Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb je informatie over wanneer gaat Semina/Simira/Samari terugkomen?
Ik heb haar niet gezien sinds een lange tijd.

Had u al een maand geleden geantwoord...
 

Had u al een maand geleden geantwoord...
Idd maar is ze nog niet teruggekomen. Ik heb iemand Anders op deze plaats gezien.
 
Is Antonia nog actief in Gent? Vroeger zat ze op Schepenenvijverstraat 23 maar nu ergens anders dacht ik eerder gelezen te hebben een paar maanden geleden maar ondertussen niks meer over gelezen...
 
Niemand echt ervaring met of een een idee wie de zeer rondborstige blonde dame (gedurende de dag) helemaal rechts bij Schepenenvijverstraat 21 is?
Klein zonnebankbruin type met lelijke fake tieten?

Heb haar spiegelbeeld gezien toen ze zich aan het omkelden was.

Zeer rondborstig wel ja, alhoewel...
Lelijke sili tieten..
 
Ja, ga nu niet zeggen dat die tietendokter 's werelds beste is. Maar ziet er, naar mijn mening, beter uit dan de meeste (behoudens Adina, Vanessa, enz) rond die uren. Verrast me dat er nog niets is over geschreven.
 
Oproep van algemeen nut: Niet naar de Roemeense gaan die op pvvd 1R werkt! Slechte service, nog nooit zo slecht meegemaakt. 0 herhalingsvatbaar. Ik schrijf het hier zodat iedereen het zeker weet. Wat een verdomde ervaring.
 
Heb je ook een naam?
Dag of nachtdienst?
De Roemeense Maya, wel ze zit soms dag, soms nacht. Meestal dag vermoed ik.


Echt waar, het is een schande, haar service en behandeling. Hopelijk gaat ze snel weg uit Gent en terug naar Roemenië, kan ze daar wat voor haar familie zorgen. Ik hou me enorm in met mijn woorden, maar ben er nog niet goed van. Het geld is jammen weggesmeten (mijn fout, dat is de kern niet van de zaak)... het gaat voor mij gewoon om respect en ten minste iets van moeite.. maar nee echt pure oplichterij en respectloos. 😡
Het was een aziatische dame met grote Fake bortsen.
Ja ze lijkt wel wat Aziatisch dus kan zij zijn... normaal had ze iets paars aan en zit ze wat scheef zoals bonita soms... nu ja een Aziatische ken ik niet direct daar op die plaats..
 
De Roemeense Maya, wel ze zit soms dag, soms nacht. Meestal dag vermoed ik.


Echt waar, het is een schande, haar service en behandeling. Hopelijk gaat ze snel weg uit Gent en terug naar Roemenië, kan ze daar wat voor haar familie zorgen. Ik hou me enorm in met mijn woorden, maar ben er nog niet goed van. Het geld is jammen weggesmeten (mijn fout, dat is de kern niet van de zaak)... het gaat voor mij gewoon om respect en ten minste iets van moeite.. maar nee echt pure oplichterij en respectloos. 😡
Deze dame zat vroeger in het open gedeelte van de PVDD en soms is ze aanwezig tot middernacht.
Deze dame kijkt altijd zo droevig als je haar raam passeert wat niet echt uitnodigend is en zelf laat uitschijnen dat ze tegen haar goesting er nog zit.
Wat uiteraard doet vermoeden dat je er beter weg blijft.
 
Deze dame zat vroeger in het open gedeelte van de PVDD en soms is ze aanwezig tot middernacht.
Deze dame kijkt altijd zo droevig als je haar raam passeert wat niet echt uitnodigend is en zelf laat uitschijnen dat ze tegen haar goesting er nog zit.
Wat uiteraard doet vermoeden dat je er beter weg blijft.
Prachtig gezegd Lievadibas! Gewoon van weg blijven. Hoe meer wandelaars het weten hoe beter (ook de mensen die niet op dit forum zitten). Dat ze gewoon een andere job zoekt in haar land liefst.
 
Ik heb deze Maya 4-5 keer gezien en nooit een probleem met haar gehad. Ze lacht niet veel, maar het is een houding die ze zichzelf aanneemt. Van binnen was ze altijd aardig voor me. Het was een goede service voor de buurt. Ondeugend en knuffelig. Misschien is dit de afgelopen maanden veranderd?
Ik weet niet wat ze je heeft aangedaan, of wat je van haar verwachtte, maar er zijn meisjes die veel erger zijn dan zij in Gent.
 
Ik heb deze Maya 4-5 keer gezien en nooit een probleem met haar gehad. Ze lacht niet veel, maar het is een houding die ze zichzelf aanneemt. Van binnen was ze altijd aardig voor me. Het was een goede service voor de buurt. Ondeugend en knuffelig. Misschien is dit de afgelopen maanden veranderd?
Ik weet niet wat ze je heeft aangedaan, of wat je van haar verwachtte, maar er zijn meisjes die veel erger zijn dan zij in Gent.
Ik heb nog al slechte reviews gelezen van haar en gehoord. Ik was in het begin ook nog positief over haar, maar het was toen al met grote twijfel. Het is echt geen aanrader. Hoe bedoel je ondeugend en knuffelig?
Ik heb deze Maya 4-5 keer gezien en nooit een probleem met haar gehad. Ze lacht niet veel, maar het is een houding die ze zichzelf aanneemt. Van binnen was ze altijd aardig voor me. Het was een goede service voor de buurt. Ondeugend en knuffelig. Misschien is dit de afgelopen maanden veranderd?
Ik weet niet wat ze je heeft aangedaan, of wat je van haar verwachtte, maar er zijn meisjes die veel erger zijn dan zij in Gent.
Er zijn inderdaad slechtere, maar zij hoort bij de mindere hoor. Bij mij heeft ze me gewoon opgelicht en was ze kei arrogant, met ogen draaien.. dus let op mensen.
 
Laatst bewerkt:
Kent iemand het meisje met de bandana in haar haar op nummer 14 VDD ? (night shift)

Ze heeft gisteren Evelyne's plaats ingenomen. Ik zag het een paar weken geleden ook in Vogue Schepenenvijverstraat. Ze is mooi, maar ik heb een slecht gevoel over haar dienstverlening.
 
Laatst bewerkt:
heb haar gisteren ook gezien, mooie dame, wat een billetjes, damn. Maar ze had tshirt aan zodat ik totaal geen idee had van haar borsten, daarom maar schuin erover bij een roemeense geweest. Een very cute girl, mooi lichaam, maar standaard afwerkmachientje. Ik had keuzestress, zaten enkele babes tussen, damn. Ook eentje die telkens haar tieten en kut toonde als ik voorbij kwam, maar val meer op grotere tieten. gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan