Gesloten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
PHG is lang niet meer wat het geweest is. Probeer eerst Sixsens maar.
Op Koningsdag toch mijn stoute schoenen aangetrokken en vroeg richting het zuiden vertrokken. Onderweg en tijdens plaspauzes (2 tussenstops gehad) veel oranjefans tegengekomen die ook dezelfde kant op gaan. Maar die hebben andere bedoelingen met hun oranje outfits en sommige al met het bekende groene flesje in hun handen.

Na 2,5 uur eindelijk aangekomen bij SS. Het parkeerterrein is 1/3 gevuld met voornamelijk NL kentekens met paar verdwaalde Belgen tussen. De dure snelle Duitse bolides zoals bij GT staan hier veelal huis tuin en keuken karretjes. Door de elektrische poort gelopen en na de financiële afhandeling de bekende witte badjas en handdoek meegekregen. Snel de douche genomen, badjas aan en op verkenning dacht ik! Want is mijn eerste keer hier, ook eerste keer sinds de covid uitbraak weer een bezoek aan een saunaclub.

Mijn eerste indruk is een mooie nette en grote tent (niet al té groot zoals Babylon in Hamburg). Een bescheiden buitenruimte met een zwembad en mega uitzicht. Ja want zo'n uitzicht zijn wij niet gewend in de randstad. Het zonnetje schijnt dus wat wil je nog meer. O nee ik ben niet voor de mooie view gekomen. Dus snel naar de bar voor een bakkie om wakker te worden en gelijk rondgekeken wat ze daar aan mooie vrouwelijk schoon hebben lopen.
Er waren die dag geschat 20/30 dvp (idem dito aantal beren) aanwezig voornamelijk uit Oost Europa met uitzondering eentje uit Spanje en ook paar Duitse. Als eerste viel mij op de mooie jonge donker harige Dasha, 20 jr uit Roemenië. Een Victoria Secret model-figuurtje en een cup A met naar voren uitstekende borstjes met spiegelei tepels, helemaal perfect! PZC doet ze uitstekend. Maar de service is zeer matig. Tongzoenen was 2x met puntje van haar tong en toen was het genoeg terwijl ik expliciet naar had gevraagd. Haar borsten waren ook te gevoelig voor aanraking en je moet vooral niet te hard stoten want dan is ze bang dat ze uit mekaar valt. Doggy vind ze daarentegen wel ok.
Begin van de avond is gelukkig toch nog goed gekomen met de Duitse Lara. Details hou ik voor mij zelf.
Het publiek lijkt veel op dat van GT, wit en voornamelijk 50+. Eten is goed maar beperkt (overdag) en geen toetje bij diner. Oh ja en bij het afrekenen met een dvp was ik verrast met de prijs die nu 60,- € is geworden.

Al met al onderaan de streep ben ik positief verrast. Al besef ik heel goed dat dit niet representatief is voor een normale doordeweekse werkdag ivm Koningsdag, Ramadan en Paasfeest voor de dames uit Oost Europa. Dit gegeven heeft ongetwijfeld invloed op de sfeer binnen de tent. Ondanks dat gezegd te hebben is het voor herhaling vatbaar en goed alternatief voor GT.
Maar al die trappen, man man man, daar wordt je echt niet vrolijk van. Kan mij voorstellen dat de senioren beren onder ons dat niet prettig vinden en de dvp's ook niet met die hoge hakken. Deze verwende beer is natuurlijk gewend van goed eten en alles gelijkvloers. Maar goed.....
Niet hier voor de topic maar wil toch even melden: ook in SS gaan er wandelgangverhalen dat YY weer (op zeer korte termijn) open gaat. Ben benieuwd.
 
Oh ja en bij het afrekenen met een dvp was ik verrast met de prijs die nu 60,- € is geworden.

Maar al die trappen, man man man, daar wordt je echt niet vrolijk van. Kan mij voorstellen dat de senioren beren onder ons dat niet prettig vinden en de dvp's ook niet met die hoge hakken.
Voor alle duidelijkheid: eerste halfuur €60 en daaropvolgende halfuren €50. Ik vind dat prima zo, want in veel andere clubs is de prijs verdubbeld sinds de coronacrisis.

Dat constante gebonk van de highheels op de trappen is een typische karakteristiek van Sixsens. Sommige dames beschouwen dat als hun dagelijkse aanbevolen lichaamsbeweging.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan