Gangbangs gezever

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BangGanger

Newbie
20
29/09/21
19
Dag beste mede-bangers!

Bij deze, net zoals op het oude forum wil ik een algemeen gangbang topic openen waar er opmerkingen, vragen (bvb van beginners) of discussies kunnen geplaatsts worden die niet per se in een specifiek topic thuishoren, of niet over een specifiek feestje gaan.

Dit was vroeger toch een redelijk actief topic en wanneer dit ook hier het geval blijkt te zijn, zal @GreyFox dit topic sticky'en.

Laat jullie vooral gaan!
 
Dag beste mede-bangers!

Bij deze, net zoals op het oude forum wil ik een algemeen gangbang topic openen waar er opmerkingen, vragen (bvb van beginners) of discussies kunnen geplaatsts worden die niet per se in een specifiek topic thuishoren, of niet over een specifiek feestje gaan.

Dit was vroeger toch een redelijk actief topic en wanneer dit ook hier het geval blijkt te zijn, zal @GreyFox dit topic sticky'en.

Laat jullie vooral gaan!
Wat bedoel je hiermee, beste gangbanger? Ervaringen staan er genoeg toch in de rubriek Gangbang. Niettemin kijk ik met veel belangstelling uit wat je initiatief straks teweegbrengt. En ik ben graag bereid om eens mijn ervaringen te delen. Al moet ik, dat heef ik grif toe, diep in mijn geheugen graven om mijn eerste GB te herinneren. Was dit in Roeselare of integendeel in Zwevezele of in Antwerpen??? Ik moet inmiddels reeds meer dan 200 gangbangs tellen op mijn lijst. Van zwak tot matig en ook heerlijk. Bepaalde dingen blijven in het geheugen gegrift, ander vervagen in het niets. En wat er zeker is: gangbang is veel geiler dan aan het bezoek aan de ramenbuurt. Daar ben je in een kwartiertje buiten met 50 Euro minder op zak.
Een gangbang daarentegen kost doorgaans 80, over 100 naar 120 euro. Voor 4 uur plezier.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan