Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beetje een long shot hier vrees ik maar zijn er collega's die weet hebben van dames in Oostende of Gent die écht kunnen deepthroaten? Dag of nacht, maakt niet uit, zo lang ze vandaag/vanavond maar aanwezig zijn :)
 
dus je raad het af? Want ik twijfel ook..
We kunnen moeilijk oordelen in jouw plaats!
Wij zijn ook maar klanten dus weten we niet op voorhand welke dames wel of niet aanwezig zijn.
Wel aanwezig deze avond rond 22u 30,
Anna Belgradostraat 33
Anna PVDD 1L
Nely PVDD 23
Monica en Alina Schepenenvijverstraat 8, bar Crazy
Anna Schepenenvijverstraat 2 , Navy Gentlemen's club, bloedmooie dame
maar haar service vind ik minder.
Er zal toch wel iets zijn dat je zal bekoren.
 
We kunnen moeilijk oordelen in jouw plaats!
Wij zijn ook maar klanten dus weten we niet op voorhand welke dames wel of niet aanwezig zijn.
Wel aanwezig deze avond rond 22u 30,
Anna Belgradostraat 33
Anna PVDD 1L
Nely PVDD 23
Monica en Alina Schepenenvijverstraat 8, bar Crazy
Anna Schepenenvijverstraat 2 , Navy Gentlemen's club, bloedmooie dame
maar haar service vind ik minder.
Er zal toch wel iets zijn dat je zal bekoren.
Op dit uur ook nog? zou rond 3u willen gaan..
 
Voor mij is Gent de laatste maanden het triestigste dat ik ooit al heb gezien in die +10 jaar wandelen, gelijk welke shift.

De Belgradostraat als hoogtepunt, dat is 1 en al onaantrekkelijke en/of treurige types die daar zitten.
Er is daar allang geen 1 echte schoonheid meer aanwezig.

Bonita en Samira zijn de enige 2 die de moeite waard zijn in de dag, voor mij dan.

'S avonds, nix en ook extreem lage bezetting, tis wel alweer een paar weken terug dat ik de late heb bezocht, maar de trend is al lang gezet in Gent, triest.
 
Voor mij is Gent de laatste maanden het triestigste dat ik ooit al heb gezien in die +10 jaar wandelen, gelijk welke shift.

De Belgradostraat als hoogtepunt, dat is 1 en al onaantrekkelijke en/of treurige types die daar zitten.
Er is daar allang geen 1 echte schoonheid meer aanwezig.

Bonita en Samira zijn de enige 2 die de moeite waard zijn in de dag, voor mij dan.

'S avonds, nix en ook extreem lage bezetting, tis wel alweer een paar weken terug dat ik de late heb bezocht, maar de trend is al lang gezet in Gent, triest.
Idd, mag gezegd worden. Larissa en Anna vallen ook nog mee in de avond. Vanessa is voor mij wel een echte topper wat betreft de dag in Gent, maar ze is heel vaak in Roemenië, net als nu het geval is. Maanden al aan het hopen op beterschap maar er is toch nog niks veranderd vind ik persoonlijk.
 
Nog een vraagje, in oostende, heb je daar mogelijkheden ivm gratis parkeren? Eventueel na een bepaald uur? In Gent natuurlijk wel gemakkelijk. Betalen met munten lukt nog maar in oostende met al die parkeermeters??? 🤔🤔
 
ik zie geen reden waarom het op een maandagavond ineens de moeite zou zijn, neen
Maandag(avond) is altijd een rustige avond geweest. Minder bezetting want er hebben er heel veel hun kruit (en vooral centen) verschoten in 't weekend.

De laatste maanden heb ik gemerkt dat woensdag een echt goede avond is: veel bezetting (zeker naar Gentse normen) én amper wandelaars. Enorm rustig en voor een keer zelfs aamgenaam om er te wandelen zonder de herrie (lawaai, zat gedoe, ...) van wie daar vaak komt maar nooit ergens binnenstapt.
Dus veel dvps die content zijn dat ze dan toch wat klanten hebben, minder kans dat ze een ambetante klant net voor jou hadden, etc.
Dus als ik een avond aanraad zou het zeker woensdag zijn!

Overdag geen flauw idee wat dan de beste/betere dag is.
 
Nog een vraagje, in oostende, heb je daar mogelijkheden ivm gratis parkeren? Eventueel na een bepaald uur? In Gent natuurlijk wel gemakkelijk. Betalen met munten lukt nog maar in oostende met al die parkeermeters??? 🤔🤔
Parkeren recht voor de ramen 😂
Over de school Vives (achterkant van de 2e straat met ramen) heb je ook nog een parking die gratis is.
 
Zonder deze website was ik nooit bij Ana (PVDD 1L) binnengestapt, want qua uiterlijk is ze niet onmiddellijk mijn type, maar ze is echt fantastisch. Dus merci daarvoor :D Ze neemt rustig haar tijd, geen enkele tijdsdruk, laat u nagenieten na het klaarkomen (de meesten springen onmiddellijk weg) maakt tijd voor een praatje achteraf...

Heeft iemand ervaring met dat nieuwe meisje in La Caresse (PVDD 12)? Ze zit er volgens mij nog niet lang, ze zag er wat onwennig uit. Fijn, bruin, Arabisch-uitziend meisje. Heel knap, maar de ervaring heeft mij al geleerd dat die heel knappe meisjes vaak niet zo'n goeie service leveren... Ik heb het over de avondshift.
 
Maandag(avond) is altijd een rustige avond geweest. Minder bezetting want er hebben er heel veel hun kruit (en vooral centen) verschoten in 't weekend.

De laatste maanden heb ik gemerkt dat woensdag een echt goede avond is: veel bezetting (zeker naar Gentse normen) én amper wandelaars. Enorm rustig en voor een keer zelfs aamgenaam om er te wandelen zonder de herrie (lawaai, zat gedoe, ...) van wie daar vaak komt maar nooit ergens binnenstapt.
Dus veel dvps die content zijn dat ze dan toch wat klanten hebben, minder kans dat ze een ambetante klant net voor jou hadden, etc.
Dus als ik een avond aanraad zou het zeker woensdag zijn!

Overdag geen flauw idee wat dan de beste/betere dag is.
Goeie tip, zal ik onthouden ;)

Merci!
 
@Krokettje na 19h is het er normaal gratis parkeren (was vroeger toch zo). De nachtshift kun je dus perfect doen zonder parkeermeter.

@Hallo2 Ana vond ik ook echt een verborgen topper. Ik heb die maanden terug (kom helaas amper terecht in de Gentse nachtshift, anders was ik veel vaker geweest bij haar) bezocht toen ik een drukke periode achter de rug had. Wat ben ik blij haar op dat moment te hebben bezocht. Heel lief en zeer goeie service. Alles op het gemak. Het deed echt deugd om met haar te ontspannen. Vooral haar parfum is een leuke toets om alles even te vergeten en oprecht te genieten. Absoluut een meisje om te koesteren en goed te behandelen. Krijg alweer zin haar te bezoeken!
 
Ja is idd een goeike Ana. En als ik haar vraag om haar doorschijnende heels te dragen dan doet ze deze aan zonder probleem, ze staan langs de kant in haar kamer maar ze doet ze aan voor de mannen die erom vragen. Is niet echt comfortabel zegt ze maar is OK als je erom vraagt. Ze is idd heel lief. Ook wel de mooie rondingen op de juiste plaats, vooral van haar lekkere kont wordt ik al serieus opgewonden en ze weet het wel want telkens als ik passeer zal ze beginnen met haar kont te draaien 🤣
 
Vandaag om 14u45 in de mooiste straat van gent geweest. Amai zelden zoveel volk achter het raam gezien in de verdonckdoorgang. Alle ramen, zonder uitzondering waren bezet. Daarna doorgelopen naar de Belgradostraat. Persoonlijk vind ik die minder, sla ze soms over. Sofie (milf) met haar Belgische vlag was aanwezig. Iemand ervaring met haar? Ze zit er ook al zeker 5jaar maar ik denk dat ze niet veel aanwezig is.
Ik zag maandag middag blonde Sofie kuisen in Bar Medi (zou ze daar nog ontvangen?) haar kaartje met naam stond er toch , die gaat al meer dan 10 - 15j mee , ik weet dat de Bar toendertijd van haar zelf was.
 
na langen tijd is een der toppers terug opgedoken, doet haar job meer dan naar behoren,
tongzoenen, pzc als de hygiene het toelaat verschillende standjes en totaal geen tijdsdruk.

gisteren een mooie vooravond met haar beleefd.

PS. werkt van +/- 14.30 tot +/- 00.30h

grtz and enjoy

P.
 
Dank voor je tip. Tongzoent ze werkelijk? Heb ik absoluut nodig om klaar te komen. En de prijs? Ik heb nog nooit een meisje uit Israël geneukt. Vandaar mijn interesse. En wat bedoel je eigenlijk met Belgradostraat 2m? voor wat staat die M eigenlijk voor? En hoe ziet ze eruit?
 
Ja is idd een goeike Ana. En als ik haar vraag om haar doorschijnende heels te dragen dan doet ze deze aan zonder probleem, ze staan langs de kant in haar kamer maar ze doet ze aan voor de mannen die erom vragen. Is niet echt comfortabel zegt ze maar is OK als je erom vraagt. Ze is idd heel lief. Ook wel de mooie rondingen op de juiste plaats, vooral van haar lekkere kont wordt ik al serieus opgewonden en ze weet het wel want telkens als ik passeer zal ze beginnen met haar kont te draaien 🤣
Heeft ze ook kousen in haar kleerkast? Liefst donkerbruine. Met jaretelles. Zie je minder en minder in de wandelbuurten. Maar veel mannen zoals ik kicken daarop. En haar voetjes, zijn ze mooi?
 
Vannacht (het was zeker na 3u) naar de Gentse wijk afgezakt. Dit durf ik soms doen na het werk maar dat is echt sterk afhankelijk van hoe ik me op dat moment voel.
In de Pieter Vanderdoncktdoorgang, net buiten de galerij (11R) stond een Afrikaanse. De ontwapenende lach stond me wel aan en op goed geluk binnengestapt. Bleek een Nigeriaanse te zijn die volgens haar normaal in de UK werkt in de zorgsector maar noodgedwongen snel extra inkomen moest vergaren en daarom in de Benelux wat kwam "bijverdienen". Uiteraard ondervond ze al dat augustus niet de beste maand is om dat te doen in Gent.
Brussel had ze ook al enkele dagen geprobeerd, maar dat was geen groot succes en vond ze nog minder aangenaam om te werken dan Gent.
Het was voor mij een zeer prettige FGE ervaring, voor al doordat het direct goed klikte. Geen klokkijkster, want heb tenslotte voor één bruin briefje ruim een uur genoten van haar diensten en van haar lekkere lijf.
Ze friste zich eerst snel even aan de wastafel in de kamer nadat ik dat ook had gedaan. Eenmaal op bed begon ze direct vlot te zoenen, te strelen en PZC. Likken, vingeren, ... het mocht mits ik voorzichtig was met mijn nagels.. Ik had het gevoel dat ze er ook zelf van genoot en we tegelijk het hoogtepunt hebben bereikt. Ze kronkelde zich meteen nog even in mijn armen en begonnen we een zeer open en eerlijk gesprek waarbij ze meteen ook haar echte naam zei. De echte heb ik onthouden maar de schuilnaam niet, dus vermeld ik die uit respect ook niet.
Omdat ze amper overhoudt na het betalen van haar huurgeld van deze kamer, gaat ze volgende week haar geluk elders beproeven. Ze twijfelde nog tussen Seraing en SKW. In Nederland had iemand haar Seraing aangeraden omdat SKW te goedkoop zou zijn. Ze dacht dat alles daar startte aan een blauw briefje en dat alles nog vlak aan het station gebeurde... Ik heb haar op Google Maps de straten van SKW aangewezen en haar SKW aangeraden boven Seraing.
Een review schrijven of een aparte draad starten, lijkt me dan ook geen nut te hebben. Maar ik vond het toch een onverwachte verrassing en het bewijs dat je soms uitzonderlijke ontmoetingen kan beleven als je maar durft binnen te stappen.
 
Dank voor je tip. Tongzoent ze werkelijk? Heb ik absoluut nodig om klaar te komen. En de prijs? Ik heb nog nooit een meisje uit Israël geneukt. Vandaar mijn interesse. En wat bedoel je eigenlijk met Belgradostraat 2m? voor wat staat die M eigenlijk voor? En hoe ziet ze eruit?
@hama
en verder zou ik ook wel willen weten hoe ze er uitziet, beschrijving mag hoor....
 
Laatst bewerkt:
na langen tijd is een der toppers terug opgedoken, doet haar job meer dan naar behoren,
tongzoenen, pzc als de hygiene het toelaat verschillende standjes en totaal geen tijdsdruk.

gisteren een mooie vooravond met haar beleefd.

PS. werkt van +/- 14.30 tot +/- 00.30h

grtz and enjoy

P.
Goed nieuws!
Vroeger zat ze op nr. 35, zal/zou ze nu altijd op 2M zitten? Dus het eerste pand net om de hoek?
Heeft ze iets gezegd dat ze zou veranderen van plaats? Misschien terug naar haar oude stek?

Vind wel raar dat TZ mogelijk is!?
Ik ben vroeger vaak geweest, ze zei dat ze dat nooit doet want kussen doe ze niet graag, ook niet privé.
Anders is ze altijd heel eerlijk tov mij geweest; heb nog geld terug gekregen toen ik niet in form was, keek totaal niet naar de tijd, pzc nooit een probleem, etc.
Daarom vind ik het vreem dat TZ toch mogelijk is? Of misschien nu wel maar vroeger nooit??
@Lightwalker en @Krokettje : was vroeger TZ al mogelijk bij haar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan