Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ik ook wel benieuwd naar
Officieel weet ik van niks. Maar ze is nu toch al heel erg lang van het toneel verdwenen.... (Bar Christal 19A raamnummer 2). Het zou me verwonderen als we ze nog zouden terugzien maar met die dames weet je nooit... Vroeger was ze er ook eens tamelijk lang tussenuit maar allicht niet zo lang als nu (?). Dus ik hoop dat ik me vergis... Das was nogal eens een DVP hé ! Geen klokkenkijkster, altijd correct en vriendelijk, veel mocht, weinig gezeur, geile kip,...
 
Op Pieter Vanderdoncktdoorgang 2L zat de afgelopen jaren een Thaise dame, TeeTee.
Ze werkte meestal vanaf 15h.
Toen ik er een week of 3 geleden was zat er iemand anders op haar stek.
Is de Thaise dame ondertussen al door iemand gespot? Eventueel op een ander adres?

Thanks
Heeft iemand TeeTee deze week al gespot?
 
Ik ga dikwijls overdag. Ik vind meestal wel plaats op de Keizer Karelstraat.
Dag W.

Ik ga nagenoeg altijd in de nightshift. Ik parkeer altijd in parking Zuid (das 100 meter van het Glazen straatje en vanaf 19u00: 4 euro voor de ganse nacht) en dat is geen LEZ zone. Ik kom van de autostrade Oostende Gent en dan moet je niet doorheen een LEZ zone. Zoals je misschien wel weet kan je bv. de app. 'Waze' (gps) gratis installeren op je gsm (die heeft onder andere LEZ zones aan als je er doorheen zou moeten).

Grt. Dorisday.
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand ervaring met , ik denk een latina, in belgradostraat 24 r of 24A r ? In de dagdienst , heeft grote borsten. Ze lacht altijd zo lief als ik passeer...ziet er mij een zachtaardige uit....links van haar , vanuit wandelaarsperspectief, zit een zwaardere meestal in leer gekleed....
 
Heeft er iemand ervaring met , ik denk een latina, in belgradostraat 24 r of 24A r ? In de dagdienst , heeft grote borsten. Ze lacht altijd zo lief als ik passeer...ziet er mij een zachtaardige uit....links van haar , vanuit wandelaarsperspectief, zit een zwaardere meestal in leer gekleed....
Niemand ?
 
in de Belgradostraat 33 ofzoiets, over de openbare toiletten, was er een skinny Emma, blond en Roemeens. Rond 23 jaar dacht ik. Eerst stond ze een tijdje in Antwerpen skw, maar ze vond het daar te druk. Ze is een goede maand geleden naar een Privehuis vertrokken, omgeving Turnhout. Heeft iemand deze lieve Emma nog gezien. Haar borsten waren wat kleintjes 😊 Lichaamslengte rond 1.60m
 
in de Belgradostraat 33 ofzoiets, over de openbare toiletten, was er een skinny Emma, blond en Roemeens. Rond 23 jaar dacht ik. Eerst stond ze een tijdje in Antwerpen skw, maar ze vond het daar te druk. Ze is een goede maand geleden naar een Privehuis vertrokken, omgeving Turnhout. Heeft iemand deze lieve Emma nog gezien. Haar borsten waren wat kleintjes 😊 Lichaamslengte rond 1.60m
Er werkt een blonde Emma in de Schepenenvijverstraat 19A raamnummer 4 bar Crystal (nightshift). Lijkt inderdaad rond de 1.60m en geen te grote borsten. Mooi gezichtje en lichaam maar de seks was aan de povere kant (tijdsdruk en weinig passie). Maar wellicht hebben we het over een andere Emma (?).
 
Er werkt een blonde Emma in de Schepenenvijverstraat 19A raamnummer 4 bar Crystal (nightshift). Lijkt inderdaad rond de 1.60m en geen te grote borsten. Mooi gezichtje en lichaam maar de seks was aan de povere kant (tijdsdruk en weinig passie). Maar wellicht hebben we het over een andere Emma (?).
Nee nee de Emma waar ik het over heb is een rustige zwijgzame die niets moet hebben van drukte. De seks op kamer was met passie. gehijg, gezweet en zonder tijdsdruk 😅 En met diepe oogcontact 😍
 
Dag E.

Waar werkte Nina als ik vragen mag (straat, bar, huisnummer) ?

Merci D.
VDD overdekte gedeelte maar het precieze nr heb ik niet naar gekeken de laatste keer. Ze heeft jaren op 9 gezeten en heeft dan wat andere ramen in het overdekte gedeelte gewisseld. Ze is Bulgaars en stond er toch al een jaar of 8. Had haar graag nog eens gezien maar door omstandigheden is het niet gelukt. Lieve meid en wens haar het beste maar hoop dat ze toch ergens nog even blijft.

Dank!
 
Dag E.

Waar werkte Nina als ik vragen mag (straat, bar, huisnummer) ?

Merci D.
Nina stond een jaar of 5 op nr.9 in de PVDD rechts, daarna op nr. 3 naast Elizabeth en tussen de coronasluitingen door op nr.4.
Het was een zeer skinny Bulgaarse dame die altijd in dayshift zat en zeer goed Nederlands praatte.
 
Ik kom vrijdagavond terug thuis van op reis en ik heb drie weken lang geen seks gehad en niet gemasturbeerd. Het enige waar ik momenteel aan kan denken is seks 😃 Ik zou na mijn thuiskomst dan ook zo snel mogelijk mijn zaad willen lozen in de Gentse rosse buurt :D

Is het wat te doen om op vrijdagavond te wandelen? Niet veel groepjes Fransen e.d. die voor overlast zorgen? Lang geleden ben ik eens op een zaterdagavond gaan wandelen in Gent, en ik voelde me toen niet echt veilig eigenlijk. Normaal gezien ga ik altijd in de week.

Kunnen jullie goeie meisjes aanraden die op vrijdagavond werken?

Bedankt alvast!
 
Ik kom vrijdagavond terug thuis van op reis en ik heb drie weken lang geen seks gehad en niet gemasturbeerd. Het enige waar ik momenteel aan kan denken is seks 😃 Ik zou na mijn thuiskomst dan ook zo snel mogelijk mijn zaad willen lozen in de Gentse rosse buurt :D

Is het wat te doen om op vrijdagavond te wandelen? Niet veel groepjes Fransen e.d. die voor overlast zorgen? Lang geleden ben ik eens op een zaterdagavond gaan wandelen in Gent, en ik voelde me toen niet echt veilig eigenlijk. Normaal gezien ga ik altijd in de week.

Kunnen jullie goeie meisjes aanraden die op vrijdagavond werken?

Bedankt alvast!
Ik vind het wel oke, soms kan het inderdaad wel wat drukker zijn op vrijdag en zaterdagavond.
Soms inderdaad groepjes, maar daar moet je u niet te veel van aantrekken. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad.

Laatste keer dat ik op vrijdagavond ben gaan wandelen ben ik bij Larissa binnen gegaan.
Lief meisje met zeer correcte service.
Stella is ook top, alleen is het bij mij een tjidje geleden dat ik haar nog eens gezien heb.

Hangt beetje af van het type meisje dat je zoekt, als je voor een naturelle dame wil gaan zou ik Stella verkiezen.
 
Ik kom vrijdagavond terug thuis van op reis en ik heb drie weken lang geen seks gehad en niet gemasturbeerd. Het enige waar ik momenteel aan kan denken is seks 😃 Ik zou na mijn thuiskomst dan ook zo snel mogelijk mijn zaad willen lozen in de Gentse rosse buurt :D

Is het wat te doen om op vrijdagavond te wandelen? Niet veel groepjes Fransen e.d. die voor overlast zorgen? Lang geleden ben ik eens op een zaterdagavond gaan wandelen in Gent, en ik voelde me toen niet echt veilig eigenlijk. Normaal gezien ga ik altijd in de week.

Kunnen jullie goeie meisjes aanraden die op vrijdagavond werken?

Bedankt alvast!
Niet twijfelen, Larissa is top! Zit int glazen straatje en draagt normaal gezien een brilletje, maar wel lekker 😋 ding ze yum yummy 😋. Voorts idd Stella ook goed maar al eindje niet meer gezien. Stella blonde met krulletjes en een Italiaanse. Larissa Roemeense. Anders heb je nog Anna. Is ook wel de moeite. Lekker knap gezichtje en die kont 🤪. Komt van Albanie. Van die groepjes moet je u niet veel aantrekken,ik trek mij meer aan van de dames 😉🤣 de rest kan mij geen bal schelen. Veel succes en denk alst zolang geleden is dat nie lang zal duren als je bij 1 van deze 3 dames gaat 🤣🤣
 
Ik denk dat Stella overdag werkt nu , en die Larissa waar zit zei ergens .
Vanderdonckdoorgang 4l, bestaat al recensies van. Maar onder verkeerde naam ik had begrepen dat ze vertelde luisana, maar is Larissa.je kan ze eigenlijk niet mislopen, is wat mij bet3de knapste momenteel in de nacht en met deftige service. Draagt een brilletje en heeft een heel knap aangezicht. Ook mooie détente. Knap lichaam. Overdag ik Stella ook al tijdje (maand of 6 weken) niet meer gezien. Denk wel dat ze ook terug boven water zal komen. Zit er nu toch al ongeveer een 6 tal jaar, een vaste waarde laat ons zeggen.
 
Is er een dame in Gent of oostende die standaard ook de ballen niet vergeet? Die deze ook bespeeld en bekust. Antonia deed dit standaard ,zonder te vragen bij het pijpen. Helaas zit ze er niet meer
 
Terug
Bovenaan Onderaan