Recensie Geiledesi, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
379
29/10/21
309
42
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geiledesi.html
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Keertje langsgeweest bij geiledesi voor een vluggertje
na de formaliteiten liggen we op haar bed, zij wijdbeens zodat ik haar goed kan vingeren, haar kutje voelt lekkker vochtig aan.
afgesproken was om haar uitgebreid te likken maar ik pas omdat er een geurtje aanzit; het is nog een dump van mijn voorganger
ik vraag haar of ook zc kan en ze bevestigd Maar nu niet want ik had er niet voor betaald; oef…
ik krijg een cd aangepast en ze begint te pijpen, best ok maar niet speciaal
time is money dus ik gebied haar op haar rug te gaan liggen zodat we kunnen doen waar ik voor kwam
even missionaris maar al snel veranderd naar doggy
het neuken op zich is goed, kutje is lekker en ze legt haar gsm met timer voor zich zodat ik perfect kon zien hoeveel tijd ik nog had.
een paar keer eruitgefloept om te resetten zodat ik overnieuw kon beginnen en zo een paar keer mijn hp kon uitstellen
uiteindelijk cd volgeknald in de laatste halve minuut
herhalingsgevaar? Mwaa, zij neukt volledig op automatische piloot maar laat toe dat je diep, hard, zacht, snel, traag,… pompt dus best ok voor een leuke dump; zijzelf slaat toch wel wat wartaal uit


 
Keertje langsgeweest bij geiledesi voor een vluggertje
na de formaliteiten liggen we op haar bed, zij wijdbeens zodat ik haar goed kan vingeren, haar kutje voelt lekkker vochtig aan.
afgesproken was om haar uitgebreid te likken maar ik pas omdat er een geurtje aanzit; het is nog een dump van mijn voorganger
ik vraag haar of ook zc kan en ze bevestigd Maar nu niet want ik had er niet voor betaald; oef…
ik krijg een cd aangepast en ze begint te pijpen, best ok maar niet speciaal
time is money dus ik gebied haar op haar rug te gaan liggen zodat we kunnen doen waar ik voor kwam
even missionaris maar al snel veranderd naar doggy
het neuken op zich is goed, kutje is lekker en ze legt haar gsm met timer voor zich zodat ik perfect kon zien hoeveel tijd ik nog had.
een paar keer eruitgefloept om te resetten zodat ik overnieuw kon beginnen en zo een paar keer mijn hp kon uitstellen
uiteindelijk cd volgeknald in de laatste halve minuut
herhalingsgevaar? Mwaa, zij neukt volledig op automatische piloot maar laat toe dat je diep, hard, zacht, snel, traag,… pompt dus best ok voor een leuke dump; zijzelf slaat toch wel wat wartaal uit


Hi, ontvang je buitenlanders?
Je hebt echt een mooie kutje. Wil het beffen en neuken 😋
 
Terug
Bovenaan Onderaan