Gebruik van beflapje en condoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ik heb plezier met een dvp met of zonder

• Totaal aantal stemmers
    24

GuusLimit

Newbie
11
05/09/24
34
2
Ik las zojuist een ander topic, dat ging over neuken en een BJ met condoom.

Maar ik vraag me af, zijn er hier ook die gebruik maken van een beflapje?
En als je geen gebruik maakt van beflapje, maar wel van condoom, wat is dan de reden om wel een condoom te gebruiken maar geen beflapje?

Moet zelf toegeven, dat ik het wel met condoom doe, maar nooit gedacht aan een beflapje, vraag me ook af of dit echt handelbaar is.

Anders namelijk:
  • pijpen zonder condoom
  • beffen zonder beflapje (nog nooit een beflapje gezien in mijn leven)
  • neuken met condoom (maar meestal neuk ik helemaal niet)
Op redenen ga ik niet in. Er zijn al zat discussies over de risico's van alles, het heeft geen zin om die in dit topic weer te gaan herhalen. Hoewel dat met zekerheid wel zal gebeuren.

Ik zie op Kinky bij steeds meer dames staan dat beffen met beflapje is. Ik ben een week of twee geleden nog bij Coco/Ariana in de Doubletstraat geweest waar ze gewoon zonder beflapje liet likken terwijl er nu op kinky staat beffen met beflapje.
Heb op meerdere profielen op kinky gekeken en het staat nu bij veel dames.

Same, same but different.

• pijpen zonder condoom
  • beffen zonder beflapje (nog nooit een beflapje gezien in mijn leven)
  • neuken met condoom
  • Beffen eigenlijk nooit, behalve bij mn vaste dvp omdat zij het een fijne rustige start vind in 69.
  • Gescheurd condoom nog maar 1x meegemaakt bij dvp. Ik schrok harder dan zij schrok.

Ik ben een week of twee geleden nog bij Coco/Ariana in de Doubletstraat geweest waar ze gewoon zonder beflapje liet likken terwijl er nu op kinky staat beffen met beflapje.
Ik vermoed dat er tijd terug een update van kinky geweest is, en het standaard 'beffen' is vervangen door 'beffen met beflapje'. Heel veel dames hebben nu dan 'beffen met beflapje' staan. Ze zouden dit moeten vervangen door de optie 'beffen', maar dan moet het ze wel opvallen ;) Al "mijn dames" die nu beffen met beflapje hebben staan, bef ik nog gewoon zonder.

Bij de mogelijkheden op Kinky staat "beffen met beflapje" tweemaal en ook "beffen zonder beflapje".

@GuusLimit
Bij de keuzemogelijkheden zal zeker onderscheid gemaakt worden tussen pijpen zonder condoom en neuken zonder condoom.
Pijpen met condoom en beffen zonder beflapje staat er ook niet bij.
Ik zou nog eens goed naar de opties kijken.
Verder zou ik het mogelijk maken om de resultaten te bekijken zonder te stemmen.

Laatst bewerkt:
Neuken altijd met condoom. Pijpen is soms met en soms zonder. Dat laat ik aan de DVP over. Vaker zonder dan met. Beffen altijd zonder condoom. Ik moet wel zeggen dat ik dames zie die niet veel afspreken op een dag, dus het is wel zo fris. Als een dame meerdere mannen ziet op een dag, dan hoef ik mijn tong er niet in te hangen.

@Paulus2

na een aantal berichten zag ik inderdaad ook dat er misschien toch meer opties bij hadden moeten staan.
Echter, als ik meer opties er bij wilde zetten werd het een rommeltje, omdat er dan geen logica meer in de Polling kwam (je kunt niet de volgorde nog aanpassen).

En omdat er al een aantal stemmen binnen zijn, heb ik toch maar besloten om het zo te laten staan.

Had eigenlijk de optie 'resultaten laten zien zonder stemmen' uitgezet om je niet te beïnvloeden en te kiezen voor wat anderen ook al kiezen, al is dat hier misschien een beetje overbodig.

bij een dvp intiem altijd met condoom (mijn eigen condooms)
steeds meer dvp'S pijpen ook met condoom of vragen er extra voor(dat is hun goed recht)
die laat ik links liggen
het is het hele pakket voor de prijs of niets

Terug
Bovenaan Onderaan