Gangbangs geouwezwam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zag er minimaal een op Nymphomania, dus je bent niet alleen 😝
Tenzij hij dat zelf was natuurlijk :)

Kom er overigens net achter dat Yuma "zoon van het opperhoofd" zou betekenen (had die naam zelf uitgekozen omdat het oud indiaans zou zijn voor "sperma"). Laat ik nou toevallig ook nog regelmatig rondlopen met gezichtsbeschildering, alleen heet ik dan geen Yuma maar Uschi en zou dan hooguit de dochter van kunnen zijn (niet ondenkbaar aangezien Uschi weer "kleine berin" zou betekenen: -).
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220612-223552.jpg
    Screenshot_20220612-223552.jpg
    89,4 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Ik snap het. Ik ben achter in de twintig en niet-Europees/wit. Is het ongebruikelijk om een Indiaan in een GB te zien? It would be weird if people keep looking at me when I, myself, am there to see them going to town. Haha
je noemt jezelf een indiaan? uit welk deel van de wereld is je afkomst? en hoezo maak je je druk om je huidskleur op een gangbang? Als er een plek is waar rascisme niet bestaat is het wel n gangbang.... niemand heeft daar tijd voor iedereen wil gewoon lekker ballen. de sfeer is altijd goed.
 
Ben zelf een keer met mijn vaste partner naar Nymphomania bij Monique geweest( als amateur en geen DVP).
Er waren 5-7 vrouwen met 60-70 mannen en sommige vrouwen waren wel minder actief of kozen voor alleen de lekkerste snoepjes. Ik hoorde van een paar mannen dat deze verhouding voor alle Nymphomania evenementen gold. Denk dat ik nooit meer zou willen terugkeren.
 
Een van mijn favorite dames (de inmiddels gestopte Dian) schijnt daar haar sporen te hebben verdient voor ze gangbangartiest werd. Naar verluidt lag ze altijd als eerste op het matras, kwam er als laatste af en kreeg tussendoor de hele tent over zich heen..... ik zou het precies zo doen als ik een dame was :).
 
Laatst bewerkt:
Een van mijn favorite dames (de inmiddels gestopte Dian) schijnt daar haar sporen te hebben verdient voor ze gangbang artiest werd. Naar verluidt lag ze altijd als eerste op het matras, kwam er als laatste af en kreeg tussendoor de hele tent over zich heen..... ik zou het precies zo doen als ik een dame was :).
Jaaah, die Dian, die was heet als de bliksem. Paar keer meegemaakt, ook voor bukkake ergens bij iemand thuis in Amsterdam Noord.
 
Jaaah, die Dian, die was heet als de bliksem. Paar keer meegemaakt, ook voor bukkake ergens bij iemand thuis in Amsterdam Noord.
Mijn 2de gangbang ooit was de "the beauty and the beast" gangbang met Dian en Dominique, een gouden deep throat duo en zeer aan elkaar gewaagd. Zoiets ga ik nooit meer mee maken vrees ik.
 
Mijn 2de gangbang ooit was de "the beauty and the beast" gangbang met Dian en Dominique, een gouden deep throat duo en zeer aan elkaar gewaagd. Zoiets ga ik nooit meer mee maken vrees ik.
Ja, dat zegt mij wel iets, bij ene Huub in Amsterdam waarschijnlijk, of die bangs in Rotterdam Centrum ?
Deepthroat all the way inderdaad, je hebt van die ervaringen die je bijblijven. Heb zelfs nog een foto van mijzelf met haar, en een paar andere foto's. Nou ja, van mijn pik dan en haar gezicht onder het sperma. Bizar eigenlijk.
Is best lang geleden 😀 10 jaar of zo.
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat zegt mij wel iets, bij ene Huub in Amsterdam waarschijnlijk, of die bangs in Rotterdam Centrum ?
Deepthroat all the way inderdaad, je hebt van die ervaringen die je bijblijven. Heb zelfs nog een foto van mijzelf met haar, en een paar andere foto's. Nou ja, van mijn pik dan en haar gezicht onder het sperma. Bizar eigenlijk.
Is best lang geleden 😀 10 jaar of zo.
Aanstaande zondag op de kop af 8 jaar geleden (die van mij althans), inderdaad bij Huub girls nabij Amsterdam. Koester die foto's :).
 
Laatst bewerkt:
Zal maar aftrappen, m'n eerste gangbang was in Secret Dreams Emmen met Ramontiek, was erg zenuwachtig en wist niet wat ik kon verwachten, ben sindsdien wel fan van dit format, een hapje en drankje en een stel gewillige dames en er waren toen zelfs stellen die meededen, was een leuke ervaring.

Sindsdien beetje uitgebreid naar huis gangbangs, wat net wat intiemer is dan in een club.
Heel wat anders dan wandelen en raambezoek, maar een leuke aanvulling 😌
 
Mijn eerste (georganiseerde) gangbang woonde ik bij op 28 mei 2014 en betrof een gb met Wendy Somer and friends in het inmiddels net als Secret Dreams helaas gesloten Paradise in Den Haag. Het betrof zeker geen standaardgangbang maar een unieke combinatie van gangbang, filmshoot (appart hoekje) en cuck play (wat weinig mensen en zelfs niet alle dames wisten was dat Wendy via gericht adverteren ook een aantal heren had gezocht om de ondergespoten dames weer schoon te likken, overigens alleen bij het gangbang gedeelte en helaas niet tijdens de filmshoot). Zenuwachtig was ik zeker niet want, zelfbevrediging even niet meegerekend, was en ben niet anders gewend dan om sex te hebben met en in bijzijn van vreemden (sexbios, swingerparties etc, daar had ik voorheen ook wel eens spontane gangbangs mee gemaakt). Een uitgebreid verslag van deze en een handvol andere parties (waaronder mijn gedenkwaardige gb met Dian en Dominique) is terug te vinden op mijn fetlife account (oorspronkelijk geplaatst op hookers).

 
Laatst bewerkt:
Dat is al lang geleden. In de "Circle-O" club nabij Antwerpen op een zondagnamiddag. Een "Presidential Suite" of "Nymphosluts" organisatie, daar mag ik nu even van af zijn.

Een vijftal dames, elk op haar matras of bed, elk omringd door minstens 10 mannen, die allemaal tegelijk trachten bezig te zijn met de dame. Zeker drie van de vijf dames kunnen neuken en tussendoor nog een single dame die stond toe te kijken gevingerd met mijn hand in haar bikinibroekje.

Zenuwachtig? In het geheel niet. Niemand kent je, niets is verplicht, je doet je zin met de dames van het team en de single dames die staan toe te kijken hebben meestal ook wel zin in wat plezier te maken. Alles heel anoniem. Wham, bam, thank you mam!
 
Voor zover ik me nog herinner moet de eerste bij de Dutch gangbang bij Monique in Wieringerwerf zijn geweest. Toch wel weer zo'n 15 jaar geleden. Ik kom daar al jaren niet meer, maar toen een overweldigend geile ervaring. Nee, niet nerveus geweest.
 
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie aller eerste bezoek aan een gangbang.
Hoe was het, hoe waren de zenuwen 🥵

Ik had het mezelf niet gemakkelijk gemaakt. Ik was wel gefascineerd door het GB-concept, maar houd ook erg van anonimiteit. Door mijn werk ben ik voor veel mensen herkenbaar en dat is wel eens een uitdaging. Daarom gekozen voor een GB in donker Duitsland.

Destijds (2014?) had je Zhuzha. Een Russische nymfomane die in das weisse Haus in Ratingen ontving. Nog steeds als ik via de A52 richting Düsseldorf rijd kijk ik bij de Tankstelle aan de Ratinger kant altijd even naar het gebouw daar direct achter ;-). Periodiek organiseerde zij een GB en meestal was er ook een tweede of een derde dame bij. Bij mijn eerste keer was er een zeer aantrekkelijke Zuidduitse jongedame aangesloten.

Er was een lang pad naar het vrijstaande huis en bij het parkeren zag ik alleen Duitse kentekenplaten. Later leerde ik dat dit allemaal ervaren bezoekers waren. Gezellige lui, want tijdens de BBQ ging iedereen gezellig babbelen, terwijl binnen de actie doorging.

Wat mij nog steeds bij is gebleven wat Zhuzha voor een geweldige pijptechniek had. Ze kreeg je heel eenvoudig naar een hoogtepunten met haar mond en keeltje. Bij het neuken bood ze alle gaatjes welwillend aan en ze kon alleen teleurgesteld worden als er iemand in een condoom klaar kwam, want dat moest in haar mondje.

Kortom; veel geleerd in een paar uurtjes tijd. Het is jammer dat ze inmiddels niet meer actief is. Gelukkig is er nog wel een aantal filmpjes op het internet van haar kunsten: Zhuzha filmpje
 
Dat filmpje van Zhuzha stond al in mijn favorietenlijstje aldaar :). Ik kan me vergissen maar volgens mij was zij de dame die luidbejubelde parties organiseerde en wegens wegvallen locatie helaas net gestopt was toen ik haar op hookers ontdekte.
 
Een van mijn favorite dames (de inmiddels gestopte Dian) schijnt daar haar sporen te hebben verdient voor ze gangbangartiest werd. Naar verluidt lag ze altijd als eerste op het matras, kwam er als laatste af en kreeg tussendoor de hele tent over zich heen..... ik zou het precies zo doen als ik een dame was :).
Heb die Dian ook 2 keer kunnen voelen. In de Cocoon te Brussel. Was daar ingehuurd samen met aantal collega's uit Holland. Ze hadden zich stierlijk verveeld in de stationswagen die hen naar daar bracht en waren onmiddellijk, na het omkleden, in de juiste stemming. Er waren intussen al zo'n 30 man aanwezig. Zo schat ik toch. Ging die Dian daar zonder dralen wel elke aanwezige tongen zeker. Passievol en niet zomaar het puntje van haar tong uitsteken. Heerlijk om zien. Doch wat ik daarna zag grensde toch aan het ongelooflijke. Ze werd onder handen genomen door, het intussen nog aangegroeide publiek. Eén na één pijpte ze ieder aanwezige en slikte. Ook cumzoenen hoorde erbij. Tot in het rookgedeelte toe, toen ze er eentje ging opsteken. Neuken was wel met condoom. Ze gagde ook. Ook wel keelneuken genoemd. En bedankte na een beurt telkenmale hartig de man ik kwestie. En dat was niet alles, en dit had ik tot voorheen nooit of te nimmer gezien: fisten. Niet één, twee doch zeker 20 vuisten gingen om beurt in haar kutje. En telkens kwam ze klaar. "Daarom is het zo fijn om vrouw te zijn,," lachtte ze nadien aan de toog. "Jullie mannen kunnen 2 à 3 keer, ik véééél meer". Ze wist verder te onthullen dat ze er dra zou mee stoppen.. Om full-time voor haar drie kinderen te zorgen. Niks liet uitschijnen dat ze reeds moeder was. Zo mooi, zo'n mooi figuurtje. Daarna ben ik nog eens gaan speuren op diverse forums om haar terug te vinden. Vergeefs echter. En dat moet intussen al een jaar of 5 geleden zijn. Helaas.
 
Moet ergens in 1997 of 1998 zijn geweest. Gangbang die in de Flirt was aangekondigd (boekje dat je bij de dagbladhandel moest kopen met annonces). Een amateurdame in Merksem, bij haar thuis. Erg amateuristisch maar de vrouw was geil en zag er goed uit.
Heb ik ook nog gekend dat boekje. Was van Eddy Lipstick niet? Een best te pruimen kerel. Heb hem daarna een paar keer ontmoet. Als organisator van gangbangs. Hij vroeg je mening over dit of een ander meisje. En was terecht geïnteresseerd in wat je te vertellen had. Werd later door verschillende instanties voor de rechtbank gesleept. Werd af en toe veroordeeld, doch trok meestal aan het langste eind. Mocht je dit lezen Eddy, hierbij mijn welgemeende groeten. Goeie sex koesterde je. In het belang van jou klanten. Momenteel is het op ander plaatsen héééééél wat minder.
 
Oh man, wat een geile dame 😳 zo zie je ze tegenwoordig niet meer, lekker gulzig doorpijpen na het klaarkomen 😌
Kende die dame eerlijk gezegd niet. Maar heb intussen al een paar filmpjes bekeken. Dank voor je tip. Maar ho Walker: er zijn nog meisjes die op en top zijn. Maar je hebt een punt dat als je zegt: ze worden steeds zeldzamer. Maar de uitzonderingen bevestigen de regel. Die Saskia in Deurne lijkt me wel iets om ernaar toe te trekken. En de bunga-bunga's in Antwerpen blijven een topper. Alhoewel het daar iets "beschaafder" aan toegaat. Er bestaat nog zoiets als hygiëne me dunkt. Iets waar ik trouwens ook de nodige aandacht aan besteed.
 
Heb die Dian ook 2 keer kunnen voelen. In de Cocoon te Brussel. Was daar ingehuurd samen met aantal collega's uit Holland. Ze hadden zich stierlijk verveeld in de stationswagen die hen naar daar bracht en waren onmiddellijk, na het omkleden, in de juiste stemming. Er waren intussen al zo'n 30 man aanwezig. Zo schat ik toch. Ging die Dian daar zonder dralen wel elke aanwezige tongen zeker. Passievol en niet zomaar het puntje van haar tong uitsteken. Heerlijk om zien. Doch wat ik daarna zag grensde toch aan het ongelooflijke. Ze werd onder handen genomen door, het intussen nog aangegroeide publiek. Eén na één pijpte ze ieder aanwezige en slikte. Ook cumzoenen hoorde erbij. Tot in het rookgedeelte toe, toen ze er eentje ging opsteken. Neuken was wel met condoom. Ze gagde ook. Ook wel keelneuken genoemd. En bedankte na een beurt telkenmale hartig de man ik kwestie. En dat was niet alles, en dit had ik tot voorheen nooit of te nimmer gezien: fisten. Niet één, twee doch zeker 20 vuisten gingen om beurt in haar kutje. En telkens kwam ze klaar. "Daarom is het zo fijn om vrouw te zijn,," lachtte ze nadien aan de toog. "Jullie mannen kunnen 2 à 3 keer, ik véééél meer". Ze wist verder te onthullen dat ze er dra zou mee stoppen.. Om full-time voor haar drie kinderen te zorgen. Niks liet uitschijnen dat ze reeds moeder was. Zo mooi, zo'n mooi figuurtje. Daarna ben ik nog eens gaan speuren op diverse forums om haar terug te vinden. Vergeefs echter. En dat moet intussen al een jaar of 5 geleden zijn. Helaas.
Nog dit: maar eigenlijk niet langer ter zake doende vermits Dian inmiddels alle activiteiten stopzette. Maar ik heb ze toen in de Cocoon meermaals een dubbele vaginale zien doen, telkens terzelvertijd gepaard aan een anale "insteek". Dus 3 man in één keer bij haar binnen. Ik vraag me af hoe mannen, en zij, dit aankunnen? Ik persoonlijk zou walgen moest er daar naast de mijne nog een andere lid vaginaal penetreren. En, dat geef ik toe, anaal heb ik nog NOOIT gedaan. Heb er ook geen behoefte aan. Wie niet weet, niet deert; leert ons het gezegde. Is er echter iemand die zich aangesproken voelt om me de toegevoegde van anale sex ietwat te verduidelijken?
 
Eerste gangbang was bij Jan in Hotel in akersloot. Als ik mij het goed herinner was het met Mandy. Leuke dame die haar mondje heerlijk liet neuzen. Was behoorlijk zenuwachtig toch wel, al kwam dat ook wel door de hotel setting en het idee dat het feest onderbroken kon worden door vriendelijke hotelmedewerker.

Dian helaas nooit op een gb getroffen, wel een keer met haar 1-1 afgesproken in Delft. Toen heeft ze mij ik half uur drie keer heerlijk klaar gezogen terwijl ze zelf hard klaar kwam op haar magic wand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan