WHEM Geil ontvangst elsendorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een week geleden ( op zaterdag) reageerde ik op haar advertentie met de vraag waar ze ontvangt, of het met of zonder cd was en of ze een foto had zodat ik kon zien met wie ik dan afsprak.
Ze reageerde toen met dat ze later die dag terug zou reageren. Niet dus.
Op zondag haar weer gemaild.kreeg ik als reactie dat ze het vergeten was. Ze ontving in de buurt van Elsendorp....ja dat had ik al in advertentie gezien.
Foto stond bij advertentie......
Dus mijn reactie naar haar was dat ze wel weinig info gaf en dat er bij de advertentie alleen foto van haar achterkant stond.
Haar reactie: ik heb ook een vrije zondag en je gaf niet aan wat voor foto je wilde....
Daarna geen reactie meer gekregen.
Dan houdt het voor mij ook op.
 
Een week geleden ( op zaterdag) reageerde ik op haar advertentie met de vraag waar ze ontvangt, of het met of zonder cd was en of ze een foto had zodat ik kon zien met wie ik dan afsprak.
Ze reageerde toen met dat ze later die dag terug zou reageren. Niet dus.
Op zondag haar weer gemaild.kreeg ik als reactie dat ze het vergeten was. Ze ontving in de buurt van Elsendorp....ja dat had ik al in advertentie gezien.
Foto stond bij advertentie......
Dus mijn reactie naar haar was dat ze wel weinig info gaf en dat er bij de advertentie alleen foto van haar achterkant stond.
Haar reactie: ik heb ook een vrije zondag en je gaf niet aan wat voor foto je wilde....
Daarna geen reactie meer gekregen.
Dan houdt het voor mij ook op.
Heb er een afspraak mee gemaakt. Maar zij komt dan ook niet op dagen. Denk dat ze fake is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan