aan het einde van een avond mee doet en een keuze maakt onder de aanwezige.
Dat doet zij dan idd niet tegen extra betalen, maar voor haar eigen plezier.
Ik ga ervan uit dat het verhaal klopt.
Maar dan moeten er ook mannen zijn die het zelf mee gemaakt hebben (ook al kiest Monique niet alleen mannen) ...
 
Zij schrijft geregeld dat zij aan het einde van een avond mee doet en een keuze maakt onder de aanwezige.
Dat doet zij dan idd niet tegen extra betalen, maar voor haar eigen plezier.
Ik ga ervan uit dat het verhaal klopt.
Maar dan moeten er ook mannen zijn die het zelf mee gemaakt hebben (ook al kiest Monique niet alleen mannen) ...
Ik heb haar nog nooit in actie gezien daar. Alleen achter de kassa. Ook als je wegging, groette ze je beleefd vanachter de kassa. Nou ben ik er al een paar jaar niet geweest, maar jaren terug kwam ik er regelmatig. Ik ben ermee gestopt, want te massaal en te druk. Het leek vaak wel de uitverkoop op black friday. En niet alle mannelijke gasten begrepen dat een GB ook een beetje aan de ander denken is. Niet mensen wegduwen of de deur blokkeren van de dark room om niemand anders binnen te laten. Daardoor was de kans op sex niet altijd 100% op een avond. Verder was het best gezellig.
 
Zelf wel bij diversen Gb's geweest. Prive sfeer, Club's, sexbios, e.d.
Welke mijn 1e was geen idee.
Favoriet, Niet echt. Was ook afhankelijk van de aanwezige vrouwen en mannelijke deelnemers.
De ene keer was het erg gezellig en geil, Andere keer wat minder door o.a. mannen die denken dat zij het alleen recht hebben.
Zelf vond ik die van @JokePrive denk wel het prettigste. Jammer dat ze gestopt is.
Was altijd wel goed verzorgd. Was ook altijd gezellig met de meiden. @JokePrive zelf, @FoxxyAngel, @ChicaLaRoxxx, @Sky (als ik de naam van de donkere dame goed heb), en tussen door ook andere vriendinnen.
Dit was altijd eer goed geregeld.
@JokePrive >>> Reünie time? ;)

Maar wat mij nu wel opvalt waardoor ik zelf merk dat ik ondertussen minder actief ben betreft GB's.
Er wordt steeds meer en meer de "bare GB's" georganiseerd. Dit lijkt tegenwoordig wel helemaal in te zijn.
Deze sla ik over, maar het lijkt wel dat de (amateur) GB's waarbij condoom gebruikt wordt langzaam beginnen te verdwijnen.
Zelf ben ik vind ik oud en wijs genoeg om deze bare GB's te vermijden. Ik heb geen zin om bepaalde risico's te nemen. Maar wat ik me afvraag is waarom deze bare GB's zo in zijn.
De condooms van tegenwoordig zijn (vind ik) super.
 
Vindt aanbod bare gangbangs eigenlijk wel meevallen, of je moet er specifiek naar zoeken, en die sla ik altijd over.
Gewoon met je gezonde verstand bangen, rubbertje erom en gaan.
 
Hi Just me,

Een reunie is geen optie, aangezien ik met niemand meer contact heb. Buiten dat heb ik ook geen locatie meer. De grote locaties in Den Haag zijn weg 😒

En door het botte afwijzen van sommige deelnemers en/of volledig genegeerd worden is voor mij de lol er vanaf. Een gb doe ik voor de lol, want priveontvangst leverd veel meer op. Als men dan zo doet is mijn lol verdwenen en ben ik er helaas klaar mee.

Maar wel lief dat je het altijd leuk vond bij ons! 💋
 
Terug
Bovenaan Onderaan