Gesloten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Euh ik weet niet of je de actualiteit gevolgd hebt... :oops: maar het is dus de bedoeling dat vanaf 1 dec Oceans overdag 'Golden Time' heet en vanaf 23u 'Oceans'.

Golden Time Brüggen is voltooid verleden tijd.

Daar trapt natuurlijk geen hond in iedereen weet dat de eigenaren van Oceans een heel andere clan zijn en andere manier van werken hebben zowel de dames als de heren en een club met 2 namen voor overdag en in de nacht serieus.
Ik hoop echter dat het plan om van de voormalige Villa Vertigo een nieuwe echte GT 2.0 te maken door oud eigenaren/medewerkers van de echte GT wel door zal gaan.
 
Voorlopig gewoon geregeld een leuke meid bezoeken in een privéhuis. Als GT niet meer in Brüggen herrijst denk ik niet dat er alternatieven zijn om een hele dag leuk door te brengen. In het grensgebied zou PHG in Oedt te proberen zijn, ben ik vroeger ook geregeld geweest, maar schijnt niet meer te zijn wat het geweest is. In de goeie tijd waren er bij GT ca 80 vrouwen op een dag en ik kon me er de hele dag vermaken, ook al omdat ik er veel mensen had leren kennen. De grote tuin was ook geweldig, uiteraard vooral in de zomer. Niemand weet wat de toekomst brengt, hopelijk komen er toch investeerders die er weer leven in willen blazen. Mocht ik iets vernemen, dan meld ik het hier zeker.
 
Ik ben vorig jaar een dagje in Prime geweest, ander concept want de dames mogen niet te veel animeren en moeten dus actief benaderd worden, niet helemaal mijn ding maar het is een mooie club met mooie dames maar mede doordat het voor mij vanuit de randstad net even te ver is zal ik niet zo snel meer terug gaan.
Ik ben nu een keer of 5 in SS geweest, prima club hoor met een goed aanbod maar ik blijf met weemoed terug denken aan GT maat goed, das war einmal (en komt niet meer terug).
Heropening YY moet ik nog zien, ben er nooit geweest maar als ik de verhalen mag geloven zou het zo maar een mooi alternatief voor GT kunnen zijn maar ik moet het nog maar zien of het opnieuw open gaat.
20 jaar anti prostitutiebeleid ni Nederland heeft me op zijn zachtst gezegd nogal voorzichtig gemaakt, eerst zien dan geloven.

Venus in Hamminkeln staat nog op mijn lijstje, prima aan te rijden voor me maar ik lees wisselende verhalen over de line up, ik ben natuurlijk erg verwend in GT waarbij er elke keer wel wat leuks tussen zat.

De verhalen van het management van GT dat VV gaat runnen heb ik ook gehoord maar dat werd ook gezegd over GT dat opnieuw heropend zou worden en dat brandde "toevallig" een maand later tot de grond toe af. Cynisch als ik ben geloof ik niet zo in toeval en heropening van GT gaat 'm vrees ik niet worden.

Tot dan een incidenteel bezoekje aan Lemiers dan maar hoewel het voor mij 2,5 uur rijden is, net ff te veel van het goed maar misschien ook maar beter ook omdat ik er anders te vaak zou zitten.
 
Van de vriendelijkheid van die pletskop en die oudere in SS moet je het ook niet hebben , amai die konden er deze week ook niet met de smile rondlopen , een beetje klantvriendelijkheid zou best mogen , moeten dan al heel de dag geen zak doen ☹️☹️
 
Voorlopig gewoon geregeld een leuke meid bezoeken in een privéhuis. Als GT niet meer in Brüggen herrijst denk ik niet dat er alternatieven zijn om een hele dag leuk door te brengen. In het grensgebied zou PHG in Oedt te proberen zijn, ben ik vroeger ook geregeld geweest, maar schijnt niet meer te zijn wat het geweest is. In de goeie tijd waren er bij GT ca 80 vrouwen op een dag en ik kon me er de hele dag vermaken, ook al omdat ik er veel mensen had leren kennen. De grote tuin was ook geweldig, uiteraard vooral in de zomer. Niemand weet wat de toekomst brengt, hopelijk komen er toch investeerders die er weer leven in willen blazen. Mocht ik iets vernemen, dan meld ik het hier zeker.
Hazelnoot (en andere medewandelaars) dank voor jullie reacties. Helaas moet ik Hazelnoot gelijk geven. Zonder GT is het leven, van een wandelaar zoals ik, stuk saaier geworden. Af en toe een huisje pakken, af en toe sexjob that's it.

Het probleem bij mij is dat ik nergens heen ga dan alleen maar GT. Line up is altijd meer dan prima, het eten, de sfeer en het vriendelijke personeel (van de bewakers op parkeerterrein tot schoonmakers in doucheruimtes). GT is voor mij een plek waar ik hele dag kan vermaken. Nooit incidenten dankzij goede deurbeleid.

Nogmaals dank voor de vele tips en ik zal binnenkort zeker paar uitproberen. SS zie ik vaak langskomen. Aangezien ik in de randstad woon is dat een goeie optie qua afstand. Maat van mij is regelmatig geweest maar ik ben nooit met hem meegeweest vanwege de sfeer en publiek die hij omschrijft bij SS. Ik hou daar gewoon niet van maar misschien moet ik daar doorheen kijken.
 
Hazelnoot (en andere medewandelaars) dank voor jullie reacties. Helaas moet ik Hazelnoot gelijk geven. Zonder GT is het leven, van een wandelaar zoals ik, stuk saaier geworden. Af en toe een huisje pakken, af en toe sexjob that's it.

Het probleem bij mij is dat ik nergens heen ga dan alleen maar GT. Line up is altijd meer dan prima, het eten, de sfeer en het vriendelijke personeel (van de bewakers op parkeerterrein tot schoonmakers in doucheruimtes). GT is voor mij een plek waar ik hele dag kan vermaken. Nooit incidenten dankzij goede deurbeleid.

Nogmaals dank voor de vele tips en ik zal binnenkort zeker paar uitproberen. SS zie ik vaak langskomen. Aangezien ik in de randstad woon is dat een goeie optie qua afstand. Maat van mij is regelmatig geweest maar ik ben nooit met hem meegeweest vanwege de sfeer en publiek die hij omschrijft bij SS. Ik hou daar gewoon niet van maar misschien moet ik daar doorheen kijken.
Ja men weet nooit of Irina en Tatjana iets kunnen maken van Golden Vertigo if City ?,Gt was het leukste , SS is qua vriendelijkheid een ramp , kan me er niet thuisvoelen en ook PHG niet te luid s avonds, altijd iets hopen op wat beters
 
Mijn laatste bezoek dateert van een dikke twee weken geleden, vrijdag 08/04.
Rond deze tijd zou ik niet naar clubs gaan omdat veel dames nu in Roemenië zitten vanwege het Orthodox paasfeest.

Waarom ik dat vraag is omdat de meest recente reviews die ik kan vinden over Acapulco Gold op z'n zachts gezegd niet goed zijn. Maar ik weet niet wat waar is dus vandaar mijn vraag.

Ben van plan Venus Hamminkeln binnenkort onveilig te maken. Maar volgende week toch eerst SS proberen. Los van de sfeer denk dat SS wel meest in de buurt kom van GT. Wat de mede wandelaars hier ook zeggen. GT is niet meer. We moeten niet meer terugkijken maar vooruit. Water bij de wijn en anders thuisblijven maar dat wil ik ook niet...........

Ik hou mij aanbevolen als in Nordrhein-Westfalen weer eens een goeie tent opduikt. Want dat is nog te doen vanuit de randstad waar ik verblijf. Verder weg heeft voor mij niet echt zin. Vanuit huis krijg ik moeilijk visum om langer weg te gaan.
 
Ss zit voor de meeste Nederlanders ook op een verre lokatie. Vanuit het midden van het land is het al ca 2 x 2 uur rijden. En met de huidige brandstofprijzen wordt het voor veel mensen ook een kostbaar uitje. Je betaalt ca 100 euro aan reiskosten en dan heb je nog niets gedaan. Voor mij geen optie om te gaan proberen. Over de grens lijkt mij momenteel PHG een redelijke optie met de meeste vrouwen. Venus is natuurlijk ook een klein clubje. En iets verderop in het Ruhrgebied zitten er natuurlijk meer.
 
Voor mij is de afstand zo beetje enige obstakel. Dat is ook de reden waarom ik nooit ergens anders bent geweest dan alleen GT. Ik weet dat GT mij alles kan bieden wat ik wil.
Maar nu moet ik wel uit mijn comfortzone treden.

Ook voor PHG zie ik geen goeie recente reviews. Maar goed eerst SS en Venus uitproberen maar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan