Algemeen GB Yuliette 4/1, Buddha Club

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aanstaande donderdag 4 januari is inderdaad een feestje dat ikzelf organiseer. Ik wou graag de allereerste gangbang van vorig jaar vieren en het nieuwe jaar goed inzetten met iedereen. Dus hopelijk tot dan😉. Liefs Y.
Hopelijk komen er nog edities, want deze viel te snel na NW om er tijd voor vrij te maken. Ik wil dit meemaken: het beste van twee werelden lekkerd!
 
Ik was er van begin tot einde...

Zoals verwacht heel veel volk op afgekomen. Dus 't was aanschuiven aan de ingang. Gastvrouw Yuliette wachtte ons op en iedereen kreeg een persoonlijke begroeting met beste wensen, en een kus. Kon ik wel appreciëren. 't Zit hem soms in de kleine details. En laat ons eerlijk zijn, wat een vrouw. Een gezichtje en een stel lange benen waarmee ze direct de catwalk van één van de bekende modehuizen op zou kunnen...

Daarna was 't aanschuiven voor de testen, maar ook dat verliep ondanks de grote opkomst vrij vlot. Alles was goed georganiseerd. Een rij links voor de mensen die reserveerden en vooraf betaalden, een rij rechts voor wie pas de dag zelf betaalde. Maar eens de reservaties erdoor waren kwamen we allemaal vrij vlug aan de beurt. Na de goedgekeurde test naar de lockers, omkleden, en naar boven...

Eerste uur was gewoon wat socializen. Lekker relaxed een glaasje aan de bar en een praatje slaan met de aanwezige dames en heren. Ik was vooral blij te zien dat Sandra er ook was. Een hele leuke rosse meid met een mooi lijfje waarbij voor mij persoonlijk alles perfect in proportie zit. Ook een praatje geslaan met Cindy die ik nog kende van destijds in de Erodance in Eke-Nazareth. Hier en daar ook wat bekende gezichten van mede-wandelaars die ik al eerder zag op andere feestjes. En ook veel nieuwe gezichten onder de dames voor mij, wat ook wel leuk is natuurlijk...

Een dik uur in begon 't feestje echt en al vrij vlug was er veel actie. 't Liep allemaal zo gesmeerd dat ik eigenlijk met moeite de overgang heb gemerkt. De bedjes vol met mooie heel gewillige meiden, en ondanks de grote toestroom aan mannen kwam iedereen goed aan z'n trekken en viel niemand uit de boot. Er was ook echt helemaal niks van haantjesgedrag, wat me ergens wel verwonderde, maar aan de andere kant, gezien de gretigheid van de aanwezige dames was dat ook niet nodig. Hier en daar wat aangeschoven, en uiteindelijk m'n eerste lading gedumpt in Nika. 'Voilà, dat is tien dagen opgespaard zaad die je daar kreeg van me,' zei ik. Aan haar reactie te zien vond ze dat best wel grappig. Eerste keer ik ze zag overigens, en ook weer een first die ik van m'n checklist kan afvinken. Daarna ook bij Yuliette aangeschoven. Na haar te hebben geneukt nog even bij haar blijven zitten. Ik wou ze eigenlijk nog eens met haar hoofd over 't bed krijgen voor een goeie deepthroat, maar daar is spijtig genoeg niks van in huis gekomen. Ze werd als een treintje afgeneukt, en veranderen van positie zat er niet meteen in, dus ik heb ook niet aangedrongen. Ik geef dat keeltje wel eens een beurt op een volgend feestje, geen zorg. Daarna even pauze genomen, naar de keuken afgezakt en een broodje gegeten met een tas soep. Het buffet was simpel maar goed. Later kwam er ook nog een kaasplankje en schijfjes cake waaraan ik me tegoed gedaan heb. I'm a sucker for food, what can I say...

De kamertjes achteraan heb ik ook even opgezocht. In de eerste kamer naast de douches lagen twee dames, maar 't is er redelijk donker, en persoonlijk zie ik toch graag wat beter wie ik voor me heb en wat ik doe. Dus dan even de kamer ernaast opgezocht. Lagen twee dames waarbij ik bij eentje toch even ben blijven plakken. Een mooie vrouw met lange blonde haren, deel van een koppeltje. Die heb ik nog even goed geneukt terwijl ze een andere man aan 't pijpen was, en ze kreeg daarna gelijk m'n tweede lading...

De rest van de middag ben ik eigenlijk vooral in de grote ruimte vooraan gebleven. Het leuke aan de Buddha club is dat er genoeg zetels staan tegen de muur waar je op je gemak wat kan liggen of zitten en genieten van wat er zich voor je afspeelt. Aan de rand zat een kleine wat meer exotische vrouw die me op een bepaald moment ook nog een goeie pijpbeurt heeft gegeven. Man, wat een lekker mondje. Ze ging goed diep. Niet helemaal tot het einde, maar ze deed haar best. Zonder enige twijfel de beste pijpbeurt van die middag. Ze zette goed druk, en ook leuk was dat ze goed smeerde met haar speeksel dat in lange draden uit haar mondje naar m'n pik liep wanneer ze even m'n pik uit haar mondje haalde. Heerlijk om te voelen en te zien...

Sandra lag op het bed ervoor en alleen al zien hoe ze zich liet neuken was een plezier voor het oog. Ze vroeg op een bepaald moment om een sandwich -en dan heb ik 't niet op de broodjes uit de keuken- en je zag dat ze ook daar zichtbaar van genoot. Later op de middag hoorde ik van op een afstand nogmaals haar gekreun, en begot, ik begin 't al goed genoeg te herkennen om te weten dat zij 't weer was, lol. Uiteindelijk ben ik ook bij haar op 't bed gekropen. De man die ze aan 't pijpen was kreeg kramp in z'n been en moest plaats maken. Dankjewel kramp, want daardoor kon ik wat vlugger aanschuiven, lol. Nadat ze me even gepijpt had, duwde ze me op m'n rug op 't bed. Normaal heb ik de dingen graag zelf wat in de hand en ben ik allesbehalve een subje, maar zo'n geil wijfje dat je wat dominant op 't bed duwt en dan bovenop je komt zitten, ik zou liegen als ik zeg dat 't me niet hitsiger maakte. Het zicht was dan ook niet te versmaden. M'n handjes over heel dat lekker lijfje en die lekkere borstjes van haar en genieten van die poes die op en neer ging en m'n pik bewerkte. Op een bepaald moment kon ik me toch niet inhouden en beval ik ze op haar rug te gaan liggen, waarna ze m'n derde lading heeft gekregen. Of was 't nu de vierde? Ergens die middag ben ik een vierde lading kwijtgeraakt, maar ik heb er zoveel vrouwen geneukt dat ik me hoegenaamd niet meer kan herinneren wie die heeft gekregen...

Daarna ook nog even gespeeld met een kleinere blonde dame ook met een heel mooi gezichtje die lag op het rechtse uiteinde van de zetels. 'Lekker volpompen die uitgeboorde kut,' zei de man die me voor haar neukte. 'Uitgeboorde kut,' zei ik. 'Dat is ook maar hier dat je zoiets kan zeggen en 't welgemeend als een compliment kan worden opgevat.' Waarna we alle drie even moesten lachen. Hij had wel gelijk. Toen ik even later zelf aanschoof zag ik dat haar kutje lekker goed openstond...

Daarna als ik me herinner nog één vrouw geneukt op 't bed net voor de bar. Even op m'n hand moeten spugen om de boel te smeren, want 't vat was af. 'Je begint moe te worden hé meisje,' zei ik. 't Was dan ook een hele actieve middag geweest. Ik werd zelf ook al wat moe, en heb haar en mezelf uiteindelijk gespaard. 't Was leuk geweest...

Daarna hier en daar nog een leuke babbel gedaan, onder andere met een mede-wandelaar die ik ken van andere feestjes, en met een leuke gast uit Manchester. Waarna ik een paar minuutjes voor zes uur voldaan terug naar beneden ging, richting lockers, en moe maar voldaan richting huiswaards keerde...

Ik kijk nu al uit naar het volgende nieuwjaarsfeestje, en hopelijk mogen er de komende jaren nog veel volgen. Mijn plaatsje mag je alvast reserveren... ^^
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk nu al uit naar de 3de editie van 2025, wat was me dat weer een fenomenaal feestje🔥🔥💥💥
En wat een welkom, iedereen werd persoonlijk door Yuliette begroet met de beste wensen en een warme omhelzing met 3 dikke 💋💋💋
Het was al even geleden dat ik ze gezien had maar ze schitterde weer letterlijk, in haar glitterpakje🤩
Na deze deugt, verliep de verdere ontvangst heel vlotjes, het mag gezegd worden een puike organisatie👌

Ondertussen zijn we boven, er wordt gewenst en we maken praatjes met vrienden en bekende.
De drukte is er maar ze is gezellig en het wordt nog beter wanneer de eerste vriendinnen van Yuliette, zich in de drukte mengen.
Ogen en waarschijnlijk straks ook een hoop zaad te kort, dat is duidelijk, m.a.w. schoon volk😍.
Wie is dat? Hoe noemt die? We komen er wel achter, als we er voor staan.
Plots sta ik voor Foxxxy en haar man🥰, haar oogjes fonkelen, gegroet!
Meer dan waarschijnlijk hebben ze bij menigte mannen een plekje in hun hart veroverd en hij weet waarom, want ik heb het hem verteld😘

De start was min of meer gegeven maar ik had van tevoren beslist om het rustig aan te pakken, zodanig dat er na 16u, ook nog gewerkt kon worden💪.
Niet alleen mijn oog maar ook dat van mijn makkers, viel op een guitig geile blonde, dit zou Cindy zijn🔥🔥. De gedrevenheid en haar standjes deden ons verbazen, zo goed als in spreidzit, neukte ze hevig de ene na de andere paal af en was ze zeker niet vies van pap in het mondje😛.
Tijd voor het versterkertje💊

Waar en bij wie eerst beginnen? Zoals hierboven al beschreven, overal druk maar geen haantjes, er werd stevig geneukt maar er werd samengewerkt en tussendoor was er zelfs plaats voor grappen, met name op de set van Yuliette🤪
Wat hebben we haar toch zo graag🥰, zoals ik het eerder had over de acrobatie van Cindy, heeft Yuliette ook haar stijl van neuken.
Lekker geil om te zien, hoe ze haar benen bijna tot achter haar oren steekt en zo stevig af geneukt wordt🔥
Yes, ik mag aan de beurt, wie wil het Peterschap van ons kind🤣
Nu we toch in de buurt zijn, besluit ik ook even binnen te wippen in haar kontje, het was duwen zonder glijmiddel😜 She love it!l
"Als ge nu mijn kont niet volspuit, spreek ik nooit meer tegen U" 🤣🤣
Dus zonder mijn zaad in haar kont, heeft ze haar belofte toch 2 seconden stand kunnen houden😂
Lieveling, er waren nog wachtende😘

Tijd voor een zeer korte break, ik volg mijn maatje naar het podium waar Cindy, het geilste van zichzelf aan het geven is, zullen we…?
Ze ging voor ons vlotjes op de knieën, afwisselend begon ze onze palen lekker af te zuigen🥳
Ze wil geneukt worden en hoe…, staande maar zij op 1 been, het ander werd in de lucht gehouden door mijn makker en we wisselden elkaar af.
Bij het naar binnenstoten zei ze zelf "duw maar door, no mercy", zo hebben we ze graag😜

Druk, druk, druk bij Foxxxy maar laat drukte net zijn, wat ze nodig heeft en waar ze zichtbaar van geniet, genieten dat doen we ook met zijn allen, de sfeer zit echt prima👌
Oeps, deze uitnodiging van Foxxxy ga ik niet voorbij, met haar beentjes in de lucht en redelijk onder het zaad, was het makkelijk naar binnen schuiven.
Bij haar kontje was het even duwen maar eens binnen, hemels😍💥, wat een ster❤️❤️

Naar de douche met alle zaad nog op zak, het zijn verbazend goede versterkertjes. Zullen we Yuliette er terug van geven…, nee we gaan voor een rondje plagen, eentje dat ze maar al te graag meespeelt 😘.
Nu moet het toch ver gaan gebeuren, bij Yuliette was op dat moment geen optie, want die zat al terug afgeladen vol te neuken, met een nog vollere mond 😛
Snel verkassen naar Cindy, deze keer op het bed maar zeker niet voor te rusten, wat is me dat een geil sletje, zo lekker neuken zeg😍 en die standjes🔥
Gelukkig kreeg ik hulp en kon ik even ademen, daar had ze zelf niet veel zin in, want ze begon mijn ballen te likken, om ze daarna diep in haar mond te zuigen. Ja, ze had er van, ik dacht haar een maskertje te geven maar ze pakte mijn spuitende lul, terug gulzig in haar mond en ze bleef maar nazuigen😋

Mijn andere honger stak de kop op, even snel wat eten toch. Het is niet van mijn gewoonte maar er was al wat gewerkt natuurlijk.
Door de speakers werd een uitnodiging in het publiek gegooid, degene die willen, om 17u30 samen naar de douche met Yuliette…🥳
Wat bijpraten, iets drinken het hoort erbij en opnieuw werd ik verbaasd, hij stak weeral de kop op💪
Terug op volledige sterkte, weeral bij Yuliette beland…
Ja, ja ik weet het "weeral", het blijft gewoon de Lieveling van velen onder ons🥰
En hoe die weeral was? Awel, ruig en dus een tikkeltje vuil🤣
Daar gaan we beide niet voor uit de weg en al zeker niet als de uitdaging en vraag, van haar zelf komt🔥
Details: moet ik nu echt alles uit de doeken doen, jullie moesten er maar bij geweest zijn🤪, al waren er wel een aantal getuigen!
Tussendoor nog een hoop leute gemaakt. Geef haar een rietje en ze amuseert zich, ook weer een detail dat ik niet uit de doeken ga doen, of toch? Het was hilarisch 🤣🤣🤣

Jammer dat op zo een feestjes de tijd even snel blijft lopen, niet dat die er bijna opzit maar we komen toch aardig in de buurt🥴
Ik zat nog steeds met een gewapende soldaat, die zijn kans zag bij een een hottie, waarbij enkel haar mondje gevuld was met pik, dus nog gaatjes vrij.
Ik koos voor het zeker omdat ik de dame nog nooit eerder had ontmoet, trouwens direct langs achter binnenkomen, dat zijn geen manieren.
Het voelde wel alsof, zo lekker strak nog man💥

De dames zelf, hebben de tijd ook door en besluiten nog iets te drinken.
Verdomme, het gaat toch weer niet gebeuren zeker, Yuliette pakt een leeg glas vast…
Een hoopje mannen verzameld zich rond de dames die allen op hun knieën zitten. Iedereen doet zijn best om een donatie in het glas te doen.
Ze smeken om zaad, "allee kom mannen, tis voor een goed doel", grapt Yuliette😂. Het glas wordt her en der doorgegeven en Sandra laat een lading uit haar mond, in het glas druipen🥵🔥🔥.
De totale opbrengst was misschien niet het verwachte maar iedereen was al zo gul geweest.
Een laatste lading van één van de heren wordt opgevangen in de handjes van Yuliette, ook hier weet ze weg mee. Een lekkertje aan de bar eist het op, om het op haar bovenkaakjes te smeren, moet kunnen😜
Wat er dan uiteindelijk met het glas is gebeurd? Ze hebben het onder elkaar vermorst😜
Ik weet niet wat het met mijn soldaat was, bere sterk maar zo zuinig op munitie vandaag. Eén lading gelost op de volledige namiddag maar gevochten dat het niet schoon was. Zoveel werk deze middag, hij kon het alleen niet aan, gelukkig was er een groot leger aanwezig💪.
Denk dat hij gewoon spaarzaam wou zijn en waarschijnlijk nog meer oorlog verwacht in 2024🙃

Remember de uitnodiging om 17u30 in de douche met Yuliette?
Zoals verwacht, werd het een natte en zeer geile boel💦💦💦🔥🔥🔥 maar niet voor gevoelige zielen.
Ze ging heel gewillig op de knieën om haar mega golden shower te kunnen ontvangen, jawel met het mondje open🥳👅, mijn anderhalve liter heeft ze gekregen😜

Tijd om af te sluiten maar geen feestje zonder warm afscheid, zelf tot op het laatste wist ze mijn hart weeral te veroveren, hoe?
Yuliette op sletsen, dat is🔥🔥🔥❤️❤️❤️ Vraag mij niet waarom…

Echt tijd om te gaan nu, het was waanzinnig leuk!!!
Nogmaals, puike organisatie👌en de Club, dat was weer even geleden maar het was zoals thuis komen🥰
Bedankt allen!
Wie verwondert het, dat we met zijn allen uitkijken naar de drink van januari 2025🫶🫶🫶
 
wat vonden jullie van de hoeveelheid actieve dames ? de verhouding ?
Ik sprak met een paar mede-wandelaars op 't feestje en hoorde alleen maar positeve commentaren. De verhouding zat goed, simpelweg omdat de dames heel actief waren. Je hebt liever acht dames die het beste van zichzelf geven en er zelf ook zichtbaar van genieten dan dat je er twintig hebt die er met hun gedachten niet bij zijn en om de twee duwtjes een half uur pauze nodig hebben. Dat maakt dat ondanks de grote opkomst van single mannen iedereen zich volgens mij heel goed heeft kunnen amuseren en iedereen zonder enige twijfel aan z'n trekken is gekomen...
 
Ik sprak met een paar mede-wandelaars op 't feestje en hoorde alleen maar positeve commentaren. De verhouding zat goed, simpelweg omdat de dames heel actief waren. Je hebt liever acht dames die het beste van zichzelf geven en er zelf ook zichtbaar van genieten dan dat je er twintig hebt die er met hun gedachten niet bij zijn en om de twee duwtjes een half uur pauze nodig hebben. Dat maakt dat ondanks de grote opkomst van single mannen iedereen zich volgens mij heel goed heeft kunnen amuseren en iedereen zonder enige twijfel aan z'n trekken is gekomen...
ik weet niet of ik goed telde :cool: maar op einde ( 17 ) waren ze overal bezig salonzetels,in ieder kamer en tot boven in de sm ruimte zaten er dames
 
OP 29 februari, nu donderdag is er een nieuw feestje met Yuliette. Als de helft van wat hier geschreven werd waar is, dan mag ik mijn verwachtingen hoog in stellen.
Nog iemand die gaat? Ben curieus of er na de line up nog dames of koppels zich gaan vervoegen.
 
OP 29 februari, nu donderdag is er een nieuw feestje met Yuliette. Als de helft van wat hier geschreven werd waar is, dan mag ik mijn verwachtingen hoog in stellen.
Nog iemand die gaat? Ben curieus of er na de line up nog dames of koppels zich gaan vervoegen.

Ja ik ga ook gaan. Want telkens als ze in de Buddha komt, is het vollen bak.

Haar nieuwjaarsparty's daar (vorig jaar en dit jaar) waren alleszins legendarisch.

Ik ben blij dat ze terug naar de Buddha komt. We hebben haar daar gemist.

De organisatie van 29 februari ken ik niet ("meisjes van bij ons"), ben benieuwd.
 
Ja ik ga ook gaan. Want telkens als ze in de Buddha komt, is het vollen bak.

Haar nieuwjaarsparty's daar (vorig jaar en dit jaar) waren alleszins legendarisch.

Ik ben blij dat ze terug naar de Buddha komt. We hebben haar daar gemist.

De organisatie van 29 februari ken ik niet ("meisjes van bij ons"), ben benieuwd.
Ik heb vandaag het genoegen gehad Yuliette tegen het lijf te lopen. Wat is me dat een sletje man! Ze trok met haar lengte, haar kopje en lijfje de aandacht van ALLE MANNEN. Zelfs met haar aan de bar een praatje kunnen maken, over haar toekomstige borstvergroting. Toen ik haar vertelde dat ik donderdag ook afkom, was ze extatisch. We zullen nog even moeten afwachten. Ik heb in elk geval bij haar gescoord.
 
Ja ik had een soort gelijk verhaal met victoria.. man man man wat is deze vrouw een partij geil als ze in het café/van huis af is . Dit is onmenselijk. Ik moest natuurlijk weer plassen ik loop de wc in en ik voelde in een keer een hand "ja en niet op mijn schouder he (dit kreeg ik trouwens op school al nooit raar dat dit in me opkomt) maar even terug het gesprek in. Ik stond met mijn kraan eindelijk voll open want kreeg natuurlijk die rits weer is niet open. En ineens pakt ze hem vast en zonder enige aarzeling begint ze te trekken. Dat betekent dus dweilen met de kraan open Day snap je natuurlijk zelf wel ;) ik durfde niet te kijken om me heen haha. Ik heb vroeger vaak gescoord maar toen viel men oog op een ander heel mooi meisje dus ik belde niet veel meer maar ik moet zeggen nu denk ik wat is die dame "geil" zeg de ....
 
Op afspraakjes.com wordt het volgende gecommuniceerd "Omdat 2 van onze 5 Teamplayers forfait moeten geven, zijn wij helaas genoodzaakt om het feestje te annuleren. Onze excuses hiervoor, maar wij zullen dit bij ons volgende feestje ruimschoots goed maken!"
 
Op welke manier heb je bericht gekregen want ik had me ook ingeschreven maar niks ontvangen dat het evenement was geannuleerd. Jammer - daar stond ik dan iets na twaalven voor een gesloten deur…
Beste, iedereen die gereserveerd had via de officiële website van de club zelf, is gisterenavond door buddha club op de hoogte gebracht dat het feest geannuleerd werd!
Wat betreft de mailinglist van Yuliette zelf, daar hebben wij natuurlijk geen inzicht op.

Dirty Slut Gaëlle
Op afspraakjes.com wordt het volgende gecommuniceerd "Omdat 2 van onze 5 Teamplayers forfait moeten geven, zijn wij helaas genoodzaakt om het feestje te annuleren. Onze excuses hiervoor, maar wij zullen dit bij ons volgende feestje ruimschoots goed maken!"
Klopt! dit was de enige juiste beslissing!
Verder wensen wij hierover niet te communiceren en wensen wij de desbetreffende dames veel beterschap toe en betreuren wij dat het feest niet heeft kunnen plaatsvinden..
Maar het belangrijkste blijft het welzijn van de dames zelf.
Om af te sluiten met een positieve noot, wij zijn alreeds bezig met een ander feestje te plannen, met enkele nieuwe team-players :love:
Waarover weldra meer.

Team - Meisjes van bij ons -
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk, eerst de gezondheid van de meisjes bij ons !
Ik hoop ook weldra een nieuwe party met dirty slut Gaelle en haar nieuwe collega's.
Lynn Lynx is ook een topper !
Misschien tot volgende donderdag. Kisses.
 
Terug
Bovenaan Onderaan