Recensie Geisha, Gent 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fanboydude

Stamgast
Forumpionier
440
06/07/21
441
20
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/geisha-5/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik had ze al een paar weken op het oog, en toen ze in Gent ontving, heb ik er al een paar maal mee geapped

Vandaag, in een zotte bui, ermee afgesproken

Ze ontvangt in het gekende hotelletje op de hoek vlakbij de Vrijdagsmarkt.

Ik ga hier niet te woorden aan vuil maken, dat is dus gemakkelijk, maar het was een flop voor mij.
In de WHEM topic van haar was er 1 positieve ervaring te lezen, het is dus mogelijk, maar voor mij een dikke njet.

Het is voor mij een zoveelste geval waar er bepaalde alarmsignalen waren, die ik negeerde, mede door mijn pik die mijn verstand overnam.
Die alarmsignalen, of vooral 1tje, zijn de foto's waarop ik kon afleiden dat ze mogelijks over een te grote buik zou beschikken.
En dat is iets waar ik enorm op afknap.

En wat bleek? Ze heeft een dikke buik.
Sommigen zouden dit camoufleren onder 'BBW', maar voor mij is dat al richting vatsig.
Daarnaast is ze ook nog es relatief klein van gestalte.
Heeft ze geen aantrekkelijke kont, wat het allemaal iet of wat zou redden.

En die tieten, jah, daar kwam ik voor, maar ze zijn van het, voor mij, minder aantrekkelijke hangende type van giga tieten.

Dus na zo'n 10 minuten trek en sleurwerk van haar kant uit, heb ik er zelf een einde aan gemaakt.

Naast de teleurstelling puur op uiterlijk vlak, was er ook het feit dat haar kamer donker is, maar dat verhielp ze snel door het licht in de ingang aan te zetten.
Achteraf gezien zou het misschien beter verlopen, dan zag ik quasi niets van haar telerustellend lichaam.
En zette ze de muziek op haar irritant klein boxje veel te luid, zeker omdat die dan nog eens van 1 kant kwam.
+ de tv speelde ook nog eens pal voor uwe neus.

En last but not least, bovenop alle voorgaande, werkt ze alles te snel af.

Eerlijk is eerlijk, had ik hem recht gekregen, zou zij ongetwijfeld goed weten wat ermee te doen, maar we het weze duidelijk dat we op twee snelheden zaten en ik al snel doorhad, dit wordt niets.

Zonde van het geld.
€100/30 minuten.

Postitief?
Jazeker, ze is wel heel vriendelijk en goedlachs.
Iets wat ook af te leiden viel uit die ene positieve review in de WHEM topic.

Dat ik mijn intuïtie niet volgde en puur mijn pik, was omdat ik altijd hoop dat mijn intuïtie fout zit.
Want voor hetzelfde geld, viel haar lijf wel mee.

In het SKW is er iemand die men ook zonder problemen als een BBW kunnen omschrijven, en daar krijg ik bij de eerste aanblik al een stijve van, nog voor ik het woord stijve voluit kan schrijven...
Maar bij Geisha, neen, een dikkertje, niet meer niet minder voor mij.

In die zin heeft zij haar foto's wel verraderlijk opgesteld, buik zoveel mogelijk proberen verbergen, wat wonderwel geslaagd is aangezien ik daar niets van merkte (alhoewel ik het toch vermoedde) + mooie fotos van haar tieten in poses die haar tieten in een mooier dachtlicht zetten, dan ze werkelijk zijn...

Nuja, tis ook allemaal part of the game zeker.
Gegokt en verloren.

Maar ik zou concluderen, laat u niet wegjagen door mijn negatieve review, ongetwijfeld zullen er mannen zijn die bij de eerste aanblik van haar een stijve pik gaan ontwikkelen van hier tot aan de stratosfeer...maar helaas, niet ik.
 
Spijtig van je mindere ervaring ... die niet waagt die niet wint 🙃 Een paar vraagjes als ik mag (voor zover je zal kunnen antwoorden gezien de korte en niet echt geslaagde date):

  • Hoe is haar Engels? Kan je iet of wat een conversatie voeren of gaat het echt om 5 woordjes en that's it?
  • (Tong)kussen staat niet bij haar mogelijkheden. Doet ze dit compleet niet of kan er wel een kus tussengegooid worden hier en daar?
  • Kan er gevingerd en/of gelikt worden? Het eerste staat bij haar mogelijkheden, het tweede niet.
Ik heb haar die dingen ook al via Whatsapp gevraagd gisteren maar buiten een "Hi baby" heb ik nog geen antwoord gekregen.

Bedankt alvast.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan