Gesprekken met dvps

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb alleen echt gesprekken met mijn vaste dvp.
Meestal gaan die over haar hobby,s, mijn kinderen, mijn werk, gewoon we kennen mekaar echt lang en zij weet veel van mij en mijn familie ...en uiteraard over eten omdat haar hobby koken is en ik een smulpaap ben en ook nog eens een uitstekende keukenprins😁 met andere dvp,s heb ik dit echter zelden.
Ik ben ook een enorme droogkloot , dus ik probeer haar altijd te laten lachen wat altijd enorm gezellig is .
 
Als je de juiste gevonden hebt dan merk je dat vanzelf.
Inderdaad 😊
Met mijn favoriete dame hebben we de eerste paar keer super leuke gesprekken gehad, maar daar komt nu eigenlijk weinig meer van. Vanaf dat ik binnenkom gaan we direct los. Zoenen, samen douchen en dan op bed verder. Met haar is een uur eigenlijk te kort. Vaak loopt het uit naar 1,5 u. Het is één groot feest met geen enkel ongemakkelijk moment. Alles gaat vlot en automatisch op gevoel.
Interessant dat iedereen toch een favoriete heeft.
Heb je dat goed gevoel ook bij anderen ?
 
Als klant wil je het gevoel hebben dat je koning bent.

Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik behandel iedereen zoals ik dat zelf zou willen.

"Vriendelijkheid kost geen geld" ( dat staat op een sticker die op mijn zolder vitrinekast geplakt zit ).
 
Nou ... ik kom best snel, maar ik moet niet aan maar 30 minuten denken hoor. Ik wil graag een uitgebreid voorspel en nagenieten. Echt het gevoel hebben meer dan een letterlijk fysieke connectie gehad te hebben en dat past bij mij niet in een half uur.

Man naar mijn ❤ Uitgebreid voorspel, helemaal top.
 
Interessant dat iedereen toch een favoriete heeft.
Heb je dat goed gevoel ook bij anderen ?

Nee helaas. Van de ongeveer vijftig DVP's is dit de eerste waar het gewoon helemaal klopt. Zij staat op eenzame hoogte.

Ik maak het nu pas voor het eerst mee, maar volgens mij is zoiets heel persoonlijk. Dan moet jij voor haar ook kloppen als er zoiets als een HVP zou zijn. Haar idee van voorspel en seks past perfect bij die van mij. Als dat matcht kun je elkaar helemaal gek maken.

Ik heb hiervoor wel twee andere vaste dames gehad, maar achteraf gezien viel dat niet te vergelijken.
 
Nou ... ik kom best snel, maar ik moet niet aan maar 30 minuten denken hoor. Ik wil graag een uitgebreid voorspel en nagenieten. Echt het gevoel hebben meer dan een letterlijk fysieke connectie gehad te hebben en dat past bij mij niet in een half uur.
Ja... bij ietwat geslaagde stomende sex... duurt bij mij het zoenen, uitkleden, strelen, kussen en likken alleen al vaak 30 min... en is zij nog maar nét helemaal naakt!
Maar... man! Wat sta je dan beiden uiterst scherp! OMG!
 
Is dat leuk of te lang

Met een 'normale' cliënt heel leuk, want dan is het ook gezellig keuvelen, peukie doen en wat drinken samen.
Maar 5 uur met die ene cliënt is net alsof je in een bijna non stop gangbang zit, maar dan met 1 persoon. Dan heb je echt blaren op je lippen, kapotte mondhoeken en een dag bijkomen + mega spierpijn.
 
Met een 'normale' cliënt heel leuk, want dan is het ook gezellig keuvelen, peukie doen en wat drinken samen.
Maar 5 uur met die ene cliënt is net alsof je in een bijna non stop gangbang zit, maar dan met 1 persoon. Dan heb je echt blaren op je lippen, kapotte mondhoeken en een dag bijkomen + mega spierpijn.
Ja! Het is idd niet makkelijk om een DVP te vinden die dat ook aankan... of hoegenaamd wil!
 
Met een 'normale' cliënt heel leuk, want dan is het ook gezellig keuvelen, peukie doen en wat drinken samen.
Maar 5 uur met die ene cliënt is net alsof je in een bijna non stop gangbang zit, maar dan met 1 persoon. Dan heb je echt blaren op je lippen, kapotte mondhoeken en een dag bijkomen + mega spierpijn.
Wat is je favoriete duur van een date
 
Heren,

Recent merkte ik dat ik geen onderwerp had om over te praten met de dvp. Dit resulteerde in awkward stiltes gedurende de rust momenten.

Dus mijn vraag aan jullie is als volgt:

- welke onderwerpen bespreken jullie gedurende de rust momenten?

Mhg, Michael
Net zoals je bij de bakker of de slager ook af en toe uit je nek moet kletsen, is dat het geval bij DVP's. Vaak krijg ik daar dr vraag of ik een middagje vrij heb. Wat had ze gedacht dan ? Dat ik ff ging palen in de baas zn tijd ? Ook raar vind ik als ze meteen vraagt wat mn baan is. Als je er iets vaker komt, kan ik me dat inbeelden. Maar goed als er even een rustpauze is tussen twee beurten, begin ik altijd iver de koers van de aandelen van Tesla en de impact van de verhoogde voedselprijzen op de teelt van de advocado's in Spanje. Kan ik uren over doorbomen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan