Algemeen Gent en Oostende stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Laatste tijd loop ik beetje verloren in e nacht. Mijn 2 meisjes waar ik graag ging zijn er niet meer. Niya en Ana ( naar Antwerpen?).
Heeft er iemand nog goede tips voor rond middernacht? Iemand ervaring met het blondje in het linkse raam van de chounga? Draagt meestal jeans dacht ik. Ik twijfel dus graag tips.
 
Ik ben een tijdje geleden geweest naar de Chounga naar de dame in jeans (raam op de hoek vd straat). Maar geen zo'n goede ervaring. Even pijpen, 1 standje die zij kiest, klaarkomen en buiten.
 
Iemand ervaring met het blondje in het linkse raam van de chounga? Draagt meestal jeans dacht ik. Ik twijfel dus graag tips.
Als ik het goed voorheb is dat Julia? Ben een paar keer geweest naar haar en idd voelt het aan alsof ze met fabriekswerk bezig is, maar ik vond haar knap en ging terug bij gebrek aan meiden en na de 2e keer was ze meer open, grappig ook en vond ik het een leuke ervaring. Ze doet wel geen extra's zoals pzc enzo
 
Als ik het goed voorheb is dat Julia? Ben een paar keer geweest naar haar en idd voelt het aan alsof ze met fabriekswerk bezig is, maar ik vond haar knap en ging terug bij gebrek aan meiden en na de 2e keer was ze meer open, grappig ook en vond ik het een leuke ervaring. Ze doet wel geen extra's zoals pzc enzo
Ok bedankt
 
Zo wat een half jaar geleden had ik een trio met 2 Roemeense meisjes in pvdd steeg 4. De ene rond de 25, de andere rond de 35. Het was mijn eerste ervaring, maar was top! Daar nr 4 precies al even leeg staat heb ik het op een paar andere plaatsen geprobeerd, maar vind mn zin niet... Iemand een idee over welke dames ik het heb en of ze elders zitten nu?
 
Geen idee, maar niet Anna alvast, gezien de beschrijvingen in haar topic.

Nogmaals, Anna staat links en is int zwart gekleed, heeft zwart haar, relatief grote borsten en lacht veel.

En de rechtse dame, draagt paarse outfits.
Dus zij kan niet Anna zijn...
Is dat die dame met zwarte lingerie en jaretelles en kousen?
 
Bij wie kan ik vrijdagavond in Gent ci 23.30 uur terecht om het weekend eens goed in te zetten ? Graag ook de plaats waar de dame ontvangt.
Alvast dikke merci.
Bij wie kan ik vrijdagavond in Gent ci 23.30 uur terecht om het weekend eens goed in te zetten ? Graag ook de plaats waar de dame ontvangt.
Alvast dikke merci.niemand
Niemand onder jullie die mij kan zeggen bij wie ik vrijdagavond een uit de bol kan gaan ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze dame nu een 2e keer bezocht en ik moet toegeven dat het eigenlijk wel goed meeviel. Deze Roemeense dame van 28 jaar trok vooral mijn aandacht door haar uiterlijk. Ik vind dat zij een heel hoog "BABE-gehalte" heeft en dat zij zich uitstekend presenteert in de showroom.
In tegentelling tot haar collega die op een barstoel zit te tokkelen op haar gsm, staat deze Anna statig achter haar raam in heel sexy lingerie met hoge hakken en is ze perfect afgeborsteld! (y)
Ze heeft pikzwart haar, een stel lange benen, een natuurlijke C-cup (of D, ik twijfel) en een mooie ronde poep. Haar huid is mooi gebruind en ze heeft een aantal tatoo's die zeker niet storend zijn.
Het sociale, wat ik wel belangrijk vind, is bij haar een beetje een probleem maar dat heeft vooral te maken met haar gebrekkige kennis van het Engels want ze doet wel degelijk de moeite om een praatje te slaan en is vriendelijk en stelt je op je gemak.
Bij deze BABE verwachtte ik eerder een arrogante houding maar daar bleek helemaal niets van aan te zijn want ze is super lief. :)
Terwijl ik mijn kleren uitdeed, kreeg ik uitgebreid de kans om haar te bewonderen en ze stond lekker met haar kont te zwieren in haar sexy outfit.
Nadat ik haar zonder morren overal had mogen strelen en aanraken, deed ze haar setje uit en namen we plaats op het bed.
Mijn jonge heer stond ondertussen al op sterkte, ze bracht een condoom aan en de festiviteiten konden van start gaan. ;)
De kamer in deze kaberdoesj, "Crazy Cabaret" genaamd, is overigens een van de betere die ik hier al gezien heb. Ze is ruim, proper en overal hangen er spiegels rondom het grote 2-persoonsbed.
De pijp was niet hoogstaand maar zeker niet slecht. Ze varieert niet zoveel, doet het rustig aan, maar er is wel zuigkracht, die je goed voelt.
We startten met een cowgirl position waarbij ze rustig met haar heupen beweegt en ik de kans kreeg om haar borsten aan te raken alsook haar mooie volle bips. Niet te mals, niet te strak, niet te slank en niet te dik. De perfecte kont dus!
Nadien missionaris waarbij ze opzij keek, een beetje zachtjes meekreunt, zeker niet storend en ik haar wang en hals mocht zoenen.
Dan doggy waarbij ik toch wel stevig mocht doorstoten en mijzelf in volle actie in de spiegels kon bewonderen terwijl ik haar bij de heupen vasthield.
Het klaarkomen wou nog maar eens niet lukken, wat ik vooral aan de condoom wijt, die helaas toch wel wat gevoel wegneemt...
Doch deed ze nog alle moeite van de wereld om mij zonder condoom en manueel tot een orgasme te snokken, waarbij ze toch wel een "slutty" houding aannam, me aankeek en zei: "I wanna see you come baby!" :oops:
De sex met deze schoonheid is zeker niet slecht en ze doet haar best voor de klant en ze ziet er echt prachtig uit. Heel mooie vrouw.
Informatief: een trio met haar collega die achter het middelste raam zit kan eveneens voor 2 x 50 € :cool:
Ja, ik kom zeker nog eens terug bij haar en misschien binnenkort voor een trio, wie weet...
Iemand ervaring met de dame dat op gsm bezig is? Ziet er geen misse uit, maar wil toch liever het zekere voor het onzekere nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand ervaring met de dame dat op gsm bezig is? Ziet er geen misse uit, maar wil toch liever het zekere voor het onzekere nemen.
Emma is veel op haar gsm bezig en lijkt kil achter haar raam. Maar eens je voor haar gekozen hebt ontdooid ze wel bij het binnen gaan en in de kamer was ze bij heel goed. Zacht en lief en mocht ik veel doen. Ik vind ze wel ok.
 
Heren,
Vandaag (3/12) ben ik naar Gent gereisd en 's middags zag ik in Schepenenvijverstraat 8R een knappe jongedame in zwarte lingerie. Ze had zwart haar en naar schatting cupmaat D. Ik was van plan om haar 's avonds beter te leren kennen, maar toen ik 's avonds langs 8R liep, was de plek al leeg. Ik heb een tijdje gewacht, maar er kwam niemand. Waarschijnlijk was ze al klaar met werken.Weet iemand wie ze is? Dank aan alle heren voor hun hulp. Ik wil echt graag deze jongedame helpen.
 
Heren,
Vandaag (3/12) ben ik naar Gent gereisd en 's middags zag ik in Schepenenvijverstraat 8R een knappe jongedame in zwarte lingerie. Ze had zwart haar en naar schatting cupmaat D. Ik was van plan om haar 's avonds beter te leren kennen, maar toen ik 's avonds langs 8R liep, was de plek al leeg. Ik heb een tijdje gewacht, maar er kwam niemand. Waarschijnlijk was ze al klaar met werken.Weet iemand wie ze is? Dank aan alle heren voor hun hulp. Ik wil echt graag deze jongedame helpen.
 
Heren,
Vandaag (3/12) ben ik naar Gent gereisd en 's middags zag ik in Schepenenvijverstraat 8R een knappe jongedame in zwarte lingerie. Ze had zwart haar en naar schatting cupmaat D. Ik was van plan om haar 's avonds beter te leren kennen, maar toen ik 's avonds langs 8R liep, was de plek al leeg. Ik heb een tijdje gewacht, maar er kwam niemand. Waarschijnlijk was ze al klaar met werken.Weet iemand wie ze is? Dank aan alle heren voor hun hulp. Ik wil echt graag deze jongedame helpen.
ik denk dat je 8L bedoelt? uiterst links!?

want uiterst rechts staat normaal iemand in paarse outfit, en degene die jij beschrijft staat altijd links
 
Terug
Bovenaan Onderaan