Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo, in de night shift zit een blondine in Vogue 4 L, vaak in roze/oranje lingerie. Niet Evelyn, het is een ander meisje, een beetje jonger.

Kent iemand haar? Correcte service of niet?
Ik kan geen topic over haar vinden. Dit is misschien geen goed teken.
 
Iemand een idee wie de dames zijn in de avonddienst:
* Belgradostraat 63, linkse raam/deur - blanke roodharige dame
* Belgradostraat 77, linkse raam, zwartharige rijpere latino
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond rond 20u30 eens gaan loeren in gent.
In het glazen straatje een meisje gezien, ik vermoed Indische looks of die kanten, witte lingerie, op nummer 6 (volgens nr op de deur, maar afgaand op de plattegrond hier nr 8R).
Iemand die weet wie dit is? Kan niet direct iets terug vinden, en ik was zo stom om niet aan haar te vragen...
 
Beste medewandelaars. Wie is de dame naast Vera schepenenvijverstraat 10 raam 3 die ik al 2 keer heb zien zitten in de namiddag. Ze zit daar niet altijd maar gisteren was ze aanwezig. En bij een 2de ronde toen ik wou binnen gaan om kennis te maken was ze bezet. Ik kom niet langer blijven dus vandaar mijn vraag aan de kenners van Gent
 
Beste medewandelaars. Wie is de dame naast Vera schepenenvijverstraat 10 raam 3 die ik al 2 keer heb zien zitten in de namiddag. Ze zit daar niet altijd maar gisteren was ze aanwezig. En bij een 2de ronde toen ik wou binnen gaan om kennis te maken was ze bezet. Ik kom niet langer blijven dus vandaar mijn vraag aan de kenners van Gent
Hoe ziet ze eruit ?
Haarkleur ?
Andere kenmerken ?
 
Donker blond. Slank zwarte hoge hakken. Soms zwarte nylons, en een zwarte bh en slipje.
Dag R.

Om misverstanden te voorkomen:

Je bedoelt allicht Pieter Vanderdonckdoorgang bar Le Pink n° 10 raam 3
(dus op het kruispunt recht tegenover The Crazy Cabaret).

Ik denk dat Schepenenvijverstraat 10 raam 3 niet bestaat (zie plattegrondplan Gent).

Mvg,
DD
 
Dag R.

Om misverstanden te voorkomen:

Je bedoelt allicht Pieter Vanderdonckdoorgang bar Le Pink n° 10 raam 3
(dus op het kruispunt recht tegenover The Crazy Cabaret).

Ik denk dat Schepenenvijverstraat 10 raam 3 niet bestaat (zie plattegrondplan Gent).

Mvg,
DD
Klopt op de hoek tegenover crazy cabaret.
 
Heeft er iemand enig idee wat de bedoeling is met de raambuurt van oostende? Las op internet iets over dat er hier een groot bordeel gebouwd zou gaan worden.
Gaan deze plannen nog door?
Ja, als iemand dat eens wist. Er is al jaren sprake van een hangar niet zo ver daar vandaan die zou omgebouwd worden met ruimte voor de dames maar ook voor kantoren en een politiebureau... Mij maakt dat niks uit. Heb hierover al eens gesproken met de dames die nu in Oostende zitten en die zijn in alle geval niet van plan om daar dan hun intrek te nemen, wellicht iets met papieren of zou. 't zou naar het voorbeeld van Antwerpen zijn. Ondertussen is het hopen op een beetje kwaliteit in Oostende.
 
Dag R.

Om misverstanden te voorkomen:

Je bedoelt allicht Pieter Vanderdonckdoorgang bar Le Pink n° 10 raam 3
(dus op het kruispunt recht tegenover The Crazy Cabaret).

Ik denk dat Schepenenvijverstraat 10 raam 3 niet bestaat (zie plattegrondplan Gent).

Mvg,
DD
Bar Le Pink is Schepenenvijverstraat 10!
Er zijn uiteraard 2 ramen aan de kant van de Pieter Vanderdocktdoorgang.
De Pieter Vanderdoncktdoorgang nr. 10 is het overdekte gedeelte!
 
Bar Le Pink is Schepenenvijverstraat 10!
Er zijn uiteraard 2 ramen aan de kant van de Pieter Vanderdocktdoorgang.
De Pieter Vanderdoncktdoorgang nr. 10 is het overdekte gedeelte!
Dag L.

Je hebt gelijk L. Bedankt overigens voor de correctie.
Pieter Vanderdonckdoorgang Overgedekte gedeelte n°10 = inderdaad bar Au Plaish en telt allicht 1 raam.

Zo staat het toch op het plan dat Jedi River gepost heeft op 24 okt 2023 onder plattegrondplan Gent 'met foto's'.

Voor de mensen die het willen volgen: wie de opmerkingen hier + onder Plattegrondplan Gent wil opzoeken: het zal al een stuk minder ingewikkeld zijn + we zijn dan toch zekerder over welke DVP we praten en op manier vermijden we veel misvattingen en veel zinloos schrijven.

Ok het zal nooit 100% zijn omdat DVP's veranderen van plaats, van naam, van haarkleur etc...

Grt,
DD
 
Beste medewandelaars. Wie is de dame naast Vera schepenenvijverstraat 10 raam 3 die ik al 2 keer heb zien zitten in de namiddag. Ze zit daar niet altijd maar gisteren was ze aanwezig. En bij een 2de ronde toen ik wou binnen gaan om kennis te maken was ze bezet. Ik kom niet langer blijven dus vandaar mijn vraag aan de kenners van Gent
Deze dame noemt Tanja, ik schrijf jullie mijn ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan