Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze heeft vroeger nooit een jaar afwezig geweest en veel dames die klagen dat de buurt te kalm is, hmm ik vrees ervoor.
heb het nu nie bijgehouden, maar daar zou ik niet zo zeker over zijn, ze heeft sowieso al lange periode afwezig geweest

het is niet de eerste keer dat dames zelfs na jaren weer opduiken

en ze is pas in september-oktober een jaar afwezig he
 
Volgende is ne moeilijke, maar ik probeer het toch.

2x een dame tegengekomen buiten de ramen maar in de ramenbuurt.
1e maal op Sint Anna plein.
Gisteren zag ik diezelfde dame echt babbelen met raamdames en in een adres binnengaan, zonder dat ze achter de ramen zat.
Dus ofwel iemand die net gedaan had buiten haar uren of iemand die daar een soort onderhoud of dergelijke doet? 🤷‍♂️

Zonnebankbruin
Slank
1m60-1m65
Beetje opgespoten lippen
Bruin krullend haar.
Vermoedelijk oost europees, want zag ze gisteren babbelen met de dames van het open deel van de Vanderdoncktdoorgang.

En vooral, onder haar tshirt had ze grote tieten....

Gisteren bleef ik wat hangen toen ze dus aant zeveren was zo rond 17u30 met wat collegas.
En zag ze daarna dan naar het overdekte deel gaan en een raam binnengaan, nr 3 of 5, maar raam was en bleef leeg...
Ben ook niet gebleven tot de late shift en ik was er ook niet overdag.

Zou es een dag in Gent moeten kamperen om te zien of die daar werkt als raamdame en welke shift 🤔

Weet iemand over wie ik het zou hebben?
Haar tieten leken al zo impressionant onder gewone kledij 🤪
 
Ik lees vandaag in Het Laatste Nieuws dat een studente een kot huurt boven een bordeel in Het Glazen Straatje. Een mooi flatje overigens (zie de foto erbij). En dit voor een kleine 400 euro. Daar zou ik ook wel willen wonen. Dichtbij alles. Shopping, openbaar vervoer, maar vooral meisjes van plezier. Maar de verleiding zou al te groot zijn, me dunkt. Want 400 euro zou al snel kunnen oplopen tot 1000 euro per maand. Niettemin een aanbevelingswaardig artikel.
 
Ik lees vandaag in Het Laatste Nieuws dat een studente een kot huurt boven een bordeel in Het Glazen Straatje. Een mooi flatje overigens (zie de foto erbij). En dit voor een kleine 400 euro. Daar zou ik ook wel willen wonen. Dichtbij alles. Shopping, openbaar vervoer, maar vooral meisjes van plezier. Maar de verleiding zou al te groot zijn, me dunkt. Want 400 euro zou al snel kunnen oplopen tot 1000 euro per maand. Niettemin een aanbevelingswaardig artikel.
En de dames betalen gemiddeld rond de 150euro per avond voor hun raam.
Denk verder niet echt dat het daar gezellig wonen is.
 
En de dames betalen gemiddeld rond de 150euro per avond voor hun raam.
Denk verder niet echt dat het daar gezellig wonen is.
Daar heb ik uiteraard geen zicht op. Maar die studente zit op het 2de verdiep. Dus geen uitzicht op de wandelaars. Maar het is wel een leuke plaats. Onder al dat glas. Ik meen dat het ook een beschermd monument is. En de politie patrouilleert vaak. In tegenstelling met andere buurten die ze laten verloederen. En waar drugs en onveiligheid troef is.
 
Daar heb ik uiteraard geen zicht op. Maar die studente zit op het 2de verdiep. Dus geen uitzicht op de wandelaars. Maar het is wel een leuke plaats. Onder al dat glas. Ik meen dat het ook een beschermd monument is. En de politie patrouilleert vaak. In tegenstelling met andere buurten die ze laten verloederen. En waar drugs en onveiligheid troef is.
Om nog maar te zwijgen over de geluidsoverlast en afval dat daar op straat gegooid wordt.
Dan is het niet verwonderlijk dat er (maar) 400euro gevraagd wordt.
 
Om nog maar te zwijgen over de geluidsoverlast en afval dat daar op straat gegooid wordt.
Dan is het niet verwonderlijk dat er (maar) 400euro gevraagd wordt.
Daar ga ik niet mee akkoord. Daar, in het Glazen Straatje, is alles proper en net. Geen vuilnis. Misschien wel in de Belgradostraat. Maar vergelijk eens met Brussel, waar alles wat stinkt en wat goor is, verzamelt rond het Noordstation. Daar is de geur van urine van honderden meters in de omtrek waar te nemen. En de onveiligheid daar! Hoewel ik daar omwille van beroepsredenen zowat om de maand daar moet zijn, trek ik daar niet meer naartoe. En zeggen dat ik daar vroeger naar hunkerde. Ik kon niet rap genoeg zijn in A-straat en de straatjes daarboven, genre Linné zijn. Nu zijn daar nog amper blanke dames te vinden. Enkel dikke zwarte dames. Pffffff. Antwerpen is een voorbeeld voor alles. Ik was ook aanvankelijk geen voorstander voor de prostitutiebuurt te beperken tot 2 grote straten (en Villa Tinto natuurlijk). Vroeger kon je rondstruinen in de straten tot aan het Steen. Maar al bij al is dit meegevallen. Alhoewel. De vroegere Rosse Buurt had meer charme. Die lichtjes bij nacht. Had toch wel iets speciaals. Net als in Brussel. Waar nu de Belgacomtoren en dergelijke staat. Daar was de Marktstraat, de Mattheuslaan: richting Rogierplein. Bijna 100 ramen. Maar daar tussenin talrijke authentieke café's (nu vervangen door brasseries die sluiten om 20uur), fritures. Gezelligheid troef. En tuurlijk had je daar sommige louche types. Maar niet in de mate van nu. Ik weet niet hoe oud je bent. Maar ik geef je het op een schoteltje: dat was pas uitgaan in het red-light district. Ongeremd. En als je het zelf niet in de hand werkte: ook geen miserie. Ik heb er echt heimwee naar.
 
Hoe is de bezetting ? Zijn de 'bekende' meiden allemaal terug uit verlof ?
Dag N.
Ik was er vorige zondag en (dan) nog niet terug: (ik spreek over de nachtshift):

1/ Alexandra: (lange zwarte haren) bar Vogue 3 Vanderdonckdoorgang 16L. Zei ondertussen een maand of 4 geleden afwezig te zullen zijn voor "3à4 weken". Meldde mij wel via sms dat ze langer zou weg zijn wegens verbouwingswerken (hopelijk aan haar huis). Zondag vernam ik van een DVP die haar kent (ik deed ooit een trio met die dame en Alexandra) dat ze gezegd had (paar maanden geleden) dat ze niet lang meer in 'het' vak ging werken. Dus mogelijk (?) zien we Alexandra niet meer terug (?). (Werkte voorheen in bar Vogue 1 raamnummer 3)

2/ Lora: (lange blonde haren) en zéér vaak bezet: Schepenvijverstraat 19A bar Crystal raamnummer 2 (is nog niet zo lang in verlof (ongeveer 2 max 3weken) Ik weet niet precies wanneer zij terugkomt.

3/ Antonia: donkerblonde Roemeense, Schepenenvijverstraat 23 raamnummer 2 is een paar maanden geleden 'definitief' uit het vak gestapt. Ze vertelde mij dat ze iets in de zakenwereld zou proberen op te starten. Moest dit mislukken dan zou ze mogelijks terugkomen.

Grt. D.
 
Dag N.
Ik was er vorige zondag en (dan) nog niet terug: (ik spreek over de nachtshift):

1/ Alexandra: (lange zwarte haren) bar Vogue 3 Vanderdonckdoorgang 16L. Zei ondertussen een maand of 4 geleden afwezig te zullen zijn voor "3à4 weken". Meldde mij wel via sms dat ze langer zou weg zijn wegens verbouwingswerken (hopelijk aan haar huis). Zondag vernam ik van een DVP die haar kent (ik deed ooit een trio met die dame en Alexandra) dat ze gezegd had (paar maanden geleden) dat ze niet lang meer in 'het' vak ging werken. Dus mogelijk (?) zien we Alexandra niet meer terug (?). (Werkte voorheen in bar Vogue 1 raamnummer 3)

2/ Lora: (lange blonde haren) en zéér vaak bezet: Schepenvijverstraat 19A bar Crystal raamnummer 2 (is nog niet zo lang in verlof (ongeveer 2 max 3weken) Ik weet niet precies wanneer zij terugkomt.

3/ Antonia: donkerblonde Roemeense, Schepenenvijverstraat 23 raamnummer 2 is een paar maanden geleden 'definitief' uit het vak gestapt. Ze vertelde mij dat ze iets in de zakenwereld zou proberen op te starten. Moest dit mislukken dan zou ze mogelijks terugkomen.

Grt. D.
Bedankt vr de uitgebreide update . Weet je mss of Anna bar Navy aanwezig is of in verlof ?
 
3/ Antonia: donkerblonde Roemeense, Schepenenvijverstraat 23 raamnummer 2 is een paar maanden geleden 'definitief' uit het vak gestapt. Ze vertelde mij dat ze iets in de zakenwereld zou proberen op te starten. Moest dit mislukken dan zou ze mogelijks terugkomen.

Grt. D.
Ik vrees (voor haar ) dat die dan wel terug komt. Iets in de zakenwereld doen precies of dat is allemaal zo simpel !!!!
 
Ik vrees (voor haar ) dat die dan wel terug komt. Iets in de zakenwereld doen precies of dat is allemaal zo simpel !!!
Eigenlijk mogen we het niet hardop zeggen maar zitten we we allemaal een beetje stiekem te hopen dat het mislukt dat ze alsnog terugkomt naar hier. Was het laatste jaar dat ze hier was eigenlijk het beste (hoertje) meisje van Gent geworden. Om de 1 of andere reden hoort zij gewoon thuis in Gent. Ze deed het ook wel erg graag vertrouwde ze me toe. Alleen jammer van die enkele mannen soms of die eenzaten die het dikwijls helemaal verbrodden door te veel te pushen als de meisjes zeggen dat als iets niet mag of teveel wordt toch nog hun goesting willen doen. Maar er zaten ook heel lieve mannen bij die ze echt heel graag had en waarom ze uiteindelijk het vak ook wel graag deed.
 
Er zijn inderdaad goeie meisjes vertrokken jammer genoeg.
Zoals velen was Antonia ook mijn favoriete dame.
Stella mis ik ook wel in de avondshift, vind het jammer dat ze nu in de dagshift zit.

Toch zijn er nog aan aantal dames die zeker de moeite waard zijn!
Vergeet zeker Ana ( Pieter Vanderdoncktdoorgang 1L) niet.
Naar mijn inziens een heel aangenaam meisje, als je respectvol bent krijg je veel terug.

Ook Larissa (Vanderdonctdoorgang 4l) is zeker het bezoeken waard.
[h3][/h3][h3][/h3]
 
Terug
Bovenaan Onderaan