Gefrustreerd afspraken maken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doe alles via WA, plan afspraken een à twee dagen van te voren in. Moet zeggen dat ik er wél positief over ben. Houd het bericht kort en to the point, en krijg eigenlijk altijd en ook snel de afspraak rond. Eenmaal op locatie ook nog niet lang hoeven wachten. Date alleen Oost-Europees.
 
En daarmee dus 90% van deze site op voorhand buiten spel zet 🤣🤭🤭

Geintje hoor mensen 😬

Ik denk eerlijk gezegd dat een heel groot deel dat hier zit gewoon amper wandeld of mss1 vast adresje heeft. Of een deel heeft nog die stap niet gezet en probeert het eerst hier wat af te loeren.
Aan hoeveel procent leden zouden we komen die gemiddeld 1 keer per maand een verschillende dame bezoekt?
10 procent?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is dan pech voor hun Ted en Knipoog.
Denk trouwens dat heel veel heren deze site niet eens kennen 😉 En iedereen heeft een hekel aan fakers en onbenullen.

Het is heel simpel, lees een advertentie en bekijk al de aangevinkte mogelijkheden en stuur dan een app. Dan ben ik wel geïnteresseerd om tijd te besteden aan een chat gesprek. Doe je dat niet, dan is mijn interesse al bijna 0% en zal ik best wel kortaf klinken, maar goed.. dat komt door tig anderen die nergens moeite voor willen doen.
 
ik heb commercieel werk gedaan in de agrarische sector. Voor iemand die iets moet verkopen of contracteren duurt het altijd te lang. Het is de kunst altijd maar geduldig te blijven.
ik herinner me een mooi voorval. ik zat hele middag bij een klant , zonder resultaat. noppes. S avonds om 21 uur belt zijn buurman op, niet eens geweest.Ik schreef hem zo op voor 20 hectare.
Binnen halve minuut.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat een heel groot deel dat hier zit gewoon amper wandeld of mss1 vast adresje heeft. Of een deel heeft nog die stap niet gezet en probeert het eerst hier wat af te loeren.
Aan hoeveel procent leden zouden we komen die gemiddeld 1 keer per maand een verschillende dame bezoekt?
10 procent?
Ik heb elke week een nieuw adresje. Maar nu zonnesteek , te veel zon en alcohol en te weinig water , dus lig er al 4 dagen uit sinds mijn date in Merelbeke. Gaat al weer de goede kant op gelukkig.
 
De apps zouden een nieuwe functie moeten ontwikkelen om geautomatiseerde antwoorden te kunnen versturen. Het zal dan de tegenhanger van Voicemail berichten zijn. Als de functie ingesteld wordt, krijg je rechtstreeks een appje/antwoord dat de persoon tijdelijk of tot een bepaalde tijd niet beschikbaar is.
Er zijn dames die ik ken die dit al hebben als ze tijdelijk niet bereikbaar zijn een automatische bericht als antwoord sturen hoor via wattsapp
 
Donderdag had ik een vrije dag en had op 2 paarden ingezet, Ala en Analis.. App gestuurd en van beide het adres doorgekregen..
Ik erheen en bericht gestuurd naar Analis dat ik er was..
20min wachten, wel lezen geen reactie.. Ik denk, app Ala dan wel, die las helemaal het bericht niet.
Na een kleine 3/4 uur een bericht van Alis.. "bby 5min plz" Dat zag er veelbelovend uit.
Na een min of 15.. "come bby" met het huisnummer..
Ik naar de portiek deur aanbellen, maar geen reactie, haar app was online.. Ik haar bellen, niet opnemen wel online. ze las m'n berichten ook niet. Ik terug maar de auto.. vervolgens blijft ze een half uur offline 😡
Ala nog een keer proberen.. was 10min geleden nog online zie ik, maar ook hier niet lezen..
Lekker 1,5 uur bezig.. en m'n pik is niet uit m'n broek geweest. Naar huis, gelijk geen zin meer.
En dít is dus precies waarom ik niet snap dat jullie niet gewoon naar een privéhuis, club of raambuurt gaan. Waarom toch per se bij een vrouw thuis? Dan krijg je dus dit soort taferelen. Plus dat je maar moet afwachten of ze in het echt op d'r foto's lijkt. Zo niet, heb je geen andere keus (geen andere dvp). Ik zou het er niet voor over hebben.
 
op Whatsapp een stuk minder hijgers ook weer
Ipv hijgers meer dickpics...
En dít is dus precies waarom ik niet snap dat jullie niet gewoon naar een privéhuis, club of raambuurt gaan. Waarom toch per se bij een vrouw thuis? Dan krijg je dus dit soort taferelen. Plus dat je maar moet afwachten of ze in het echt op d'r foto's lijkt. Zo niet, heb je geen andere keus (geen andere dvp). Ik zou het er niet voor over hebben.
Ted kiest ook voor de verkeerde privéontvangst dames; de beruchte "60/80/130/nzc" dvp's. Dan vraag je er ook om in mijn ogen. 🤦🏻‍♂️
 
Hierom ga ik dus alleen nog maar naar massagesalons. Gewoon een dag van te voren bellen of soms op de dag zelf voor een afspraak en nooit problemen gehad (alleen 1 keer een dubbele boeking). Bij één van mijn salons neemt tegenwoordig een joviale kerel de telefoon op waardoor de communicatie ook beter loopt (bij de Thaise dames herhaal ik mijn afspraak soms in tweevoud om misverstanden te voorkomen).

Bij thuisontvangst bijna altijd moeilijk gedoe met afspreken, altijd maar afwachten of je in een beetje schoon/fatsoenlijk huis beland (heb echt smoezelige holen meegemaakt), etc. Bovendien is de prijs-kwaliteit bij thuisontvangst massages vaak volledig zoek. Ik zie bij thuisontvangst tegenwoordig prijzen van €150 voor een massage met HJ 😢. Ja doeg en de ballen.
 
En dít is dus precies waarom ik niet snap dat jullie niet gewoon naar een privéhuis, club of raambuurt gaan. Waarom toch per se bij een vrouw thuis? Dan krijg je dus dit soort taferelen. Plus dat je maar moet afwachten of ze in het echt op d'r foto's lijkt. Zo niet, heb je geen andere keus (geen andere dvp). Ik zou het er niet voor over hebben.
Goh, dat ik nog eens mezelf zou citeren.. 😅

Maar ja, een privéhuis is ook niet zaligmakend. Had gister een afspraak gemaakt voor vandaag. Ik vanmiddag bellen, voordat ik van huis ga, of ze er ook daadwerkelijk is. Nee, ze is niet komen opdagen, zonder iets te laten weten. Haar hele agenda staat vol maar ze komt niet. (Is er dan niets gebeurd? Nee, dit is vaak zo met haar.)

Gelukkig niet voor niks gereisd maar alsnog niet geneukt. 😒
 
Ik ga sinds paar maanden alleen nog maar langs bij dames die 'leuk/normaal' reageren op de app...dus bij mij valt 90% ook af ;)
Paar vrouwen die ik ken zeggen autist te zijn .Dus niet te veel app en alles volgens strak plan. Is het uur niet vol.ik ben al lang en breed klaar dan zegt ze je hebt nog ruim 9 minuten . Wat moet ik.doen?Dat maakt ze overigens niet minder geil.
 
Ik snap je frustratie soms probeer je een dame te bereiken maar ze reageert niet of ze houd je aan de lijn omdat ze een andere klant heeft die langer wil afspreken en meer geld biedt. Waar ik van baal is dat ze me eerst een adres geven zonder huisnummer en als ik er eenmaal ben op die straat en ik ze dan vraag waar ik precies moet zijn maar ze geven je het huisnummer niet en laten je dan mooi in de steek. Alles is dan voor niets geweest en je kan weer opnieuw gaan beginnen als je tenminste dan nog zin hebt om een andere date te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Tegenwoordig moet je gewoon bellen met een advertentie op internet. Zie weinig verschil 🤔, enkel dat je nu wel meer weet.
Bellers hebben bij mij altijd voorrang, want de kans dat die komen is meer dan via een app. Want ook heren waar je netjes antwoord aan geeft, geven vaak 0 reactie terug, of veel te laat of blijven je uren lastig vallen en komen vervolgens nooit.

Je hebt er dus niet zoveel aan, behalve een boel irritatie en tijdverlies.
Wat betreft die laatste zin: ik zou bijna hetzelfde kunnen zeggen.
Ik bel liever, maar spreek geen voicemail in. Terugbellen heb ik sinds tijden al niet meer meegemaakt en op wat voor een tijdstip je ook probeert, er wordt niet opgenomen.
 
Ik ben super introvert dus mijn haar komt recht bij de gedachte van bellen. Ik ben zo één van die personen wiens telefoon altijd op stil staat en nooit oppakt als hij het nummer niet kent. Geloof me, ik ben blij als whatsapp toegelaten is.
Ik heb mijn telefoon(s) altijd op stil maar meer ivm werk. Ik heb geen moeite met bellen als het maar discreet blijft
 
Ik heb geen Whatsapp geïnstalleerd. Is dat voor de sekswerkers juist een reden om niet te reageren als ik ze bel?
Afgaande op de berichten op dit forum zijn er wandelaars die een oud toestel gebruiken voor hun activiteiten en dat is in een aantal gevallen een exemplaar van voor het WA-tijdperk.
 
@Ruro Kweenie of ik introvert ben, maar mijn telefoon staat ook altijd op stil, nou ja trilstand, een hekel aan bellen, en onbekende nummers neem ik ook niet op. Vooral dat laatste vind ik niet zo heel gek met alle pogingen tot afzetten met nep telefoontjes tegenwoordig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.989
Berichten
739.268
Leden
34.037
Nieuwste lid
LucaBrassi
Terug
Bovenaan Onderaan