Myriam werkt tot rond middernacht / 1uur.Doe ik.
Ik wou gewoon weten wie de te verwachten aanraders zijn.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMyriam werkt tot rond middernacht / 1uur.Doe ik.
Ik wou gewoon weten wie de te verwachten aanraders zijn.
Op de plaats op de foto zit overdag een vrij mollige brunette met grote borsten en een bril. In het weekend toch. Meer rechtsop zit een kleine Fein gebouwde brunette, die soms ook s'nachts in bar Crazy, links zit.Deze middag rond lunchtijd binnengestapt bij een kleine brunette in La seduction. Als je er passeert zie je haar met haar hakken tegen het raam leunen. Het is het raam net naast de crazy cabaret (zie afbeelding). Heeft zij al een thread?
De service was alleszins ondermaats met steeds een handje erbij in elke positie.
Anyone can help on that ? Is there an existing post in that girl in the other sections ?Hello
I have a question I hope I can ask it here:
I went two weeks ago to Schepenenvijverstraat 2, to a skinny blond/ginger girl/mom 30yo. does anyone know this girl name ? I never saw her after. She is small skinny blond/ginger. she has no tattoo and small boobs. There is a similaire one but she has brown hair the one i met is ginger and super cute.
Is there a threat about her to check when she will be back?
Thank you
We doen het relatief slecht
Hoe komen ze aan die gegevens? Is er iemand die ze komt opmeten of zo? In elk geval, afrikaanse vrouwen hebben meestal grote borsten, in tegenstelling tot wat deze kaart toont.
Zelf probeer ik altijd in het begin van een shift te gaan, als ze nog maar net begonnen zijn...Vanaf 08u00 al, maar de boel komt pas echt op gang vanaf 10u00 - 11u00 ongeveer.
Die middagshift loopt dan tot 18u00 - 20u00 (de vroege zijn al weg rond 17u00)
Vanaf 20u00 begint de avondshift toe te komen en vanaf 22u00 is die avondshift op volle sterkte.
Dus, de stillere momenten overdag zijn tussen 08u00 en 11u00 en tussen 18u00 en 20u00. Dan is het niet echt interessant om te wandelen, al zeker niet op zondag.
Hangt bij mij van de mood af in begin van de shift zijn de meeste nog dieseltjes nog niet opgewarmd en de gleuf een beetje stroef, ik weet niet meer bij welke dVP vorig jaar maar was op een zaterdag ochtend had al redelijk wat volk ontvangen ik was de laatste , bed was overhoop ,zij was ook overhoop, haar make up half uitgelopen en haar kut gaapte open toen ze zich doggy plaatste konden gerust drie pikken in heeft mij de rit van mijn leven gegeven best geil zo een jong ding dat gebruikt is ( ze was wss zelf geil).Zelf probeer ik altijd in het begin van een shift te gaan, als ze nog maar net begonnen zijn...![]()
Gisteren was ze aanwezig rond 13u. Was bezig met haar make up. Had nog haar gewone kledij aan. Wel inderdaad niet zoveel meer aanwezig in gent. Sporadisch nog een keertje dat ze er is.Hangt bij mij van de mood af in begin van de shift zijn de meeste nog dieseltjes nog niet opgewarmd en de gleuf een beetje stroef, ik weet niet meer bij welke dVP vorig jaar maar was op een zaterdag ochtend had al redelijk wat volk ontvangen ik was de laatste , bed was overhoop ,zij was ook overhoop, haar make up half uitgelopen en haar kut gaapte open toen ze zich doggy plaatste konden gerust drie pikken in heeft mij de rit van mijn leven gegeven best geil zo een jong ding dat gebruikt is ( ze was wss zelf geil).
Iemand trouwens idee of Bonita nog werkt of definitief gestopt,al zeer lang niet meer gezien
Bonita zat gisteren in haar gekende houding op haar vaste stek, maar inderdaad nog weinig te zien. Laatste tijd is er zeer magere bezetting tijdens de dag shift ! Iemand nog Vanessa gespot ?Hangt bij mij van de mood af in begin van de shift zijn de meeste nog dieseltjes nog niet opgewarmd en de gleuf een beetje stroef, ik weet niet meer bij welke dVP vorig jaar maar was op een zaterdag ochtend had al redelijk wat volk ontvangen ik was de laatste , bed was overhoop ,zij was ook overhoop, haar make up half uitgelopen en haar kut gaapte open toen ze zich doggy plaatste konden gerust drie pikken in heeft mij de rit van mijn leven gegeven best geil zo een jong ding dat gebruikt is ( ze was wss zelf geil).
Iemand trouwens idee of Bonita nog werkt of definitief gestopt,al zeer lang niet meer gezien
Bonita daarstraks nog gezien... woensdagmiddag 15.10 rond 13u30, zelfde kant maar een ander raam, in haar "karakteristieke vitrine-houding"Hangt bij mij van de mood af in begin van de shift zijn de meeste nog dieseltjes nog niet opgewarmd en de gleuf een beetje stroef, ik weet niet meer bij welke dVP vorig jaar maar was op een zaterdag ochtend had al redelijk wat volk ontvangen ik was de laatste , bed was overhoop ,zij was ook overhoop, haar make up half uitgelopen en haar kut gaapte open toen ze zich doggy plaatste konden gerust drie pikken in heeft mij de rit van mijn leven gegeven best geil zo een jong ding dat gebruikt is ( ze was wss zelf geil).
Yup vanessa zien toekomen dinsdag met een klant te voet ongeveer 12 u 45 .ern nog één naar binnen gegaan rond 13 u 30 . Twas weer met reserverenBonita zat gisteren in haar gekende houding op haar vaste stek, maar inderdaad nog weinig te zien. Laatste tijd is er zeer magere bezetting tijdens de dag shift ! Iemand nog Vanessa gespot ?
Als de zaken goed gaan , goed voor haar . Zolang het duurt moet ze ervan profiteren. Voor mij zijn er nog goeie adresjes ik ga echt niet reserveren voor een sessie wat ik vroeger wel is deed met bv Elena in de Schepenvijverstraat maar sinds Corona genoeg beentjes die open gaan voor minder...Yup vanessa zien toekomen dinsdag met een klant te voet ongeveer 12 u 45 .ern nog één naar binnen gegaan rond 13 u 30 . Twas weer met reserveren.
Dan moet je geen raam meer huren in gent maar ga dan in een privehuis gaan werken of werk dan in prive alleen. Vraag mij af wat ze daar feitelijk nog verloren is. Staat feitelijk nooit meer aan jmhaar raam. Jawel, ik snap het wel. Ze wil gewoon zo min mogelijk geld uitgeven voor haar kamer natuurlijk en van klanten ook. Ze neemt er maar 1 tje per uur of 2 en is makkelijker om te werken zo. Ze moet er minder voor doen.