Geen recensies, wel een mening, wat moeten we daarmee?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind het wel grappig dat als je dus weinig plaatst je dan een soort 'vervuiler' bent op dit forum! Ik zelf zat hiervoor ook op Hookers en las merendeel mee, ik gun me de tijd niet om te schrijven eigenlijk 😬
En ik irriteer me soms aan de mensen die denken dat ze, omdat ze vele recensies en opmerkingen plaatsen dat ze het recht hebben om andere die minder schrijven meteen een stempel te geven!! We delen allemaal dezelfde 'hobby' en de ene persoon schrijft graag en de ander leest graag (ook niet mijn hobby 😅) Ik snap best dat de echte vervuilers en fakers mogen verdwijnen hier, maar meelezers welke zich normaal gedragen moeten lid kunnen blijven!
 
Ik vind het jammer dat Krolse Kater zijn account heeft opgezegd. Weet iemand hier de reden achter, en weet iemand of en hoe ik hem kan contacteren? Graag per privébericht. Ik vond hem een gewaardeerd lid van dit forum.
 
Hij vond het hier onveilig, zover ik weet zit hij nog op citygirl.nl onder de naam Zonneschorpioen, daar zou je hem eventueel kunnen bereiken.
 
Wat @Big Lebowski bedoeld is dat prostitutie als beroep zelf, legaal is in Nederland. Dat is zo sinds 2000. Of en zo ja waar je het mag uitoefenen is een ander verhaal. Wat dat betreft vertoont het veel gelijkenis met het dossier coffeeshop. De winkel wordt gedoogd, maar officieel de waren inkopen mag niet.
 
Of het al eerder geopperd is in dit onderwerp weet ik niet maar misschien is het een idee om members een badge te geven met oplopend getal wanneer zij een recensie plaatsen van een dame die nog niet eerder beschreven is? Hopelijk worden op deze manier de wat meer avontuurlijke wandelaars hoger beloond dan de lurkers die alleen om "ervaring met" vragen
 
Ik vind het jammer dat Krolse Kater zijn account heeft opgezegd. Weet iemand hier de reden achter, en weet iemand of en hoe ik hem kan contacteren? Graag per privébericht. Ik vond hem een gewaardeerd lid van dit forum.
Best een toffe gast. Op hookers zat ik wat betreft de interpretatie van de avg altijd wel op één lijn met hem. Jammer dat hij naar Citygirl is vertrokken.
 
Dan zouden er in ieder geval complete recensies geschreven moeten worden inclusief recensieformulier.
Totnogtoe worden er heel veel recensies geschreven zonder recensieformulier of in een topic "wie heeft ervaring met " zonder een recensietopic te openen.
 
Zo'n recensie teller zou 100% zeker leiden tot meer gebruik van het bedoelde formulier + meer geschreven recensies...
Vind deze site verder best wel top, beste sinds en imo beter dan hookers, maar dit is echt een inkopper die voor open doel gemist wordt ;)
 
Je hebt ook veel ingevulde recensieformulieren met als enige toevoeging in het bericht iets als: "lekker geil wijf, kon lekker doorstoten, hard gepakt en volgespoten, snel weer". Daar heb je ook helemaal niks aan. Voor mij is dat net zo nuttig als geen recensie. Het hoeft heus geen boekwerk te zijn, maar iets over haar houding, dienstverlening, hoe de klik was etc. vind ik toch wel informatief.
 
Voor mij is het gewoon niet duidelijk hoe je een recensieformulier invult. Het is steeds weer zoeken. 🙄
Ik ben er ook van overtuigd dat er veel dubbele accounts zijn en accounts van personen die hun eigen zaak willen promoten. Hier was bij Hookers meer controle op.
 
Volgens mij is hier de oplossing best simpel. Meelezers zonder contributie aan het forum zullen er altijd zijn, dat is toch prima.

Ik denk dat een mogelijke oplossing zou zijn om een minimum aantal recensies te moeten hebben, voordat je iets in het "op zoek" gedeelte kunt vragen. Hierdoor hebben diegenen die recensies schrijven het recht om collegas naar hun ervaringen te vragen, terwijl je meelezers die iets willen vragen ook stimuleert om recensies in het juiste gedeelte te schrijven. Voor de recensieschrijvers is het dan ook minder frustrerend dat lurkers alleen vragen en niet delen.
 
Ik zie het probleem niet zo eigenlijk. Er zullen altijd mensen met een mening zijn. Ik schrijf ook niet veel recensies.

Als je iemand nou echt irritant vind kan je die toch blokkeren? Probleem opgelost.
 
Volgens mij is hier de oplossing best simpel. Meelezers zonder contributie aan het forum zullen er altijd zijn, dat is toch prima.

Ik denk dat een mogelijke oplossing zou zijn om een minimum aantal recensies te moeten hebben, voordat je iets in het "op zoek" gedeelte kunt vragen. Hierdoor hebben diegenen die recensies schrijven het recht om collegas naar hun ervaringen te vragen, terwijl je meelezers die iets willen vragen ook stimuleert om recensies in het juiste gedeelte te schrijven. Voor de recensieschrijvers is het dan ook minder frustrerend dat lurkers alleen vragen en niet delen.
Krijg je neprecensies of copy paste recensies van een ander forum.
Buiten dat sommige klanten hebben een lange relatie met een dvp en die mogen meer.
Valt het voor een ander tegen.
Ik zie bv leden die elke keer dat ze bij hun vaste dvp zijn geweest daar een recensie over schrijven.
Het enige verschil is dat bij het ene bezoek regende en het andere weer droog is.
Perfecte forum bestaat niet. Je hebt ook altijd op elk forum een vast groepje die heel veel posten en dat is dan vooral niet gerelateerd aan prostitutie. Geen probleem. Maar kijk je naar de kern dan zie je dat er in die topics tig keer zoveel gepost wordt als in de recensies.
Ga je dat verbieden dan lopen ze weg naar een ander forum.
 
Ik vind het jammer dat Krolse Kater zijn account heeft opgezegd. Weet iemand hier de reden achter, en weet iemand of en hoe ik hem kan contacteren? Graag per privébericht. Ik vond hem een gewaardeerd lid van dit forum.
Hij vond het hier onveilig, zover ik weet zit hij nog op citygirl.nl onder de naam Zonneschorpioen, daar zou je hem eventueel kunnen bereiken.
In wat voor opzicht onveilig?
 
Wat ik van hem begreep was,dat er personen achter zijn woonadres probeerde te komen.En nog meer privé dingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan