Gesprekken met dvps

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gespreksonderwerpen met DVP's

Hun werk, waar en hoe lang en welk type klanten
Hun thuissituatie in het land van oorsprong, investeringen, risico's en bedrog
Goede tijdelijke huisvesting om te werken
Manieren om verblijfspapieren te krijgen
Sexparties, uitgaan en wanneer we samen uitgaan
Welke drugs we lekker vinden, kwaliteit, prijzen en verkrijgbaarheid en of we nog wat nemen 😀
 
Dan plaats ik niets om dat voor een andere mss wel goed of slecht als het 50/50 is vind ik dat dat mensen haar best zelf een kans geven

Ik wil bij twijfel geen wandelaar valse voorstellingen geven maar ook geen dvp klanten kosten
ik vind dat toch een beetje vreemd, je kan toch gewoon zeggen dat het matig was of dat je er meer van had verwacht, tenslotte gaat het erom hoe jij het ervaren heeft. Dat wil niet zeggen dat andere mensen het zelfde ervaren. Die hebben wellicht een andere ervaring, om wat voor reden dan ook.
Juist als er meerdere recensies zijn van een dame, krijg je beter een beeld van de service of inzet van de dame.
 
ik vind dat toch een beetje vreemd, je kan toch gewoon zeggen dat het matig was of dat je er meer van had verwacht, tenslotte gaat het erom hoe jij het ervaren heeft. Dat wil niet zeggen dat andere mensen het zelfde ervaren. Die hebben wellicht een andere ervaring, om wat voor reden dan ook.
Juist als er meerdere recensies zijn van een dame, krijg je beter een beeld van de service of inzet van de dame.
Ik ben vooral voorzichtig dat ik wandelaars geen valse voorstellingen geef of een dvp onterecht klanten kost.

Bv bij 1 van de 2 dames waar ik geen review heb geschreven. Is alles goed verlopen ze was lief en vriendelijk over de sex had ik geen klachten. Het enige minpunt was toen we naar boven gingen liep ik voor op de trap toen ik boven kwam draaide ik mij om en zag ik dat ze niet op haar gemak was op de trap ( mijn trap is erg stijl) dus wat doe ik ik bied haar mijn hand aan. Waar op ik te horen kreeg: Nee Nee voor het zelfde geld duw je mij van de trap. Tuurlijk was ik daar niet mee gediend. Maar dat was enige min puntje aan de date.

Moest ik een review geschreven hebben over de date zou waarschijnlijk iedereen enkel haar beoordelen op dat voorval op de trap. En de rest van de review mocht nog zo goed zijn als het maar kon. De lezer ging vooral dat min punt onthouden
 
Ik ben vooral voorzichtig dat ik wandelaars geen valse voorstellingen geef of een dvp onterecht klanten kost.

Bv bij 1 van de 2 dames waar ik geen review heb geschreven. Is alles goed verlopen ze was lief en vriendelijk over de sex had ik geen klachten. Het enige minpunt was toen we naar boven gingen liep ik voor op de trap toen ik boven kwam draaide ik mij om en zag ik dat ze niet op haar gemak was op de trap ( mijn trap is erg stijl) dus wat doe ik ik bied haar mijn hand aan. Waar op ik te horen kreeg: Nee Nee voor het zelfde geld duw je mij van de trap. Tuurlijk was ik daar niet mee gediend. Maar dat was enige min puntje aan de date.

Moest ik een review geschreven hebben over de date zou waarschijnlijk iedereen enkel haar beoordelen op dat voorval op de trap. En de rest van de review mocht nog zo goed zijn als het maar kon. De lezer ging vooral dat min punt onthouden
dat voorval hoef je toch niet te vermelden in je recensie, het voegt niks toe namelijk aan je recensie om dat voorval te benoemen. Maar als het verder een prima date is, kan je toch een positieve recensie schrijven.
Ik heb een paar uur geleden ook een recensie geschreven, over een bezoekje over een dame, waar ik niet heel erg enthousiast over was. Wellicht zijn er andere wandelaars die wel een hele positieve ervaring met haar hebben.
Ik schrijf mijn recensie zoals ik het beleefd hebt, sommige dingen die niet relevant zijn, laat ik weg. Is het positief dan vermeld ik het en is het negatief dan zeg ik dat ook.
Wat mij vaak is gebeurd, dat als ik als eerste een recensie van een dame schrijf die negatief is, dat er vaak reacties op komen, van mensen die min of meer het zelfde hebben ervaren als ik.
 
Laatst bewerkt:
Ervaringen zijn altijd persoonlijk. Ik hanteer ook de regel: hele goede of hele slechte ervaringen. Die dan aantoonbaar niet door mij komen. Als het een niks aan de hand date was, laat ik ze ook meestal gaan.
En het is service he, geen verplichting.

Ook bij hele positieve (zoals ik recent heb geplaatst) staat de disclaimer dat alles persoonlijk is er altijd bij.
Als ze diensten verleent die niet op haar standaard lijst staan vermeld ik ze ook niet.
Om de dame niet in verlegenheid te brengen als ze die diensten bij een ander weigert.

En als er een klik is vermeld ik dat ook. Heb je geen klik dan heb je mogelijk ook een minder positieve ervaring.

En in the end en on topic: een goed gesprek doet wonderen. Als je echt met iemand kunt praten scheelt dat alles in de seks die je vervolgens hebt. Is mijn idee hoor.
 
Laatst bewerkt:
Alsof je niet meerdere uren 'sex' kan hebben!
Dat 'dineren' en 'ouwehoeren' doe ik wel resp. op restaurant en in de kroeg hoor! Bij een DVP wil ik actie! Haha!
Ja, dat kan. Maar dat zal vaak niet het geval zijn. Ook bij mensen die seksen met hun partner niet.

Ik vind kort maar krachtig prima. Ik kom ook vooral voor mijn eigen driften en lusten. Of eigenlijk: ik kom enkel daar voor.
 
Ja, dat kan. Maar dat zal vaak niet het geval zijn. Ook bij mensen die seksen met hun partner niet.

Ik vind kort maar krachtig prima. Ik kom ook vooral voor mijn eigen driften en lusten. Of eigenlijk: ik kom enkel daar voor.

Je merkt het ook aan de prijsstelling van DVP , Voorbeeld uur 150 , 2 uur 250€
Dat 2e uur wordt er lichtere arbeid verricht. Immers als het "heavy duty" sex zou zijn , was de dame danig afgemat dat ze het standaard tarief zou vragen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan