Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Noami heeft geen D-cup. Anna wel. Normaal zit Anna links, Emma midden en Naomi rechts. Maar die laatste 2 wisselen onderling, denk ik soms...
enige tijd geleden (deze zomer nog bv.) zat in het midden een roemeense met lang zwart haar, mooi, slank type, ze noemt Ariana (stond ook even op redlights). nu zit ze in schepenenvijverstraat 6 (l,m of r) één van die ramen...
Allicht wel. Anna heeft de dikste loezen van de 3.
wie zit er nu op 8R in le crazy cabaret? het lijkt wel een mooie jonge dame, donkere haarkleur?
 
enige tijd geleden (deze zomer nog bv.) zat in het midden een roemeense met lang zwart haar, mooi, slank type, ze noemt Ariana (stond ook even op redlights). nu zit ze in schepenenvijverstraat 6 (l,m of r) één van die ramen...

wie zit er nu op 8R in le crazy cabaret? het lijkt wel een mooie jonge dame, donkere haarkleur?
Overdag: 8R is Naomi, 8M is Emma, 8L is Anna. Zie recensies van mijzelf en Krokettje voor meer informatie. Bedankt en succes.
 
Heren,
Vandaag (3/12) ben ik naar Gent gereisd en 's middags zag ik in Schepenenvijverstraat 8R een knappe jongedame in zwarte lingerie. Ze had zwart haar en naar schatting cupmaat D. Ik was van plan om haar 's avonds beter te leren kennen, maar toen ik 's avonds langs 8R liep, was de plek al leeg. Ik heb een tijdje gewacht, maar er kwam niemand. Waarschijnlijk was ze al klaar met werken.Weet iemand wie ze is? Dank aan alle heren voor hun hulp. Ik wil echt graag deze jongedame helpen.
Oei,verliefd geworden en nu wil je haar ''helpen''?
 
Sinds jaar en dag staat er overdag een kleine, sporty donkerharige dame op de Schepenenvijverstraat 21/1.

Denk dat ze een beugel draagt...🤷‍♂️
Meestal zwarte sporty ondergoed met korte t-shirt.
En teenslippers.😋
Heb ze toch nooit iets van high heels weten dragen.

zoals gezegd, bruin getint, mooi velletje.
En ik merkte ook wel een platte buik, mogelijks sixpack.

zit meestal wel neer op haar krukje aldaar, en lacht wel aanstekelijk terug als ze je opmerkt als voorbijganger, zonder dat opdringerig doet...

Naast Bonita, de enige met een klaarblijkelijk sporty lijf die sex uitstraalt....

Maar na al die tijd hier nergens iets over te lezen. :(
Iemand die meer weet?

Thx!
 
Sinds jaar en dag staat er overdag een kleine, sporty donkerharige dame op de Schepenenvijverstraat 21/1.

Denk dat ze een beugel draagt...🤷‍♂️
Meestal zwarte sporty ondergoed met korte t-shirt.
En teenslippers.😋
Heb ze toch nooit iets van high heels weten dragen.

zoals gezegd, bruin getint, mooi velletje.
En ik merkte ook wel een platte buik, mogelijks sixpack.

zit meestal wel neer op haar krukje aldaar, en lacht wel aanstekelijk terug als ze je opmerkt als voorbijganger, zonder dat opdringerig doet...

Naast Bonita, de enige met een klaarblijkelijk sporty lijf die sex uitstraalt....

Maar na al die tijd hier nergens iets over te lezen. :(
Iemand die meer weet?

Thx!
Is dit niet Eva, te vinden op 19 A1 ,meest links raam Bar Chrystal ? Ook benieuwd, maar niets over te vinden.

 
Heb zin in een wandeling morgen. De nachtdienst ben ik gewoon in het weekend.En ben deze dames wat moe gezien,weinig afwisseling. Maar zijn er andere dames rond 17u aanwezig op een dinsdag in gent? Of wanneer is de wissel van dag naar nacht.? Of rij ik toch beter door naar antwerpen. En in oostende doe ik beter geen poging aan de reviews over bezetting te zien😅.
 
Heb zin in een wandeling morgen. De nachtdienst ben ik gewoon in het weekend.En ben deze dames wat moe gezien,weinig afwisseling. Maar zijn er andere dames rond 17u aanwezig op een dinsdag in gent? Of wanneer is de wissel van dag naar nacht.? Of rij ik toch beter door naar antwerpen. En in oostende doe ik beter geen poging aan de reviews over bezetting te zien😅.
Moeilijk te zeggen, is de overgang dat er veel dames stoppen rond die tijd. Meeste beginnen van smorgens 8 of 9 uur en blijven tot rond 16 of 17 u ook nu in deze periode van het jaar moeilijk want veel dames zullen beginnen met te vertrekken naar hun thuisland en familie. Sommigen blijven verder werken maar meestal zijn dat degene met de mindere service. Degene met de betere service en meer klanten kunnen zich permitteren om 2 à 3 weken niet te werken.
 
Ik snap dat dus niet he. Op het moment dat veel volk stopt met werken en naar huis gaat, net dan wisselt de shift. Daar laten ze toch veel centen verloren gaan volgens mij.
 
Ja idd en ook, ze hebben ook hun 8 of 9 uur gewerkt en hebben ook hun recht op hun vrije tijd. En anders int weekend gaan? Of op een dag récup ?
Ze werken zelfstandig. Dan gaat het niet over 8 of 9 uur werken, dan gaat het over zo efficiënt mogelijk geld binnen te halen. Meeste kans op inkomen heb je toch op het moment dat er het meeste volk vrij is.
Of het zou moeten zijn dat ze dan toch niet allemaal van de slimste zijn in tegenstelling tot wat velen geloven...
 
Dinsdagavond naar Gent geweest maar was weinig die me aan trok. De ene niet mijn type de andere een slechte recensie. De mooiste gaan precies vanaf 17u naar huis. Misschien omdat ik nooit langs ga tijdens de dag shift....Zou de kans groter zijn om vanavond iets te treffen of worden dat nogal dezelfde meisjes zoals de dinsdagavond? En is er meer kans op bezetting later dan 21u of niet?Wat jammer dat ik niet dichter bij Gent woon☺️.
 
Moeilijk te zeggen, maar denk nu met deze tijd dat het er niet makkelijker op zal worden. Trust me, al genoeg andere jaren daar rondgelopen met die tijd en was altijd hetzelfde liedje. Heel flauwe bezetting en hetgeen nog overblijft meestal sop van de kolen niet waard. Zaterdagmiddag misschien eens proberen? Bonita of Emma? Ik Emma heeft me verteld dat ze misschien zou blijven met de periode en zij is wel de moeite, ook bonita is zeker en vast de moeite. Succes alvast.
 
Tot wanneer is Emma aanwezig? En Vannessa tijdje afwezig heb ik begrepen?
Bonita paar weken geleden bezocht maar het lijkt me tijd voor iets nieuws :)
Dus iemand update over aanwezigheid Emma....
En Crazy Horse op de hoek op einde Glazen Straatje?

Geile dank bij voorbaat
 
Tot wanneer is Emma aanwezig? En Vannessa tijdje afwezig heb ik begrepen?
Bonita paar weken geleden bezocht maar het lijkt me tijd voor iets nieuws :)
Dus iemand update over aanwezigheid Emma....
En Crazy Horse op de hoek op einde Glazen Straatje?

Geile dank bij voorbaat
Emma zei dat ze tussen kerst en nieuwjaar doorwerkt. Dus geen vakantie voor haar.
Tijdens de kanrooruren is ze te bereiken in Crazy Cabaret.
Succes ermee!
 
Met de feestdagen de avonduren de moeite waard in Gent? Of veel dames met verlof?
Veel dames waarschijnlijk in verlof. Zal maar pas opnieuw leuk worden in Gent rond te lopen de laatste 2 of de laatste week van januari.
Tot wanneer is Emma aanwezig? En Vannessa tijdje afwezig heb ik begrepen?
Bonita paar weken geleden bezocht maar het lijkt me tijd voor iets nieuws :)
Dus iemand update over aanwezigheid Emma....
En Crazy Horse op de hoek op einde Glazen Straatje?

Geile dank bij voorbaat
Vanessa zal denk ik naar alle waarschijnlijkheid tot rond midden januari afwezig zijn. Maar met vrouwen weet je natuurlijk nooit e 😉.
 
Het is heel moeilijk om daarop te antwoorden. Alle voorkeuren zijn verschillend, net zoals alle dames verschillend zijn. De combinatiemogelijkheden zijn dus eindeloos.
Persoonlijk ben ik nogal voor Elisabeth en Adina, alle twee dagdienst. De eerste komt en gaat en, als ze gaat, zegt ze altijd dat het definitief is... maar dan komt ze toch weer terug.
De andere, Adina, die wisselt soms nogal eens van plaats... maar vind ik de laatste tijd wel beter doen (misschien omdat ik ze nu ook beter begin te kennen, tja...)
 
Het is heel moeilijk om daarop te antwoorden. Alle voorkeuren zijn verschillend, net zoals alle dames verschillend zijn. De combinatiemogelijkheden zijn dus eindeloos.
Persoonlijk ben ik nogal voor Elisabeth en Adina, alle twee dagdienst. De eerste komt en gaat en, als ze gaat, zegt ze altijd dat het definitief is... maar dan komt ze toch weer terug.
De andere, Adina, die wisselt soms nogal eens van plaats... maar vind ik de laatste tijd wel beter doen (misschien omdat ik ze nu ook beter begin te kennen, tja...)
Mercie voor de tips! Beide dames hebben goede recensies dus dat moeten normaal toppertjes zijn.
Ik ben al redelijk veel naar Gent geweest overdag, meestal op Vrijdag maar ik kan mij niet inbeelden wie deze 2 zijn.
Ik zal ze volgend jaar wel tegenkomen zonder twijfel.
 
Iemand onder jullie die enig idee heeft of er nog wat te beleven valt deze avond in Gent ?
Welke dames er nog aanwezig zouden zijn ?
Heb nog wel zin om 2023 geweldig af te sluiten
 
Terug
Bovenaan Onderaan