Gb Pascal & Janine 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteren bij Pascal en Janine geweest.
Na het aanmelden de locatie doorgekregen. Even aankloppen en er werd open gedaan door Pascal. Bij binnenkomst werd Janine door 1 man geneukt terwijl ze een andere pijpte en weer 2 anderen aftrok. haar borsten werden goed betast. Ze kreunde en genoot zichtbaar. Wat een geile binnenkomst is dit zeg. Betaald en snel mijn kleren uitgedaan en aangesloten bij de rest. inmiddels waren we met 6 man. Alle nieuwkomers begroet ze even persoonlijk en ook bij het verlaten een bedankje.
Al snel wisselde ze af met aftrekken en pijpen. Ze zorgt ervoor dat iedereen genoeg aandacht krijgt. Wat kan deze meid tekeer gaan zeg. ze gaat maar door en kan er geen genoeg van krijgen. Ze pijpt deep throat. in haar mond neuken? geen probleem en lekker aan haar tepels likken, zuigen en een beetje trekken. in 1 woord geweldig. Even later was het mijn beurt om haar te nemen. Ze houdt van de hardere aanpak, net wat ik lekker vind. Na een tijdje in haar te hebben gestoten weer afwisselen. Een andere man neemt het meteen over en ramt zijn paal er hard in. De mannen worden goed gepijpt en getrokken terwijl de een na de ander haar kutje neemt likt of hard vingert. Ik kreeg er geen genoeg van. weer even in haar mond geneukt en laten trekken. daarna ronde 2 voor mij. Dit keer nog wat harder dan de eerste ronde en al snel kwam ik klaar. De volgende stond al weer klaar om het over te nemen. Ik ben toen maar gaan opfrissen en naar huis gegaan. Dit is zeker een meid die ik vaker wil bezoeken.

Terug
Bovenaan Onderaan