Algemeen Gent en Oostende stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze middag rond lunchtijd binnengestapt bij een kleine brunette in La seduction. Als je er passeert zie je haar met haar hakken tegen het raam leunen. Het is het raam net naast de crazy cabaret (zie afbeelding). Heeft zij al een thread?

De service was alleszins ondermaats met steeds een handje erbij in elke positie.
Op de plaats op de foto zit overdag een vrij mollige brunette met grote borsten en een bril. In het weekend toch. Meer rechtsop zit een kleine Fein gebouwde brunette, die soms ook s'nachts in bar Crazy, links zit.
Deze zondagnamiddag ook al weer heibel aan het einde van het overdekte gedeelte van de Vanderdonkt doorgang. Ik hoorde de langbenige blondiene die vroeger over dag in bar navy zeggen dat ze politie ging bellen. Nadat er een ontevreden klant? haar aan het uitmaken was. Kwam nogal bedregend over. Ben geen ramptoerist, dus dan maar afgezakt richting schepenenvijver. Een nieuw gezichtje die vriendelijk en spontaan overkomt op Vogue 2, rechts. Volupteus petite. Vanessa was geboekt een uitstapje. Of zo leek het toch. Even later zag ik een politie combie in het open gedeelte vd pvdd doorgang. Ik zag vanop afstand de dame van het disput met de politie praten. Dus ja, het moet toch sereus geweest zijn. Als we op een zondagnamiddag al niet gespaard blijven van dat soort toestanden! Soit in Brussel is het altijd van dat.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan