Gangbangs geouwezwam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BangGanger

Newbie
20
29/09/21
19
Dag beste mede-bangers!

Bij deze, net zoals op het oude forum wil ik een algemeen gangbang topic openen waar er opmerkingen, vragen (bvb van beginners) of discussies kunnen geplaatsts worden die niet per se in een specifiek topic thuishoren, of niet over een specifiek feestje gaan.

Dit was vroeger toch een redelijk actief topic en wanneer dit ook hier het geval blijkt te zijn, zal @GreyFox dit topic sticky'en.

Laat jullie vooral gaan!
 
Ik heb met mijn "all you can eat" post deze rubriek wel "op de kaart" gezet zie ik, zij het wellicht niet helemaal zoals de bedoeling was :). Er wordt m.i. overigens nog genoeg gebanged (gebangd?) maar het aanbod is groot, de aanloop wellicht mede daardoor verwaterd en het animo daar verslag van te doen is wellicht ook verminderd (ontaard bovendien vaak in touwtrekken tussen schrijvers met tegengestelde ervaringen en/of belangen). Zelf ga ik vrijwel alleen nog in op vragen of input van derden, de tijd dat ik uitgebreide verslagen schreef (hookers) ligt achter me.
 
Ik heb met mijn "all you can eat" post deze rubriek wel "op de kaart" gezet zie ik, zij het wellicht niet helemaal zoals de bedoeling was :). Er wordt m.i. overigens nog genoeg gebanged (gebangd?) maar het aanbod is groot, de aanloop wellicht mede daardoor verwaterd en het animo daar verslag van te doen is wellicht ook verminderd (ontaard bovendien vaak in touwtrekken tussen schrijvers met tegengestelde ervaringen en/of belangen). Zelf ga ik vrijwel alleen nog in op vragen of input van derden, de tijd dat ik uitgebreide verslagen schreef (hookers) ligt achter me.
Het aanbod is idd opmerkelijk groter dan pakweg 5 jaar terug maar ik durf mij er niet over uit te spreken of het nu al of niet, zowel meer voordelen of nadelen heeft. Daarvoor doe ik het nog niet lang genoeg, de juiste keuze maken is voor mij dan ook nog redelijk moeilijk!
We proberen om er uit te geraken, uit dit luxe probleem🙃
 
Hallo ervaren bangers, ik ga vrijdagavond voor t eerst naar een gangbang, en wel van Monique, Nymphonight, Wieringerwerf. Wat kan ik verwachten? Als er inderdaad zoals beloofd 25 dames zijn en 100 mannen, dan lijkt me 1 op 4 niet zo slecht.
Ik houd jullie op de hoigte
 
Hallo ervaren bangers, ik ga vrijdagavond voor t eerst naar een gangbang, en wel van Monique, Nymphonight, Wieringerwerf. Wat kan ik verwachten? Als er inderdaad zoals beloofd 25 dames zijn en 100 mannen, dan lijkt me 1 op 4 niet zo slecht.
Ik houd jullie op de hoigte
Tijd niet meer geweest. Niet alle dames waren destijds even actief, benaderbaar of populair. Zat (mede door ruimtegebrek) meestal vooral tegen een muur van ruggen aan te kijken dus houd rekening met een haag aan heren bij actieve/populaire dames en met vaak niet aan de beurt komen (dames worden niet betaald maar zijn swingers die zelf bepalen wanneer ze met wie aan de slag gaan, verwacht dus zeker geen 25 dames die non stop bezig zijn met meerdere heren tegelijk. Er zullen zeker liefhebsters tussen zitten maar je hebt ook bankzitters en stellen die het veel rustiger aan doen en zich alleen of met een enkele heer erbij afzonderen). Vrees dat je in de practijk beter kunt uitgaan van 1:15 dan van 1:4.

Bijgevoegd wat oudere recensies op dit forum
 
Laatst bewerkt:
Hallo ervaren bangers, ik ga vrijdagavond voor t eerst naar een gangbang, en wel van Monique, Nymphonight, Wieringerwerf. Wat kan ik verwachten? Als er inderdaad zoals beloofd 25 dames zijn en 100 mannen, dan lijkt me 1 op 4 niet zo slecht.
Ik houd jullie op de hoigte
Helaas ging mijn bezoek niet door. Iemand geweest? Ik hoor het graag want ik denk volgende maand te gaan
 
Ik ben de laatste tijd geïntrigeerd geraakt door GB's. Ik wil er een bezoeken, maar ik wil niet deelnemen aan mijn allereerste bezoek. Is het mogelijk om naar GB's te gaan en gewoon te kijken? Ik hou ook van kijken.
 
Ik snap het. Ik ben achter in de twintig en niet-Europees/wit. Is het ongebruikelijk om een Indiaan in een GB te zien? It would be weird if people keep looking at me when I, myself, am there to see them going to town. Haha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan